A cég bejelentése szerint üzemi szinten 1,4 millió euró volt a nyereség az egy évvel korábbi 5,2 milliós veszteséget követően. Az értékesítési árbevétel 144 millió eurót tett ki, míg egy évvel korábban 149 millió euró volt a forgalom.
A társaságnál három évvel ezelőtt indult az átalakítási program, mert nem ment túl jól az üzlet és veszteséges volt a cég. A korábbihoz képest nagyobb hangsúlyt kapott az internetes értékesítés - mára ez adja a bevételek háromnegyedét -, de felfuttatták a boltok forgalmát is. Újabban a női felhasználók felé nyit a társaság, az ügyfelek több mint fele nő.
Az eredetileg berepülő pilótává képzett Beate Uhse a háború után először szexuális felvilágosító kiadványok, óvszerek házhoz szállításával foglalkozott, miután a háború során megnőtt a nem kívánt terhességek száma. Első üzletét 1962-ben nyitotta meg erotikus eszközök, fehérneműk árusításával. Mára a frankfurti tőzsdén is jegyzett céget a német gazdaság 50 legjelentősebb márkája között tartják számon.