7p

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Mi a közös a márka új nagykövete, Majka és a már korábabn csatlakozó Szilágyi Áron sikerreceptjében?

A 4iG cégcsoport szerdán sajtóeseményen jelentette be, hogy 2025. január 1-jétől kivezeti a magyarországi piacról a Vodafone, a DIGI, az Antenna Hungária és az Invitech márkákat, és a társaságok ezt követően egységesen One márkanév alatt nyújtják a lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásaikat. A közös márkanévhasználat mellett a társaságok jogilag is eggyé válnak és 2025 második feléig beolvadnak a Vodafone Magyarország jogutód vállalatába, a One Magyarország Zrt.-be. A lépéssel létrejön Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben.

A One B2B márkájaként létrejött a One Solutions, amelynek égisze alatt a közép- és nagyvállalati, valamint az intézményi és kormányzati ügyfelei számára is teljeskörű szolgáltatásportfóliót kínál a csoport.

A One létrehozásával egy olyan új, dinamikus szereplő jelenik meg a piacon, amely egyesíti meghatározó távközlési vállalataink több évtizedes szakmai tapasztalatát és innovációs képességeit” – mondta Bányai Tamás, a 4iG Csoport hazai távközlési kereskedelmi vállalatainak vezérigazgatója.

A One nem csupán egy új név, hanem egy teljesen új szemléletet és megközelítést jelent a magyar távközlési piacon. Küldetésünk, hogy szolgáltatásainkkal és technológiánkkal minden pillanatot teljesebbé tegyünk” – tette hozzá Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős üzletfejlesztési és innovációs vezetője. 

One egy csapat: Szilágyi Áron, Bányai Tamás,  Mohamed ElSayad és Majka
One egy csapat: Szilágyi Áron, Bányai Tamás, Mohamed ElSayad és Majka
Fotó: 4iG

Majka és Szilágyi Áron is a One márkanagykövetei

A 4iG Csoport már korábban bejelentette, hogy Szilágyi Áron háromszoros olimpiai, világ- és Európa-bajnok kardvívó a 4iG Csoport és a One márkanagykövete lett. Áron kivételes sportolói pályafutásával és eredményeivel tökéletesen megtestesíti a One által képviselt értékeket: a kiválóságot, az innovációt és a folyamatos fejlődésre való törekvést.

Az esemény másik apropója az új márkanagykövet, Majka bemutatkozása volt. Az egyik legismertebb médiaszereplő és hazai előadó folyamatosan megújul és keresi azokat az elemeket, amelyekkel újat tud mutatni az embereknek és a közönségének. A kollaboráció révén számos kreatív tartalom készül majd, hiszen az innovatív, de emberközpontú szemlélet a One márka esetében fontos alapértékek.

Mi a siker titka?

A One márka nagykövetei megosztották a közönséggel, hogy mi a sikerük fő titka, mi az, ami miatt ott tartanak, ahol. Ebből ragadtunk ki néhány gondolatot.

Szilágyi Áron:

„Én tudok kettőtől, ami az én pályafutásomban meghatározó volt, az egyik: a tudatosság. Tehát én mindig arra fókuszáltam, hogy amit csinálok, arra koncentráljak, és a legprofibb hozzáállással, s ezt úgy csináljam, ahogy a leghatékonyabb. A másik az önismeret, amire már nem fiatal sportolóként jöttem rá, hanem egy picit később. Nagyon sokat tud segíteni, hogyha tisztában vagy azzal, hogy mik az előnyeid, mit az értékeid, mire kell odafigyelni esetleg, és mik a hiányosságok, amiket orvosolni kell. És hogyha ezeken piciket tudsz csavargatni, kicsit tudsz állítgatni, akkor a csillagos ég a határ.”

Majka:

„Abszolút az önértékelés, az nagyon fontos. Tehát fel kell ismerni, hogy mit azok a határok, amiket mondjuk lehet feszegetni, de nem érdemes más vizekre evezni. Azért hozzáteszem azt…, hogy rettentő sok szerencse kell az életben ahhoz, hogy az ember megtalálja azt a szegmenst, amit neki teremtett a sors.”

Emberközpontú márkát terveznek

Az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken intézhetik a szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép- és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik az ügyeiket.

2025. január 1-jétől a One márka alatt az RTL Magyarországgal kötött exkluzív megállapodás értelmében a One lesz az egyetlen hazai távközlési szolgáltató, amely teljeskörűen biztosítja az RTL és RTL+ tartalmait ügyfelei számára, legyen szó lineáris televízióról, streaming szolgáltatásról vagy szabadon fogható csatornáról.

A One új csomagajánlatait 2025 januárjában mutatja be a cégcsoport.

Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős vezetője számít a pilalnatok erejére
Mohamed ElSayad, a 4iG Csoport márkaváltásért felelős vezetője számít a pilalnatok erejére
Fotó: 4iG

Szlogen: One. Minden pillanat számít

A One célja, hogy magasabb szintre emelje és ezáltal gazdagítsa az emberek közötti kapcsolatteremtést, a tartalomszolgáltatást, az eszköz-eszköz közötti kapcsolatok kialakítását, hozzájárulva ezzel ügyfelei magánéleti és üzleti céljaihoz, sikereihez. A One működése nem a vezetékekről, a jeladókról vagy bonyolult digitális megoldásokról szól, hanem a kapcsolatteremtésről. Azon dolgozik, hogy az emberek életének különböző területein a kapcsolatokat gazdagabbá tegye a lehető leggördülékenyebb módon.

