BUX
34 735.16
+0.95%
+328.00
OTP
10 280.00
+0.78%
+80.00
MOL
1 750.00
+2.52%
+43.00
RICHTER
6 810.00
+0.59%
+40.00
MTELEKOM
372.00
+0.68%
+2.00
 
TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST! TÁMOGASSON MINKET!
2017. október 16. 17:50

Idén ősszel országos kampánnyal debütál a CIB Bank új kreatív reklámplatformja, a Kommentátorok, amely két nagyon karakteres szereplőre, egy kutyára és egy macskára, valamint a kettejük párbeszédéből kialakuló helyzetkomikumra épít. A magyar piacra készült reklámplatform megálmodója az Ogilvy volt. Az új, lokális reklámplatform mellett - a nemzetközi bankcsoport egészével egy időben – a bank arculata is megújult, de a márkapozíció és ezzel együtt a "Valódi lehetőségek" szlogen nem változik.

A két állati főszereplő olyan szituációkat vitat meg, amelyekben a bank segítséget nyújt a család vagy éppen vállalkozás előrelépéséhez, életük pozitív változásához. Brúnó, a kutya mindennek nagyon örül, és mindenben meglátja a jót, de kedvesen félreérti az adott helyzetet, míg Della, a macska némi cinizmussal, de szeretetteljesen helyreigazítja a félreértéseit. Az így kialakuló kedves és humoros helyzeteket használó reklámplatform tovább kívánja erősíteni a CIB Bank ügyfelek által hagyományosan nagyon barátságosnak jellemzett karakterét, miközben világosan kommunikálja az adott üzleti ajánlatot.

A Kommentátorok a CIB Bank október 16-án induló személyi kölcsön kampányában mutatkoznak be, melynek online hirdetések, metróbelső plakátok és reklámfilm is része lesz. Brúnó és Della ezt követően a CIB minden nagyobb ATL kampányában szerepelni fog. Az új platform mellett a CIB Bank megújult arculatát is ebben a kampányban ismerheti meg a szélesebb közönség.

„A CIB Bank célja, hogy felelős, megbízható, józan és reális célokat támogató, és az ügyfelek valódi lehetőségeit megvalósító, ugyanakkor barátságos, emberközeli pénzügyi partner szerepét töltse be. A három évvel ezelőtt bevezetett „Valódi lehetőségek” szlogennel kifejezett márkapozíció megtartása mellett idén szükségessé vált egy olyan új kreatív platform megtalálása, ami a korábbiakhoz képest szélesebb célcsoportot tud megszólítani. Az Ogilvy által felépített, Kommentátorok nevet kapott új reklámplatformot egy meghívásos tender keretein belül választottuk ki, szem előtt tartva, hogy egyértelműen megtartsa az elmúlt években felépített vizuális világ érzelmi vonalát, ugyanakkor erősítse az adott termék, szolgáltatás könnyű megértését. A Kommentátorok hangvételének kedvesen vicces jellege karakteresen eltér a versenytársak kommunikációjától, hiszünk benne, hogy a célközönségünk örömmel fogja fogadni” – mondta az új platformról Szinai Ádám, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetője.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a CIB Bankkal való sokéves együttműködésünk után – amely az eddigiekben elsősorban bankfióki és direkt kommunikációs megoldásokat foglalt magába – lehetőséget kaptunk egy izgalmas és szívünkhöz is közel álló ATL-platform megteremtésére. A csapatunk nagy lelkesedéssel dolgozott a feladaton, amelyben természetesen sokat segítettek az elmúlt években a márkával kapcsolatban szerzett tapasztalataink. Nagyon örülünk, hogy a CIB Bank bizalmat szavazott nekünk ezen a tenderen, és rengeteg ötletünk van az új platform továbbvitelére” – tette hozzá Sályi Réka, az Ogilvy / Geometry cégcsoport ügyvezető igazgatója.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

A Privátbankár HITELES, MEGBÍZHATÓ és EGYEDI információkat kínál, most, a válság alatt és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes, világos és érthető elemzéseket, amelyek segítenek a gazdasági, befektetési döntések meghozatalában.


