3p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Hogyan javíthatják a vállalatok a modern contact center megoldásokkal az ügyfélkezelési hatékonyságukat? Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCa változást hozhat ebben a helyzetben.

Egy vállalat számára elengedhetetlen a 21. században az ügyfélkezelési rendszer. Érdemes megfontolni, hogy ez hogyan valósuljon meg, hiszen a szolgáltatást nyújtó cégek számára kulcsfontosságú a partneri és ügyfélkapcsolatok támogatása, megoldása. Az ügyfélélmény magas színvonalának fenntartásához nélkülözhetetlen egy jól működő contact center.

Ugyanakkor paradigmaváltásra van szükség, amikor az ügyfélszolgálati osztályokat nem csak költségként kezeljük.

Sok vállalat számára ez kötelező feladat, ami jelentős költségeket von el a költségvetésből. Azonban ez nem mindig így kell legyen, különösen a 4iG MoCCa-féle, évtizedes tapasztalattal rendelkező, mégis új lehetőségeket felölelő megoldásokkal, amelyekkel a befektetés megtérülhet.

Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock
Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock

Ehhez ismerni kell a contact center működésének alapjait. Beérkező megkereséseket - legyen szó telefonhívásokról, e-mailekről vagy chatbeszélgetésekről - fel kell dolgozni, kiértékelni és a felmerülő kérdésekre megoldást kell nyújtani. Sok modern rendszer a csevegőrobotokkal és előre megírt tudásbázisokkal megáll az automatizálásban. Ez azonban gyakran nem felel meg az ügyfelek elvárásainak, ami anyagi hátrányt okozhat a vállalat számára.

Az ügyfélkezelő központ hatékony működésének alapja - a megfelelő személyzet kiválasztása után - az az ügyintézői erőforrások optimális kihasználása. Szükség van az ügyfelek korábbi adataira, az információk azonnali elemzésre és mintafelismerésre, így az ügyfélszolgálat a panaszos profiljának ismeretében kezdheti meg a probléma kezelését.

Egyedül egy contact center nem képes ezt a kihívást megoldani; csak a vállalat többi részlegével való integrációval érhető el.

A 4iG MoCCa megoldása magas szintű integrációt tesz lehetővé a független CRM rendszerekkel. Nem csak a panaszkezelést teszi hatékonyabbá, hanem csökkenti a költségeket, miközben javítja az ügyfélélményt és elősegíti az értékesítést. Egy jól megtervezett, együttműködő contact center bevételnövelővé válhat.

A MoCCa contact center privát felhő kialakításával az ügyféladatok kezelése teljes mértékben a vállalatoknál marad. Speciális igényekhez is alkalmazkodik, köszönhetően a magas fokú testreszabhatóságnak és integrálhatóságnak. Az automatizáció és nyitottság lehetővé teszi az ügyfél- és ügynökoldali minőségbiztosítás mérését. Az ügyintézők képzése a rendszer által meghatározott kritikus pontokra épülhet, így hatékony és céltudatos lehet.

A MoCCa contact center szolgáltatásként kerül bevezetésre, több nyelven is lokalizálható, beleértve a magyart is.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Makro / Külgazdaság Az ÁSZ „nem tartja kizártnak”, hogy bejön a kormány számítása jövőre
Privátbankár.hu | 2025. május 21. 10:48
Van reális esélye a kormány által kijelölt gazdasági pálya megvalósulásának. Windisch László is megszólalt a költségvetési törvény vitájában.
Makro / Külgazdaság Tényleg újra lecsap a kormány – már tárgyalnak a legújabb intézkedésről
Privátbankár.hu | 2025. május 21. 09:56
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a parlamentben beszélt a kormány terveiről.
Makro / Külgazdaság Lengyel László: A kormány elnézte, hogy a Magyar Nemzeti Bankot kirabolják
Izsó Márton - Csabai Károly | 2025. május 21. 09:34
A Pénzügykutató Zrt. elnök-vezérigazgatója, közgazdász, jogász, politológus a május 20-ai élő műsorunk vendége volt. A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 76. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.
Makro / Külgazdaság Na, mit tömnek nemsokára 4600 milliárd forint értékben a hasukba a kínaiak?
Privátbankár.hu | 2025. május 21. 09:19
Nagy ország, nagy étvágy. Pizzapiaci előrejelzés.
Makro / Külgazdaság Rögtön tetemre hívhatják a fideszes EP-képviselőket a készülő törvény miatt Strasbourgban
Privátbankár.hu | 2025. május 21. 07:09
A napirend megváltoztatását kérte egy EP-képviselő, hogy lehessen vitázni a magyar kormány „átláthatósági” törvényjavaslatáról.
Makro / Külgazdaság Nőnek a magyar bérek, de van egy komoly bökkenő
Privátbankár.hu | 2025. május 20. 15:01
A gazdagabbaknak több jut. 
Makro / Külgazdaság Nem tud megállni a lejtőn az európai építőipar
Privátbankár.hu | 2025. május 20. 14:37
Folyamatos a csökkenés.
Makro / Külgazdaság Egyre gyengébb gazdasági teljesítményt várnak a szakértők
Herman Bernadett | 2025. május 20. 12:12
Már kétszer módosította a GDP-vel kapcsolatos várakozását az MBH Bank, az új prognózis mindössze 1,1 százalék. Az euró ára 400-410 forint között alakulhat a következő időszakban. 
Makro / Külgazdaság Eldobható borotva, borotvahab – ezek a termékek lettek sokkal olcsóbbak
Privátbankár.hu | 2025. május 20. 11:05
A Nemzetgazdasági Minisztérium vizsgálata szerint.
Makro / Külgazdaság Nekimennének az árrésstopnak, a boltláncok már a kivezetést készítik elő
Privátbankár.hu | 2025. május 20. 10:36
Javaslatot nyújtanak be.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG