A CIB Bank olasz anyavállalata, az Intesa Sanpaolo és a Generali partnerséget kötött a magyar piacon azzal a céllal, hogy megerősítse a bankbiztosítási tevékenységét az országban, és átfogó pénzügyi megoldást nyújtson a családok és a vállalatok számára – áll a két cég lapunkhoz is eljuttatott közös közleményében.
Mint írják, magyar leányvállalataik, a CIB Bank és a Generali Biztosító az ügyfelek növekvő érdeklődését, így az ebben rejlő piaci potenciált felismerve olyan helyi partnerséget hoztak létre, amely értéket teremt a CIB Bank üzleti hálózatára és a banki ügyféligények alapos ismeretére, valamint a Generali Biztosító biztosítási termékek fejlesztésében és kínálatában szerzett széleskörű tapasztalatára építve. Így egy olyan szolgáltatási modellt vezetnek be a magyar piacon, amely egy nemzetközi és helyi szintű szakértőkből álló, egységes csapat működésén alapul, azért, hogy az ügyfelek számára a legmegfelelőbb bankbiztosítási megoldásokat nyújthassák, valamint a kínált szolgáltatások minőségének folyamatos fejlődését lehetővé tegyék – áll a közleményben, majd hozzáteszik: a partnerség a következő hónapokban új és átalakított biztosítási termékek formájában valósul meg, melyek először a CIB Bank fiókhálózatában, majd később a digitális csatornákon is elérhetőek lesznek.
„A CIB Bank és a Generali Biztosító szakértelmének egyesítésével – anyavállalataink tekintélyes nemzetközi tapasztalatára támaszkodva – képesek vagyunk Magyarországon hozzáadott értéket teremteni ügyfeleink számára, és kimagasló színvonalú pénzügyi megoldásokat és felhasználói élményt kínálni részükre. Ez a megállapodás egy újabb lépést jelent a már meglévő partnerségünkben, hogy minél személyre szabottabb ügyfélélményt nyújthassunk a váratlan eseményekre való pénzügyi felkészülés során is”
– mondta Ákos Tamás, a CIB Bank lakossági üzletágának vezetője, a CIB Bank igazgatóságának tagja.
Márta Róbert, a Generali Biztosító értékesítési területért felelős igazgatósági tagja hozzátette:
„Stratégiai célunk, hogy ügyfeleink élethosszig tartó partnereivé váljunk, és ezzel a partnerséggel büszkén erősítjük meg kapcsolatunkat a CIB Bankkal, amely rugalmas megoldásokat kínál ügyfeleinek a magyar magánszemélyek, családok és vállalkozások további védelmére. A biztosítást túl gyakran tekintik költségnek mind a vállalatok, mind a magánszemélyek, és ennek következtében ez az első választásuk, amikor a kiadásaikat kell csökkenteniük. Sajnos ez hiba lehet, különösen ilyen bizonytalan időkben, mint a mostani. Érdemes lehet felmérni, hogy valójában mit kell védeni. A termékportfoliót is úgy alakítottuk ki a Bankkal közösen, hogy a Bank ügyfelei megtalálják a megfelelő védelmet az élethelyzeteikre, értékajánlatunk beleilleszkedjen a Bank szolgáltatásaiba. Dönthet úgy valaki, hogy nem köt biztosítást a kisebb kockázatokra, mert ezekkel képes önerőből bármikor megbirkózni; de ha súlyos egészségügyi problémája alakul ki, vagy leég az otthona, amelynek felépítéséhez egy élet munkájának megtakarításait használta fel – nos, ezek olyan események, amelyeket nagyon nehéz lehet kezelni, hacsak nincs megfelelő biztosítási védelem.”
A bankbiztosítási tevékenység megerősítése érdekében a CIB Bank és a Generali Biztosító közösen létrehozták a „Be Protected!”, azaz „Légy védve!” elnevezésű kommunikációs keretrendszert, amely megerősíti azt az üzenetet, amiről a biztosítási védelem koncepciója szól és kihangosítja azt az értéket, vagyis a védelmet, amelyet a Bank ügyfelei számára ezek a termékek adhatnak – zárul a közös kommüniké.