3p

Hogyan javíthatják a vállalatok a modern contact center megoldásokkal az ügyfélkezelési hatékonyságukat? Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCa változást hozhat ebben a helyzetben.

Egy vállalat számára elengedhetetlen a 21. században az ügyfélkezelési rendszer. Érdemes megfontolni, hogy ez hogyan valósuljon meg, hiszen a szolgáltatást nyújtó cégek számára kulcsfontosságú a partneri és ügyfélkapcsolatok támogatása, megoldása. Az ügyfélélmény magas színvonalának fenntartásához nélkülözhetetlen egy jól működő contact center.

Ugyanakkor paradigmaváltásra van szükség, amikor az ügyfélszolgálati osztályokat nem csak költségként kezeljük.

Sok vállalat számára ez kötelező feladat, ami jelentős költségeket von el a költségvetésből. Azonban ez nem mindig így kell legyen, különösen a 4iG MoCCa-féle, évtizedes tapasztalattal rendelkező, mégis új lehetőségeket felölelő megoldásokkal, amelyekkel a befektetés megtérülhet.

Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock
Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock

Ehhez ismerni kell a contact center működésének alapjait. Beérkező megkereséseket - legyen szó telefonhívásokról, e-mailekről vagy chatbeszélgetésekről - fel kell dolgozni, kiértékelni és a felmerülő kérdésekre megoldást kell nyújtani. Sok modern rendszer a csevegőrobotokkal és előre megírt tudásbázisokkal megáll az automatizálásban. Ez azonban gyakran nem felel meg az ügyfelek elvárásainak, ami anyagi hátrányt okozhat a vállalat számára.

Az ügyfélkezelő központ hatékony működésének alapja - a megfelelő személyzet kiválasztása után - az az ügyintézői erőforrások optimális kihasználása. Szükség van az ügyfelek korábbi adataira, az információk azonnali elemzésre és mintafelismerésre, így az ügyfélszolgálat a panaszos profiljának ismeretében kezdheti meg a probléma kezelését.

Egyedül egy contact center nem képes ezt a kihívást megoldani; csak a vállalat többi részlegével való integrációval érhető el.

A 4iG MoCCa megoldása magas szintű integrációt tesz lehetővé a független CRM rendszerekkel. Nem csak a panaszkezelést teszi hatékonyabbá, hanem csökkenti a költségeket, miközben javítja az ügyfélélményt és elősegíti az értékesítést. Egy jól megtervezett, együttműködő contact center bevételnövelővé válhat.

A MoCCa contact center privát felhő kialakításával az ügyféladatok kezelése teljes mértékben a vállalatoknál marad. Speciális igényekhez is alkalmazkodik, köszönhetően a magas fokú testreszabhatóságnak és integrálhatóságnak. Az automatizáció és nyitottság lehetővé teszi az ügyfél- és ügynökoldali minőségbiztosítás mérését. Az ügyintézők képzése a rendszer által meghatározott kritikus pontokra épülhet, így hatékony és céltudatos lehet.

A MoCCa contact center szolgáltatásként kerül bevezetésre, több nyelven is lokalizálható, beleértve a magyart is.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Makro / Külgazdaság Akkumulátorpályázat: nem csak a nyertesek fognak jól járni
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 19:32
A jövő év elején 100 milliárdos keretösszeggel hirdet a kormány energiatárolók létesítését segítő lakossági pályázatot. A Trend FM reggeli műsorában az energiatárolási kérdések voltak napirenden.
Makro / Külgazdaság Kellemetlen hír érkezett a német gazdaságról
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 18:48
Nőttek a nagykereskedelmi árak.
Makro / Külgazdaság Újabb pofont kever le Oroszországnak Európa
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 15:15
Itt van a szankciók újabb köre.
Makro / Külgazdaság India győzött, Japán vesztett: így teljesítettek a legnagyobb gazdaságok
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 12:25
Vegyesen szerepeltek a G20 országok gazdaságai 2025 harmadik negyedévében.
Makro / Külgazdaság Kedden döntenek Varga Mihályék: olyasmi történhet, amire hat éve nem volt példa
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 11:35
Várhatóan nem születik meglepetés, és a Magyar Nemzeti Bank (MNB) monetáris tanácsa keddi ülésén is változatlan szinten tartja az alapkamatot.
Makro / Külgazdaság Powell már vágja a centit, újabb hajmeresztő nyilatkozat Trumptól
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 11:20
Bár néhány napja kamatot vágott a Fed, ez Donald Trumpnak nem elég.
Makro / Külgazdaság Kell majd a tele tank karácsonyra, ezek az árak várnak ránk a kutakon
Privátbankár.hu | 2025. december 15. 11:00
Mindkét üzemanyagtípus ára változatlan marad holnaptól.
Makro / Külgazdaság Tényleg kemény csatába indul Brüsszelben Orbán Viktor – de most váratlanul sokan állhatnak mellé
Litván Dániel | 2025. december 15. 10:19
Hirtelen egész sokan lettek Orbán Viktor szövetségesei az orosz vagyon „ellopása” ügyében. De még nem elegen. Sorsdöntő napok következnek Brüsszelben.
Makro / Külgazdaság Reagált az Államadósság Kezelő Központ a jövő évi gigahitelre
Imre Lőrinc | 2025. december 15. 08:50
Az Államadósság Kezelő Központ a jövő évi finanszírozási tervvel kapcsolatos kérdésekre válaszolt.
Makro / Külgazdaság Itt az orosz bosszú – Magyarországon is megérezzük?
Privátbankár.hu | 2025. december 14. 15:06
Itt a válasz az orosz olajat szállító tankerek elleni támadásokra. Rácz András szerint globális következményeik lehetnek.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG