A negyedéves eredmény nem lett fényes, a cég még mindig veszteséges, de ez nem is meglepő. Egyelőre negyedévente 10 ezer autót ad el a cég, idén talán összejön összesen 50 ezer autó. Ebből nagy csodát egyelőre nehéz várni, viszont a cég most a jövőt az akkumulátorok gyártásában és széleskörű felhasználásában látja.
Csakhogy ezek az akkuk még távol vannak attól, hogy megváltsák a világot. Eddig úgy tűnt, hogy otthoni és ipari használatra tökéletesen alkalmasak lesznek, azonban most úgy tűnik, az otthoni napenergia tárolásra mégsem alkalmasak egyelőre. A napelemek gyártói nem tartják megfelelőnek az akkumulátorokat, még a Musk által vezetett Solar City sem ajánlja őket!
A házi akkumulátorok 2 méretben készülnek: 7 és 10 kWh kapacitással. Viszont kémiailag nem egyformák, ezért használatuk is eltérő. A kicsit napi használatra szánták, a nagy viszont csak alkalmanként használható, pl. áramszünet esetén tartalékként, és évente csak 50-szer tölthető. És itt jön a bökkenő: az akku ára nem elég alacsony ahhoz, hogy megérje a dolog, pláne, hogy Amerikában fizetnek a rendszerbe visszatáplált többlet energiáért, és így sokkal egyszerűbb és olcsóbb az áramszolgáltatóval üzemelni, mit az akkumulátorral.
Must mindenesetre lelkes: azt mondja, hogy ennek ellenére majdcsak megveszik az akkumulátort, hisz máris 38 ezret rendeltek belőle. Arra kétségtelenül alkalmas lesz, hogy az iparban, egészségügyben, szolgáltatásoknál, és mindenhol, ahol fontos, biztosítsa a szünetmentes áramot. Ez már önmagában is lehet egy jó profitforrás, de a nagy áttörés még várat magára.