Az alkalmazás indítás után azt kéri a felhasználótól, ellenőrizze az internetkapcsolatot. Nem csak a mobilalkalmazáson keresztül nem lehet hozzáérni a számlánkhoz, hanem azt a tokent (hatszámjegyű számot) sem tudja generálni az app, amivel legalább böngészőn keresztül beléphetnénk az internetbankba.
A CIB honlapján szűkszavú tájékoztatást tett közzé, azt írják: a CIB Bank mobilalkalmazás jelenleg technikai okból nem elérhető. A közlés szerint a hiba elhárítása folyamatban van, az ügyfelek türelmét és megértését kérik.
Megkérdeztük a CIB Banktól, milyen szolgáltatásokat érint a probléma és mikorra várható, hogy sikerül elhárítani - amint válaszolnak, frissítjük híradásunkat.
Frissítés: megkeresésünkre villámgyorsan válaszolt a CIB, azt írják: az internetbank már működik, és hamarosan a mobilbank is helyreáll.
"A CIB Internet Bank a délelőtt során rövid ideig nem volt elérhető, de már megfelelően működik. A CIB Bank mobilalkalmazás technikai okból nem érhető el jelenleg, de a hiba javítása folyamatban van, várhatóan hamarosan ismét teljes funkcionalitással áll majd ügyfeleink rendelkezésére. Mást nem érint a technikai hiba."