3p

Habár napjainkban már az online marketing áll fókuszban, azonban a klasszikus hirdetési módszerek is rengeteget hozhatnak a konyhára, ha a megfelelő technikákat választjuk. Alábbi cikkünkben 4 offline hirdetési lehetőséget mutatunk be, amelyek garantáltan fellendítik a vállalkozások forgalmát.

1. Szórólapozás

Szórólapok osztogatásával még 2023-ban is rengeteget tehetünk a vállalkozásunk fellendítéséért. Szerencsére nem kell több százezres vagy éppen milliós költségvetéssel számolni, hiszen a szórólapok elkészítése már alacsony áron megvalósítható, az osztogatásukhoz pedig könnyen található munkaerő.

Természetesen a legfontosabb, hogy a szórólapok igényes dizájnnal rendelkezzenek, illetve figyelemfelkeltők legyenek. A tartalmat nem kell túlzsúfolni, inkább a lényeg átadására tanácsos törekedni. Mutassuk meg a szolgáltatásunkat vagy a termékeink típusait, illetve kössünk hozzá egy kedvezményes ajánlatot is – így a szórólap egyben egy csábító kuponként is funkcionálhat.

2. Reklámtábla kihelyezése

Egy profin elkészített reklámtábla valósággal vonzza a vállalkozásunk mellett elhaladó járókelők tekintetét. Feltüntethetjük rajta a logónkat és a szolgáltatásunkat, illetve a nyitvatartási időnket is. A tábla pedig készülhet akár időtálló dibondból vagy habosított PVC-ből is, illetve kifejezetten kültéri vagy beltéri használatra is.

Itt is ajánlott egy rövid, ütős üzenetet közvetíteni, illetve a vállalkozás brandjéhez illő színeket és formákat választani. A reklámtábla kihelyezése még a kisvállalkozások számára is kötelező marketing eszköz, ezért semmiképp nem szabad kihagyni a listáról.

3. Megjelenés a helyi sajtóban

Habár manapság szinte minden hírt az interneten olvasunk, viszont a helyi sajtónak még így is fontos szerepe van a kisebb-nagyobb közösségek életében. Ha tehetjük, jelentessünk meg PR tartalmakat, vagy készítsünk hirdetéseket, hogy minél több helyi lakost megszólíthassunk.

A szórólapokhoz hasonlóan akár itt is felajánlhatunk egyedi kedvezményeket, hogy még jobban motiváljuk az érdeklődőket vállalkozásunk megkeresésére. A helyi sajtót tehát továbbra sem szabad lebecsülni, hiszen még azokat is elérhetjük a segítségével, akik csak keveset vagy egyáltalán nem interneteznek.

4. Lokális ügyek szponzorálása

Legyen szó jótékonysági eseményről vagy focimeccsről, a helyi programok és ügyek támogatásával remekül felkelthetjük a célközönségünk figyelmét. Lehetőségeink szerint ajánljunk fel adományokat, vagy gondoskodjunk a programhoz szükséges felszerelések biztosításáról, cserébe pedig kérjük meg a szervezőket, hogy kiállíthassuk a reklámtáblánkat vagy a standunkat.

A fenti 4 klasszikus hirdetési módszer segítségével még 2023-ban is sok ember figyelmét felhívhatjuk a vállalkozásunkra. Vessük be őket bátran, hiszen hiába kap egyre nagyobb hangsúlyt az online marketing, az offline hirdetési technikák még mindig hatalmas forgalmat generálhatnak számunkra. Bízzuk profi csapatra a kampányok szervezését, és az eredmények nem fognak elmaradni!

Címkék: Vállalat
A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Az Uber boszorkányos módszerrel jutott hatalmas profithoz?
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 17:31
Amerikai tudósok szerint egy algoritmus szisztematikusan megemelte a viteldíjakat a sofőrök és az utasok kárára. Korábban brit kutatók is erre jutottak. 
Vállalat Nem lehet oka panaszra a legendás magyar italgyártónak
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 17:11
Elfogadta a Zwack Unicum Nyrt. közgyűlése a vállalat igazgatóságának javaslatát, így a társaság 3,052 milliárd forint osztalékot fizet, ami névértékre vetítve 150 százalékos osztalékszintet jelent, részvényenként 1500 forintot.
Vállalat Ilyen színben jött ki az OTP új, offshore-jüan kötvénye
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 11:57
Összesen 900 millió offshore-jüannyi zöldkötvényt bocsátott ki az OTP Csoport Luxemburgban, amelyre másfélszeres túljegyzés érkezett a hongkongi és szingapúri befektetők részéről.
Vállalat Megzökkent a kínai óriás? – a BYD lassítja termelését
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 11:30
A kínai elektromos autógyártó lassítja a termelést és elhalasztja a kapacitásbővítést kínai gyáraiban, állítják források.
Vállalat Csak esik, csak esik a Tesla értékesítése Európában
Privátbankár.hu | 2025. június 25. 10:59
Májusban már ötödik hónapja zuhannak az eladások.
Vállalat Durva hibákat vétett a Boeing, lesújtó jelentés látott napvilágot
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 18:11
A repülőgépgyártó hírneve tovább romlik.
Vállalat Kínos autóvisszahívás: darabok válhatnak le a Fordokból
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 14:27
Amerikában akadt gondja a márkának.
Vállalat Furcsa manővereket láttak a Tesla önvezető taxijától
Privátbankár.hu | 2025. június 24. 08:40
Csinált egy-két furcsa manővert a Tesla önvezető taxija, de a befektetőket egyelőre úgy tűnik, meggyőzte a Robotaxi.
Vállalat Bejelentést tett a Graphisoft Park, több mint duplázódhat a nyereség
Privátbankár.hu | 2025. június 23. 15:46
Értékesíti leányvállalatát a Graphisoft Park SE, a tranzakció eredményeképpen a társaság a korábban becsült 7 millió euró pro forma eredmény helyett mintegy 18 millió euró pro forma eredményt vár 2025-re – tette közzé a vállalat a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján hétfőn.
Vállalat A Tesla most már tényleg bevezeti robottaxi szolgáltatását
Privátbankár.hu | 2025. június 22. 11:38
Elon Musk Tesla jövőjéről alkotott elképzelését vasárnap nyilvánosan tesztelik, amikor Austinban, Texasban körülbelül egy tucat önvezető autó indít korlátozott, fizetős robottaxi szolgáltatást.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG