2024 első negyedévében a Henkel-csoport mintegy 5,3 milliárd eurós árbevételt ért el, és 3,0 százalékos, erős szerves árbevétel-növekedést produkált. A növekedést mindkét üzletág pozitív áralakulása okozta. A volumen alakulása csoportszinten – amelyre még mindig hatással vannak a Consumer Brands üzletágban hozott portfólióintézkedések – további szekvenciális javulást mutatott 2023 negyedik negyedévéhez képest. Nominálisan 5,2 százalékkal csökkent az árbevétel az előző év azonos negyedévéhez képest – elsősorban az oroszországi üzleti tevékenységek értékesítése és a negatív árfolyamhatások miatt.
Az Adhesive Technologies üzletág pozitív szerves árbevétel-növekedése az első negyedévben elsősorban a Mobility & Electronics üzleti terület erős szerves árbevétel-növekedésének köszönhető. A Consumer Brands üzletág nagyon erős szerves árbevétel-növekedését valamennyi üzleti terület támogatta, különösen a Hair terület járult hozzá.
2024 első negyedévében a csoport árbevétele 5 317 millió eurót tett ki, ami nominálisan
-5,2 százalékos alakulást jelent az előző év azonos negyedévhez képest (5 609 millió euró). Szervesen (azaz árfolyam- és felvásárlásokkal/eladásokkal kiigazítva) az árbevétel 3,0 százalékkal nőtt. A csoportszintű erőteljes szerves árbevétel-növekedés az árképzésnek köszönhető. Az akvizíciók/értékesítések -4,3 százalékkal csökkentették az árbevételt. Az árfolyamhatások további -3,9 százalékos negatív hatással voltak az árbevétel alakulására.
Az európai régióban az első negyedévben 2,5 százalékos volt a szerves árbevétel-növekedés. Az IMEA régióban az árbevétel szervesen 26,9 százalékkal nőtt. Az észak-amerikai régióban
-3,0 százalékos negatív szerves árbevétel alakulás volt tapasztalható. Latin-Amerikában az értékesítés szervesen -2,7 százalékkal maradt el az előző negyedévtől. Az ázsiai és csendes-óceáni régió 3,5 százalékos szerves árbevétel-növekedést ért el.