3p

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Hogyan javíthatják a vállalatok a modern contact center megoldásokkal az ügyfélkezelési hatékonyságukat? Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCa változást hozhat ebben a helyzetben.

Egy vállalat számára elengedhetetlen a 21. században az ügyfélkezelési rendszer. Érdemes megfontolni, hogy ez hogyan valósuljon meg, hiszen a szolgáltatást nyújtó cégek számára kulcsfontosságú a partneri és ügyfélkapcsolatok támogatása, megoldása. Az ügyfélélmény magas színvonalának fenntartásához nélkülözhetetlen egy jól működő contact center.

Ugyanakkor paradigmaváltásra van szükség, amikor az ügyfélszolgálati osztályokat nem csak költségként kezeljük.

Sok vállalat számára ez kötelező feladat, ami jelentős költségeket von el a költségvetésből. Azonban ez nem mindig így kell legyen, különösen a 4iG MoCCa-féle, évtizedes tapasztalattal rendelkező, mégis új lehetőségeket felölelő megoldásokkal, amelyekkel a befektetés megtérülhet.

Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock
Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock

Ehhez ismerni kell a contact center működésének alapjait. Beérkező megkereséseket - legyen szó telefonhívásokról, e-mailekről vagy chatbeszélgetésekről - fel kell dolgozni, kiértékelni és a felmerülő kérdésekre megoldást kell nyújtani. Sok modern rendszer a csevegőrobotokkal és előre megírt tudásbázisokkal megáll az automatizálásban. Ez azonban gyakran nem felel meg az ügyfelek elvárásainak, ami anyagi hátrányt okozhat a vállalat számára.

Az ügyfélkezelő központ hatékony működésének alapja - a megfelelő személyzet kiválasztása után - az az ügyintézői erőforrások optimális kihasználása. Szükség van az ügyfelek korábbi adataira, az információk azonnali elemzésre és mintafelismerésre, így az ügyfélszolgálat a panaszos profiljának ismeretében kezdheti meg a probléma kezelését.

Egyedül egy contact center nem képes ezt a kihívást megoldani; csak a vállalat többi részlegével való integrációval érhető el.

A 4iG MoCCa megoldása magas szintű integrációt tesz lehetővé a független CRM rendszerekkel. Nem csak a panaszkezelést teszi hatékonyabbá, hanem csökkenti a költségeket, miközben javítja az ügyfélélményt és elősegíti az értékesítést. Egy jól megtervezett, együttműködő contact center bevételnövelővé válhat.

A MoCCa contact center privát felhő kialakításával az ügyféladatok kezelése teljes mértékben a vállalatoknál marad. Speciális igényekhez is alkalmazkodik, köszönhetően a magas fokú testreszabhatóságnak és integrálhatóságnak. Az automatizáció és nyitottság lehetővé teszi az ügyfél- és ügynökoldali minőségbiztosítás mérését. Az ügyintézők képzése a rendszer által meghatározott kritikus pontokra épülhet, így hatékony és céltudatos lehet.

A MoCCa contact center szolgáltatásként kerül bevezetésre, több nyelven is lokalizálható, beleértve a magyart is.

A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Makro / Külgazdaság A benzin árstop visszahozatala még nincs tervben – hangzott el a Kormányinfón
Privátbankár.hu | 2025. június 18. 17:58
Szerda délután fél 4-kor tartott Kormányinfót Gulyás Gergely kancelláriaminiszter és Vitályos Eszter kormányszóvivő. Több téma is szóba került. 
Makro / Külgazdaság Megint irreális növekedést szeretne a kormány
Privátbankár.hu | 2025. június 18. 16:27
Kedden megszavazták a költségvetést, amiről már most lehet sejteni, hogy az abban foglalt számok nem fognak találkozni a realitásokkal, többek között erről is beszélt kollégánk, Király Béla az ATV tart műsorában. A műsorban szóba került, hogy miért csalóka az átlagbért figyelni, és terítékre került a magyar ipar is, amely áprilisban életjeleket mutatott.
Makro / Külgazdaság Kezdődik: a tankolás is drágább lesz az új háború miatt
Privátbankár.hu | 2025. június 18. 12:17
Csütörtöktől érezhető változás indul a hazai üzemanyagárakban.
Makro / Külgazdaság Nagy Márton: Hát nincs választási költségvetés!
Privátbankár.hu | 2025. június 18. 11:44
A miniszter szerint mindenre jut pénz.
Makro / Külgazdaság GKI: nagy baj van a magyar vállalatokkal
Privátbankár.hu | 2025. június 18. 10:15
A munkatermelékenység elmarad a régiós versenytársakétól.
Makro / Külgazdaság Varga Mihály: Magyarország rászorul Kína pénzére
Privátbankár.hu | 2025. június 18. 08:32
A jegybankelnök úgy látja: szükséges a kínai támaszték.
Makro / Külgazdaság Hiába Orbán Viktorék minden erőfeszítése?
Csabai Károly | 2025. június 18. 05:44
Az árrésstop ellenére az infláció májusban csak tovább nőtt, így nem csoda, ha az európai összehasonlításban sem sikerült előrébb lépnünk, az unióban például továbbra is a miénk a 25. legmagasabb éves fogyasztóiár-index. De a jegybanki alapkamatok, valamint az úgynevezett visszatekintő reálkamatok összevetésében is ugyanott vagyunk, ahol egy hónappal korábban – derül ki lapunk legfrissebb Privátbankár Európai Inflációs Körképéből.
Makro / Külgazdaság Nagy Márton fellebbezni készül a Budapestnek kedvező ítélet miatt
Privátbankár.hu | 2025. június 17. 16:44
A miniszer vitatja a bírósági döntést a 10 milliárd forint visszafizetéséről. Felhívta Karácsony Gergely figyelmét arra, hogy 2019 óta még több állami pénzből gazdálkodhat a főváros.
Makro / Külgazdaság Kamatostul visszakapja a főváros
Privátbankár.hu | 2025. június 17. 16:09
Az Államkincstárnak 10 milliárd forintot kell visszafizetnie, erről döntött a bíróság.
Makro / Külgazdaság Mi lesz az árrésstop vége? Csillag Istvánt kérdezzük a Klasszis Klub Live-ban
Privátbankár.hu | 2025. június 17. 15:41
A volt gazdasági és közlekedési miniszter június 25-én szerdán délután 15 óra 30 perckor lesz a vendége a Klasszis Média egyórás élő adásának. Amelyben szokás szerint nemcsak mi kérdezünk, hanem ezt olvasóink is megtehetik, akár előzetesen, akár a Klasszis Média YouTube-csatornáján, illetve az Mfor és a Privátbankár Facebook-oldalán közvetített adás során.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG