3p

Csatlakozzon az év egyik legfontosabb egészségügyi szakmai eseményéhez,
ahol a finanszírozási kihívásoktól kezdve a menedzserbetegségek kezelésén át egészen a legújabb digitális egészségügyi megoldásokig minden fontos témát érintünk!

Egészséggazdaság - Menedzser egészség 2025. március 27-én
Merkely Bélával, Kóka Jánossal, Kulja Andrással, Zacher Gáborral
és más neves szakértőkkel - jelentkezzen március 11-ig kedvezményes áron!

Részletek és jelentkezés itt!

Hogyan javíthatják a vállalatok a modern contact center megoldásokkal az ügyfélkezelési hatékonyságukat? Az automatizáció és integráció a kulcs, bár a haladó technológiák még nem váltak általánossá. A MoCCa változást hozhat ebben a helyzetben.

Egy vállalat számára elengedhetetlen a 21. században az ügyfélkezelési rendszer. Érdemes megfontolni, hogy ez hogyan valósuljon meg, hiszen a szolgáltatást nyújtó cégek számára kulcsfontosságú a partneri és ügyfélkapcsolatok támogatása, megoldása. Az ügyfélélmény magas színvonalának fenntartásához nélkülözhetetlen egy jól működő contact center.

Ugyanakkor paradigmaváltásra van szükség, amikor az ügyfélszolgálati osztályokat nem csak költségként kezeljük.

Sok vállalat számára ez kötelező feladat, ami jelentős költségeket von el a költségvetésből. Azonban ez nem mindig így kell legyen, különösen a 4iG MoCCa-féle, évtizedes tapasztalattal rendelkező, mégis új lehetőségeket felölelő megoldásokkal, amelyekkel a befektetés megtérülhet.

Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock
Az ügyintézői erőforrásokat is optimálisan kihasználja. Fotó: Shutterstock

Ehhez ismerni kell a contact center működésének alapjait. Beérkező megkereséseket - legyen szó telefonhívásokról, e-mailekről vagy chatbeszélgetésekről - fel kell dolgozni, kiértékelni és a felmerülő kérdésekre megoldást kell nyújtani. Sok modern rendszer a csevegőrobotokkal és előre megírt tudásbázisokkal megáll az automatizálásban. Ez azonban gyakran nem felel meg az ügyfelek elvárásainak, ami anyagi hátrányt okozhat a vállalat számára.

Az ügyfélkezelő központ hatékony működésének alapja - a megfelelő személyzet kiválasztása után - az az ügyintézői erőforrások optimális kihasználása. Szükség van az ügyfelek korábbi adataira, az információk azonnali elemzésre és mintafelismerésre, így az ügyfélszolgálat a panaszos profiljának ismeretében kezdheti meg a probléma kezelését.

Egyedül egy contact center nem képes ezt a kihívást megoldani; csak a vállalat többi részlegével való integrációval érhető el.

A 4iG MoCCa megoldása magas szintű integrációt tesz lehetővé a független CRM rendszerekkel. Nem csak a panaszkezelést teszi hatékonyabbá, hanem csökkenti a költségeket, miközben javítja az ügyfélélményt és elősegíti az értékesítést. Egy jól megtervezett, együttműködő contact center bevételnövelővé válhat.

A MoCCa contact center privát felhő kialakításával az ügyféladatok kezelése teljes mértékben a vállalatoknál marad. Speciális igényekhez is alkalmazkodik, köszönhetően a magas fokú testreszabhatóságnak és integrálhatóságnak. Az automatizáció és nyitottság lehetővé teszi az ügyfél- és ügynökoldali minőségbiztosítás mérését. Az ügyintézők képzése a rendszer által meghatározott kritikus pontokra épülhet, így hatékony és céltudatos lehet.

