MTI Fotó: Kovács Tamás |
Újraindultak a Raiffeisen Bank egyes szolgáltatásai - közölte éjszaka honlapján a bank. Hétfőn délután váltak elérhetetlenné a bank szolgáltatásai az ügyfelek számára, beleértve az ATM készpénzfelvételt, a bankkártyás vásárlásokat és az internetbankot - még a fiókokat is be kellett zárni. A szokatlanul nagy horderejű informatikai problémát jórészt sikerült elhárítani a keddi nyitásra: a kártyás vásárlás, az ATM készpénzfelvétel és a Raiffeisen DirektNet internetbanki felület éjfél előtt néhány perccel újra elérhetővé vált.
A bank elnézést kér érintett ügyfeleitől, a további szolgáltatások újraindulásáról folyamatos tájékoztatást ad.
A pénz biztonságban van
A Facebookon az ügyfelek körében természetesen beindultak a találgatások, többen a pénzükért kezdtek aggódni - a bank egyik kommentjében így nyugtat: "Színtisztán technikai hibáról van szó, természetesen minden ügyfelünk pénze biztonságban van. Mivel tökéletesen ugyanilyen hibával korábban nem találkoztunk, a helyreállításhoz szükséges időt sem tudjuk teljesen pontosan megbecsülni. Amint biztosak vagyunk benne, szólunk."
Bár a szolgáltatás újraindult, néhány ügyfél ugyanitt még reklamált, hogy nem sikerült utalnia, mások sikeres tranzakcióról számoltak be.