Kiakadtak a devizahitelesek az elszámoló levél tartalmán. Sokakhoz még meg sem érkezett postás, azoknál viszont, ahol már járt, gyakran felment a pumpa. A lakáshitelesek sokkal nagyobb segítséget vártak volna - már ha sikerült egyáltalán eligazodni a levél bonyolult tartalmán. Akad olyan eset, ahol a a futamidő végéig felvett kölcsön több mint kétszeresét kell visszafizetnie a hitelezőnek. A részletekről A Nap Kommentárjában a Privátbankár.hu elemzője, Nagy László Nándor is beszélt:
--
Akikhez nem érkezett még meg a postás, ne aggódjon! Több bank meghosszabbított határidővel küldheti ki az értesítőket, mivel az intézetek is megcsúsztak az elszámoltatásról szóló törvény megtámadására vonatkozó perekkel. A kiküldés határideje pénzintézetenként változik, de a Privátbankár.hu összeszedte ezen bankok dátumait. Egy jó tanács: forduljon a bankhoz, ha bizonytalan a levelével kapcsolatban.
--
Csányi Sándor a bankszektort és az EU-s pénzek tisztességes elosztását félti: szerinte a brókerbotrányok miatt kifizetett kártalanítási összeg már soha nem jön vissza a bankokhoz. "Vannak egyeztetések arról, hogy ezt majd le lehet vonni valamilyen adóból, de nagy a rizikója, hogy ez nem fog megtörténni" - mondta Csányi. Az OTP-vezér szerint arra is van esély, hogy nem piaci alapon dől majd el, ki milyen megbízásokat kaphat az uniós forrásokból.
--
Viszlát, Lukoil! Persze csak a márkának kell búcsút intenünk: a magyar tulajdonos már 2015-ben nyereségessé akarja tenni a töltőállomás-hálózatot, ezért megszabadul az orosz márkanévtől. További fejlesztésekre is áldoznak, így például a prémium üzemanyagok felé vehetik majd az irányt. Nagyjából 40 kútnál történik meg a szolgáltatáskínálat átstrukturálása.
--
Önnek melyik a kedvenc autómárkája? Itthon áprilisban a Ford volt a legnépszerűbb. Összesen 6 752 új személygépkocsit és 1 332 kishaszongépjárművet helyeztek forgalomba ebben a hónapban, amely a személygépkocsik esetében 21 százalékkal magasabb, míg kishaszongépjárműveknél hét százalékkal magasabb az egy évvel korábbi adatokhoz képest. A Ford mellett az Opel, a Volkswagen és a Skoda a népszerű márkák.
--
Óriásit pörgött áprilisban az ingatlanpiac: az egy évvel ezelőtti azonos időszakhoz viszonyítva 159 százalékos az erősödés. Ez úgy is nagyszerű hír, hogy idén folyamatosan 150 százalék fölött volt a piac. Eddig összesen több mint 44 ezer ingatlan cserélt gazdát.
--
Ha ön sem szereti a hagyományos, tolakodó reklámokat, miért hirdeti azokkal a cégét? A jövő a tartalommarketingé, hiszen minden vállalkozásnak van egy saját sztorija, amit elmesélhet. Sipos Zoltánnal, a Kreatív Kontroll ügyvezetőjével a sikeres üzleti tartalmak jövőjéről és hazai helyzetéről beszélgettünk. Vállalkozóknak mindenképp érdemes átgondolni a szemléletváltást!