Kép forrása: Wikipédia |
Erre 2016-ban és 2017-ben a rendelkezésre álló forrásokból, 2018-ban pedig egy előre elkülönített 597 millió forintos alapból kell elkészíteni az engedélyezési terveket - írja az Index a Világgazdaságra hivatkozva.
A kiemelt projektek:
- egy háromvágányú kapcsolat a kelenföldi és a ferencvárosi pályaudvar között, a Danubius és Népliget-Fradiváros elővárosi vasútmegállók kialakítása,
a Déli vasúti összekötő híd átépítése - a Ferencváros és Kelebia közti fővonal nyomvonalának korrigálása
- az M1-es Budapest és Győr közti szakaszának kétszer háromsávosra bővítése
- az M7-es Budapest és Balatonvilágos közti szakaszának kétszer háromsávosra bővítése
- a Galvani híd kiépítése
- a ráckevei és a gödöllői HÉV-vonalak fejlesztése és integrálása a fővárosi közlekedésbe
- a kisföldalatti felújítása és új szerelvények beszerzése - írja a portál.