3p

Tényleg itt a repülőrajt, jön a gazdasági áttörés?
Mi vár a magyar vállalkozásokra? Mit okoz az árrésstop?

Online Klasszis Klub élőben Oszkó Péterrel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. április 8. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hogyan javíthatják a vállalatok a modern contact center megoldásokkal az ügyfélkezelési hatékonyságukat? Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCa változást hozhat ebben a helyzetben.

Egy vállalat számára elengedhetetlen a 21. században az ügyfélkezelési rendszer. Érdemes megfontolni, hogy ez hogyan valósuljon meg, hiszen a szolgáltatást nyújtó cégek számára kulcsfontosságú a partneri és ügyfélkapcsolatok támogatása, megoldása. Az ügyfélélmény magas színvonalának fenntartásához nélkülözhetetlen egy jól működő contact center.

Ugyanakkor paradigmaváltásra van szükség, amikor az ügyfélszolgálati osztályokat nem csak költségként kezeljük.

Sok vállalat számára ez kötelező feladat, ami jelentős költségeket von el a költségvetésből. Azonban ez nem mindig így kell legyen, különösen a 4iG MoCCa-féle, évtizedes tapasztalattal rendelkező, mégis új lehetőségeket felölelő megoldásokkal, amelyekkel a befektetés megtérülhet.

Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock
Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock

Ehhez ismerni kell a contact center működésének alapjait. Beérkező megkereséseket - legyen szó telefonhívásokról, e-mailekről vagy chatbeszélgetésekről - fel kell dolgozni, kiértékelni és a felmerülő kérdésekre megoldást kell nyújtani. Sok modern rendszer a csevegőrobotokkal és előre megírt tudásbázisokkal megáll az automatizálásban. Ez azonban gyakran nem felel meg az ügyfelek elvárásainak, ami anyagi hátrányt okozhat a vállalat számára.

Az ügyfélkezelő központ hatékony működésének alapja - a megfelelő személyzet kiválasztása után - az az ügyintézői erőforrások optimális kihasználása. Szükség van az ügyfelek korábbi adataira, az információk azonnali elemzésre és mintafelismerésre, így az ügyfélszolgálat a panaszos profiljának ismeretében kezdheti meg a probléma kezelését.

Egyedül egy contact center nem képes ezt a kihívást megoldani; csak a vállalat többi részlegével való integrációval érhető el.

A 4iG MoCCa megoldása magas szintű integrációt tesz lehetővé a független CRM rendszerekkel. Nem csak a panaszkezelést teszi hatékonyabbá, hanem csökkenti a költségeket, miközben javítja az ügyfélélményt és elősegíti az értékesítést. Egy jól megtervezett, együttműködő contact center bevételnövelővé válhat.

A MoCCa contact center privát felhő kialakításával az ügyféladatok kezelése teljes mértékben a vállalatoknál marad. Speciális igényekhez is alkalmazkodik, köszönhetően a magas fokú testreszabhatóságnak és integrálhatóságnak. Az automatizáció és nyitottság lehetővé teszi az ügyfél- és ügynökoldali minőségbiztosítás mérését. Az ügyintézők képzése a rendszer által meghatározott kritikus pontokra épülhet, így hatékony és céltudatos lehet.

A MoCCa contact center szolgáltatásként kerül bevezetésre, több nyelven is lokalizálható, beleértve a magyart is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Makro / Külgazdaság Most következik a mindenkit érintő emberkísérlet legrosszabb része
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 19:25
Donald Trump új vámjai éppen úgy elkaszálják az indokínai ruhagyártó üzemek rosszul fizetett alkalmazottait, mint az amerikai középosztálybelieket. Az elnök nem fogja elismerni, hogy hibázott.
Makro / Külgazdaság Donald Trump bekeményített – újabb brutális vámot vetne ki Kínára
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 18:12
Az amerikai elnök reagált a kínai válaszra.
Makro / Külgazdaság Szijjártó Péter nem boldog: félelmetes áremelkedést hozhat a brüsszeli lista?
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 17:41
A miniszter elárulta a kormány álláspontját az uniós viszontvámok kapcsán.
Makro / Külgazdaság Donald Trump a világháború óta nem látott fekete napot okozott?
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 17:04
A kereskedelemért felelős uniós biztos szavai erre utalnak.
Makro / Külgazdaság Itt a vámháború következő lépése: óriási piac nyílhat meg Európa előtt?
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 16:26
Megszűnhet az autóbehozatali vám Indiában.
Makro / Külgazdaság Jöhet EU-s válaszcsapás, ha Trump nem hajlandó alkudozni
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 15:49
Erről az Európai Bizottság elnöke beszélt.
Makro / Külgazdaság Az akkumulátorgyártásban a jövő? Érdekes tanulmány jelent meg
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 14:39
Az akkumulátorok iránti globális kereslet 2030-ra több mint háromszorosára, az adott forgatókönyvtől függően 4,0-4,6 terawattórára nő.
Makro / Külgazdaság Trump milliárdos támogatója kiakadt: „gazdasági nukleáris tél” jöhet!
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 14:16
Már az elnök saját táborából is kongatják a vészharangot. 
Makro / Külgazdaság Donald Trump belenyúlt a darázsfészekbe – recesszióba rohan Amerika?
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 13:24
Egyre baljósabb jelentések érkeznek az amerikai gazdaságból.
Makro / Külgazdaság Teljes a kétségbeesés, mindenki menekül
Csernátony Csaba | 2025. április 7. 12:09
Donald Trump olyan csúcsot ért el önmaga promóciójában, amit aligha csinál bárki utána. A tőzsdék folytatódó zuhanása közben több tucat ország jelentkezett be nála, hogy tárgyalna az új vámokról.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG