A Vecséstől az M3-as autópályáig tartó kétszer két sávos autóút Ecser, Maglód, Pécel, Nagytarcsa, Csömör mellett halad el, és érinti a XVII., a XVI. és a XV. kerületeket. Aszfalt helyett betontechnológiával készült a burkolat, ami a nagy forgalomnak is jobban ellenáll, élettartama hosszabb - tette hozzá a sajtóreferens.
Az új útszakaszon a kivitelezők 12 felüljárós csomópontot alakítottak ki és 42 műtárgyat építettek meg. A leghosszabb közülük Pécelnél a Rákos-patakon átívelő 340 méter hosszú felüljáró. Az útszakaszt egyes helyeken természetvédelmi megfontolásból védőkerítéssel vették körül, a lakott települések közelében pedig zajmentesítő falak, illetve zajárnyékoló dombok épültek, s több helyre védőerdőt is telepítettek. Szintén a természet védelmét szolgálja Csömörnél a Caperra-patak forrásánál egy monitoring kút létesítése, amellyel folyamatosan ellenőrzik a patak vízminőségét .
Az M0-ás körgyűrűn az átadás után összesen 80 kilométeren lehet közlekedni. Az új útszakasz csatlakozik a szintén átadás előtt álló Megyeri- hídhoz is.
A Megyeri híd felvirágoztatja a környéket
Az MO-áson is mérni fognak
Meddig nem hajtunk fel a Megyeri hídra?
MTI
Várhatóan szeptember közepén adják át a forgalomnak az M5-öst az M3-sal összekötő, Budapestet elkerülő M0-ás körgyűrű keleti szektorát - közölte a beruházó.
A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe, a BUX 74,15 pontos, 0,07 százalékos emelkedéssel, 109 453,39 ponton zárt pénteken.