Pénzügyi szektor Az MNB elárulta az új típusú személyi kölcsön feltételeit
- | 2020. július 31. 18:07
Januártól elérhetők lesznek a Magyar Nemzeti Bank (MNB) által minősített, fogyasztóbarát személyi kölcsönök - jelentette be a jegybank pénteken a honlapján. A pénzintézet elárulta a legfontosabb feltételeket is.
Pénzügyi szektor Megsarcolják a hazai biztosítókat az idei viharkárok
Privátbankár.hu | 2020. július 31. 16:26
A júniusi ötmilliárd forintot követően a júliusi időjárási anomáliák legalább két és fél milliárd forinttal terhelték meg a biztosítók büdzséit, tette közzé a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ).
Pénzügyi szektor Egy bank, amely még a koronavírus-járványban is tudott növekedni
Csabai Károly | 2020. július 31. 10:47
A Nemzetközi Beruházási Bank közel 5 millió eurós 2020 első félévi nettó nyeresége több mint 70 százalékkal lett magasabb az előző év azonos időszakánál.
Pénzügyi szektor Sok pénzébe kerül a biztosítóknak a viharos időjárás
Privátbankár.hu | 2020. július 29. 15:10
A félmilliárd forintot is meghaladja a kárösszeg. 
Pénzügyi szektor Bedőlt hitelek, elúszott százmilliárdok - hogyan érinti mindez a magyar bankokat?
Király Béla | 2020. július 27. 14:51
A koronavírus-járvány a második világháború óta nem látott gazdasági visszaeséssel járt Európában, ami a bankok üzletmenetére is hatással van. A hitelportfóliók romlanak, sok esetben komoly leírások várhatóak. A magyar bankok helyzete sem rózsás, igaz, itt az elrendelt hitelmoratórium némileg eltolja a problémákat.
Pénzügyi szektor Bejött a babaváró támogatás
Privátbankár.hu / MTI | 2020. július 27. 06:34
Nagyon szép karriert futott be történetének első évében a gyermekvállalást ösztönözni hivatott, állami támogatású konstrukció.
Pénzügyi szektor Mégsem adják el a Budapest Bankot?
Baka F. Zoltán | 2020. július 26. 17:02
A kormány egyik tagja szerint nem kizárt, hogy a jelenlegi tulajdonosi struktúrában tartják meg a pénzintézetet.
Pénzügyi szektor Miért vehette a kalapját ilyen hirtelen Csányi Sándor jobbkeze?
Csabai Károly | 2020. július 22. 18:29
Egyelőre jóformán mindenki csak találgat, miért vette a kalapját hétfőn Barna Zsolt, s hagyta el az OTP-csoportot. Egyesek azonban nem zárják ki, hogy egyesek szemét csípte, mennyire megnőtt a befolyása a bankon belül.
Pénzügyi szektor Jó éve volt a Takarék faktorcégének
Privátbankár.hu | 2020. július 15. 15:56
A Takarék Csoporthoz tartozó vállalkozás története legeredményesebb évét zárta tavaly: tíz százalékkal növelte forgalmát és bevételeit, adózás előtti eredményét pedig csaknem megkétszerezte. Idén hasonló eredményre számítanak, mert bár a világjárvány következtében számos államilag támogatott hitellehetőség nyílt meg a piacon, mégis van olyan helyzet, amelyre nem a kölcsön a megoldás egy vállalkozásnak. A Faktorház tapasztalatai szerint a mostani válságban több cég küzd likviditási problémával.
Pénzügyi szektor Pénzre nyomták a veszélyhelyzet hőseit
Privátbankár.hu | 2020. július 14. 07:31
10 és 20 forintos érmével tiszteleg az MNB a hősök előtt.
Friss
hírlevél