1. Szórólapozás
Szórólapok osztogatásával még 2023-ban is rengeteget tehetünk a vállalkozásunk fellendítéséért. Szerencsére nem kell több százezres vagy éppen milliós költségvetéssel számolni, hiszen a szórólapok elkészítése már alacsony áron megvalósítható, az osztogatásukhoz pedig könnyen található munkaerő.
Természetesen a legfontosabb, hogy a szórólapok igényes dizájnnal rendelkezzenek, illetve figyelemfelkeltők legyenek. A tartalmat nem kell túlzsúfolni, inkább a lényeg átadására tanácsos törekedni. Mutassuk meg a szolgáltatásunkat vagy a termékeink típusait, illetve kössünk hozzá egy kedvezményes ajánlatot is – így a szórólap egyben egy csábító kuponként is funkcionálhat.
2. Reklámtábla kihelyezése
Egy profin elkészített reklámtábla valósággal vonzza a vállalkozásunk mellett elhaladó járókelők tekintetét. Feltüntethetjük rajta a logónkat és a szolgáltatásunkat, illetve a nyitvatartási időnket is. A tábla pedig készülhet akár időtálló dibondból vagy habosított PVC-ből is, illetve kifejezetten kültéri vagy beltéri használatra is.
Itt is ajánlott egy rövid, ütős üzenetet közvetíteni, illetve a vállalkozás brandjéhez illő színeket és formákat választani. A reklámtábla kihelyezése még a kisvállalkozások számára is kötelező marketing eszköz, ezért semmiképp nem szabad kihagyni a listáról.
3. Megjelenés a helyi sajtóban
Habár manapság szinte minden hírt az interneten olvasunk, viszont a helyi sajtónak még így is fontos szerepe van a kisebb-nagyobb közösségek életében. Ha tehetjük, jelentessünk meg PR tartalmakat, vagy készítsünk hirdetéseket, hogy minél több helyi lakost megszólíthassunk.
A szórólapokhoz hasonlóan akár itt is felajánlhatunk egyedi kedvezményeket, hogy még jobban motiváljuk az érdeklődőket vállalkozásunk megkeresésére. A helyi sajtót tehát továbbra sem szabad lebecsülni, hiszen még azokat is elérhetjük a segítségével, akik csak keveset vagy egyáltalán nem interneteznek.
4. Lokális ügyek szponzorálása
Legyen szó jótékonysági eseményről vagy focimeccsről, a helyi programok és ügyek támogatásával remekül felkelthetjük a célközönségünk figyelmét. Lehetőségeink szerint ajánljunk fel adományokat, vagy gondoskodjunk a programhoz szükséges felszerelések biztosításáról, cserébe pedig kérjük meg a szervezőket, hogy kiállíthassuk a reklámtáblánkat vagy a standunkat.
A fenti 4 klasszikus hirdetési módszer segítségével még 2023-ban is sok ember figyelmét felhívhatjuk a vállalkozásunkra. Vessük be őket bátran, hiszen hiába kap egyre nagyobb hangsúlyt az online marketing, az offline hirdetési technikák még mindig hatalmas forgalmat generálhatnak számunkra. Bízzuk profi csapatra a kampányok szervezését, és az eredmények nem fognak elmaradni!