„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei,
a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.
Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!
Tarlós István minden fontos kérdésről beszélt a sajtótájékoztatóján.
Tarlós István Varga Mihállyal folytatott korábban tárgyalásokat. Fotó: kormany.hu
Komoly beszólás Lázárnak
Még csütörtökön beszélt arról Lázár János, hogy a kormány készen áll a BKV átvételére, és ezt már 2011-ben szívesen megtette volna. Ha a Fővárosi Közgyűlés megszavazza, és a miniszterelnök valamint a nemzetgazdasági miniszter is egyetért Lázár János korszakalkotó ígéretével, akkor az egyetlen, gyakorlatilag megoldhatatlanná deformált problémájától szabadul meg a főváros - mondta Tarlós István főpolgármester.
Csekély az esélye annak, hogy az államhoz kerüljön a BKV, de készek átadni, a Budapesti Közlekedési Központot viszont nem. Emellett megjegyezte azt is Lázár Jánosról, hogy Hódmezővásárhelynek talán túl nagy, Budapestnek talán túl kicsi a Miniszterelnökséget vezető miniszter.
Tarlós további kommentárjai a budapesti fejlesztésekhez
A rakpartok és a hozzájuk csatlakozó terek gyalogos- és kerékpáros-orientációjú közterületi rekonstrukciója tervben van.
2024-es olimpiai rendezésről szóló népszavazást nem tartja gyakorlottnak, de ha bármelyik ellenzéki politikus szeretne népszavazást, nyugodtan kezdeményezheti, a főváros nem tiltja meg.
A Dunára telepítendő közcélú úszóműrendszer kialakítása 2017-ben kezdődhet.
Eddig 36 kamerát és 6 segélyhívó oszlopot telepítettek a Margitszigetre, ezt követően pedig még 51 kamera és 10 segélyhívó oszlopot telepítenek, az elhelyezésük két héten belül befejeződik.
A 10 ezer forintos dugódíjról még nem született sem döntés, sem javaslat.
A Bálna eladásával kapcsolatban közölte: még nem tudják, hogy eladják-e az épületet.
Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas
szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Előfizetőink máshol
nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért. Előfizetésünk
egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek
között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is
tartalmaz.
Ukrajna számára létfontosságú, hogy minden lehetséges módon eljuttassa mezőgazdasági terményeit az export célországaiba Európában és azon kívül is, felhasználva a közúti kapcsolatrendszert, valamint a folyami és a tengeri kikötőket is. A közvetlen személyforgalom vasúton fejlődhet, de új buszjáratok is megjelenhetnek a nyugat-ukrajnai városok és Kijev bevonásával. Mindehhez persze pénz kell, apróbb részletekben már sikerült is szerezniük.