A MoCCa contact center szolgáltatásként kerül bevezetésre, több nyelven is lokalizálható, beleértve a magyart is.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Makro / Külgazdaság Bod Péter Ákos: Az Orbán-kormány kiköltekezése nemcsak hiba, hanem bűn
Izsó Márton - Csabai Károly | 2025. március 6. 19:32
A piacok jól fogadták a jegybankelnökváltást, persze ahhoz a dollár gyengülése is kellett, hogy a forint euróval szembeni árfolyama több napon át a 400-as szint alatt maradjon. De mi lesz a jövőben? Képes lesz a tavaly év végén még kormánytag Varga Mihály független maradni, ellenállni például a pénzügyminiszteri teendőket is magához vonó, ám a gazdasági növekedést hajszoló Nagy Márton nyomásának, ha azok veszélyeztetik az MNB inflációs céljait? Eköré fűztük fel a Bod Péter Ákos egyetemi tanárral, közgazdásszal folytatott beszélgetésünket, amely során lapcsoportunk, a Klasszis Média állandó szerzője felidézte, milyen volt, amikor ő került a jegybankelnöki székbe. És persze jutott idő a gazdaságpolitika elemzésére is. A Klasszis Klub Live 5. évfolyamának 71. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.
Makro / Külgazdaság Kamatot vágott az EKB
Privátbankár.hu | 2025. március 6. 16:15
Az Európai Központi Bank (EKB) Kormányzótanácsa csütörtöki ülésén a piaci várakozásoknak megfelelően 25 bázisponttal csökkentette a három irányadó eurókamat szintjét.
Makro / Külgazdaság Újabb jel érkezett arról, hogy nincs minden rendben az orosz gazdaságban
Privátbankár.hu | 2025. március 6. 14:41
Kevesebb új autó került az orosz utakra. 
Makro / Külgazdaság Dacol a szankciókkal, de döccenget azért az orosz gazdaság
Privátbankár.hu | 2025. március 6. 10:41
Hiába vannak a fronton százezrek, nőtt a munkanélküliség. A GDP-növekedés is lassulni látszik, a boltok forgalma viszont rendben van.
Makro / Külgazdaság Donald Trump fejére nőnek a radikálisok
Káncz Csaba | 2025. március 6. 09:34
Egyre több jel utal arra, hogy a radikálisok kezdik uralni az amerikai politikát. Trump szélsőséges tanácsadói gondoskodnak arról, hogy elhiggye: egy napon George Washingtonnal, vagy Abraham Lincolnnal veszik majd egy kalap alá – és persze megkapja a hőn áhított Nobel-békedíjat. Káncz Csaba jegyzete.
Makro / Külgazdaság Nagy Márton még kilát ebből a gödörből? Ezt az adatot se fogják bekeretezve kitenni a kormányban
Privátbankár.hu | 2025. március 6. 08:44
Mínusz 3,9 százalék.
Makro / Külgazdaság Erre az adatra várt Nagy Márton? Megszólalt a KSH
Privátbankár.hu | 2025. március 6. 08:30
A kiskereskedelem januári adatait közölték.
Makro / Külgazdaság Itt az uniós fegyverkezési terv – egy magyar ellenzéki politikus rögtön hátba is szúrta
Litván Dániel | 2025. március 6. 05:47
Radikális lépésekre van szükség Ursula von der Leyen szerint Európa és a demokrácia védelmében. A terv azonban nem annyira radikális, és máris ellenállásba ütközik. És Magyarországról sem csak Orbán Viktor tanúsít ellenállást.
Makro / Külgazdaság Büntetővámok: ki fizeti a cechet és ki kaszál rajta?
Buksza blog | 2025. március 5. 19:25
Az amerikai vállalatok egy része úgy gondolja, hogy hasznos lesz a számára az Egyesült Államok gazdaságának körkörös vámvédelme, ám ha megnézzük, melyekről van szó, akkor nem rózsaszín a kép.
Makro / Külgazdaság Vége a Matolcsy-érának – mit találhatott Varga Mihály a jegybankban?
Privátbankár.hu | 2025. március 5. 15:10
Egy X-posztban jelentette be Varga Mihály, hogy nem úgy mennek tovább a dolgok, ahogy eddig.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG