A Masterplast Group 1997-ben egy klasszikus garázsvállalatként indult Magyarországon, jelenleg Közép-Kelet-Európa egyik vezető építőanyag-gyártó és -forgalmazó vállalata, több mint 700 embert foglalkoztat. 12 országban van leányvállalata, legnagyobb piaca Románia, a második Magyarország.
A Masterplast konszolidált árbevétele dinamikusan nőtt 2008-ig, a válság hatása azonban rányomta bélyegét az építőipari cég eredményére. A tőzsdére lépés időzítését korábban azzal indokolták, hogy az elmúlt 2 évben a vállalat válságállónak bizonyult, nyereséges tudott maradni a nehéz körülmények ellenére. Ezt az időszakot a veszteséges tevékenységek felszámolására használták fel.
A tőkepiacról érkező tőkét a felújítási szegmensben várható erőteljes konjunktúra kiaknázására fordítja majd a cég. Az újlakás-építésben nem vár semmiféle fellendülést, a megvalósuló építkezéseknél azonban az előírások változásának köszönhetően komoly szigetelési munkálatokra lesz szükség, amiből a Masterplast is profitálhat. A cég erősítené a saját márkás termékek fejlesztését és forgalmazását is.
2006-ban kezdte meg a társaság a tőzsdei bevezetésre való felkészülést, a 2009-re tervezett kezdési időpontot azonban a válság miatt el kellett halasztaniuk. 2011 elején frissítették a tőkebevonásra vonatkozó stratégiát a beruházási tervekkel és a tőkebevonással kapcsolatban is.