A pénzügyi szolgáltatók tevékenységét érintő, jelenlegi nehéz környezetben az AXA felülvizsgálta üzletágait és szervezetét. A költséghatékonyság fenntartása érdekében a menedzsment úgy döntött, hogy az országos Ügyfélcentrum-hálózatot összevonja, és 13 fiók tevékenységét fokozatosan megszünteti. Július 1-jétől az AXA Budapesten kettő, Debrecenben, Győrött, Pécsett és Kecskeméten pedig egy-egy kiemelt regionális központtal áll majd ügyfelei rendelkezésére.
Az Ügyfélcentrumok, majd fokozatos összevonásuk után a regionális központok kibővített ügyintézői létszámmal és meghosszabbított nyitva tartással várják az ügyfeleket annak érdekében, hogy az árfolyamrögzítés által kínált lehetőséget figyelembe véve megtalálják az ügyfél számára legjobb megoldást. A bank ezen kívül megerősített telefonos ügyfélszolgálattal és weboldalán elhelyezett részletes információkkal segíti ügyfeleit a hiteltörlesztés könnyítésével kapcsolatos tájékozódásban. A regionális központok július 1-je után is tovább folytatják a bank meglévő jelzáloghitel-állományának gondozását és a betétgyűjtést is.
Március 14-én: Szolnok, Ságvári E. körút 8.; Zalaegerszeg, Iskola köz 6-8. Április 1-jén: Budapest, III. kerület, Bécsi út 136. Stop.Shop; Budapest, IV. kerület, Árpád út 48-50; Budapest XIII. kerület, Váci út 18; Budapest IX. kerület, Lechner Ödön fasor 1; Budapest, XIV. kerület, Örs vezér tere 2; Budapest XV. kerület, Szentmihályi út 131, Pólus Center. Július 1-jén: Budapest, XII. kerület, Alkotás utca 11; Budapest, VIII. kerület, Harminckettesek tere 6/A; Dunaújváros, Vasmű út 21; Szeged, Kelemen László utca 7; Miskolc, Corvin u. 1-3. |
Új vezető érkezik
Az AXA csoport Magyarország többi üzletágát (Biztosító, Egészségpénztár, Nyugdíjpénztár) továbbra is Jacques Maire irányítja, a bank vezetését Albert Roggemans veszi át. A belga állampolgárságú vezető mostani pozícióját megelőzően közel negyven évig dolgozott az ING lakossági bankjánál, ahol hitelezési és értékesítési területen tevékenykedett. A szakember az elmúlt három évben az ING Románia vezérigazgatójaként jelentős tapasztalatokat szerzett a kelet-európai pénzügyi szolgáltatói piac működéséről.
A bank a változásokról levélben küld tájékoztatást valamennyi ügyfelének. Az Ügyfélcentrumok összevonásával kapcsolatban az AXA jelenlegi ügyfeleinek semmilyen teendője nincs.
Az AXA igyekszik segítséget nyújtani abban, hogy az Ügyfélcentrumok összevonásában érintett munkatársak újból számukra megfelelő munkához juthassanak. A cél az, hogy minél több munkavállaló állása megmaradjon az AXA-nál.