Játékos és nem fél változtatni

A tartalmakon visszatérő motívumok a firkák. Ezek a kis rajzok keltik életre a márka karakterét, személyességet és játékosságot adnak annak megjelenéshez, amelyek plakátokon, a közösségi média tartalmakon, valamint különböző anyagokon is megjelennek majd.

A One nem fél megváltoztatni a folyamatait, a munkamódszereit vagy akár a szolgáltatásait, azért, hogy jobb ügyfélélményt nyújtson. Számára az innováció azt jelenti, hogy folyamatosan új utakat keres a jobb ügyfélkiszolgálás érdekében.

A One céljai szerint tehát emberközpontú, innovatív, közérthető, elérhető.

A márka nevének kimondását tesztelték Magyarországon, és az emberek nagy többségének nem okozott gondot az angolos kiejtés — mondta Mohamed ElSayad lapunk kérdésére. A márka ismertségét megteremtő kampányban arra külön hangsúlyt fektetnek majd, hogy egyértelművé tegyék a márka nevének szóbeli használatát. Egyébként sem a név a legfontosabb, hanem a mögötte rejlő tartalom, és ez az, amit a középpontba helyeznek — tette hozzá a szakember.

 

A One logója a kézírást mintázza és egy lendületes vonallal alá is húzza, mint ahogy egyesek aláírásukkal teszik
A One logója a kézírást mintázza és egy lendületes vonallal alá is húzza, mint ahogy egyesek aláírásukkal teszik
Fotó: 4iG

Az infrastruktúra-hálózat külön cégként leválik

A 4iG Csoport nagy jelentőségű transzformációs programot jelentett be 2023-ban, amelynek egyik kiemelt célja, hogy a jelenleg működő négy magyarországi távközlési vállalatból – a Vodafone-ból, a DIGI-ből, az Invitech-ből és az Antenna Hungáriából – egy kereskedelmi és egy infrastruktúra vállalat hozzon létre. A DIGI, az Invitech és az Antenna Hungária esetében a szeparáció már sikeresen lezárult, a Vodafone Magyarország esetében pedig idén év végén fejeződik be a szétválasztási folyamat. 2025. január 1-jével Vodafone Magyarország Zrt.  új struktúrában – a kereskedelmi társaság ONE Magyarország Zrt., az infrastruktúra társaság pedig V-Hálózat Távközlési Zrt. néven – jelenik meg a piacon.

Ez azt jelenti, hogy a Vodafone Magyarország 2025. január 1-jétől új néven, One Magyarország Zrt-ként, míg az Invitech ICT Services Kft., az Antenna Hungária és a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 2025. második feléig még önálló jogi entitásként, de már az új márka alatt működik tovább és nyújtja magas minőségű szolgáltatásait. A távközlési kereskedelmi cégek teljes integrációja is ekkor valósul meg: a kereskedelmi távközlési vállalatok mindegyike beolvad a One Magyarország Zrt-be.

Címkék: Vállalat 4iG
A rovat támogatója a 4iG

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Dúsgazdaggá tette az egyik amerikai államot a Google
Privátbankár.hu | 2025. május 10. 13:25
A netes keresőmotort kifejlesztő és üzemeltető cég milliárdos kifizetéssel rendezte adatvédelmi vitáját Texassal.
Vállalat Jól kezdte az évet a gazdaság egyik zászlóshajója
Privátbankár.hu | 2025. május 9. 06:21
A Mol nagyobb nyereséggel zárta a 2025-ös év első negyedévét, mint a 2024-est.
Vállalat Nagyon megsínylette a kormány intézkedéseit a legnagyobb hazai bank
Privátbankár.hu | 2025. május 9. 06:10
A közel 130 milliárd forintos különadó-terhek nélkül még szebb lett volna az OTP Bank első negyedéves eredménye, ami így viszont több mint 20 százalékkal lett kisebb az egy évvel korábbinál.
Vállalat A nehézségek ellenére jó évet remél a Bosch
Privátbankár.hu | 2025. május 8. 16:59
A Bosch, a technológiák és szolgáltatások szállítója 2024-ben 90,3 milliárd eurós árbevételt ért el, ami 1,4 százalékkal – árfolyamhatások nélkül 0,5 százalékkal – marad el a 2023. évitől. A világkereskedelem kiszámíthatatlansága közepette a vállalat az idén 1 és 3 százalék közötti árbevétel-növekedést céloz meg, az árbevétel-arányos üzemi eredmény pedig várhatóan jelentősen javulni fog 2024-hez képest.
Vállalat Utoléri a vámháború az egyik legnagyobb amerikai céget
Privátbankár.hu | 2025. május 8. 08:46
Vámokat vethet ki a Boeing repülőgépekre az Európai Unió.
Vállalat Több hitelt helyezett ki és több vagyont kezelt az Erste, a profit mégis csökkent
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 12:58
Az Erste első negyedéve számokban.
Vállalat Cash flow válság a növekedési szakaszban – hogyan ne akadj el?
PR | 2025. május 7. 12:51
Sokan azt gondolják, hogy a pénzügyi nehézségek a stagnálással vagy visszaeséssel járnak együtt. Pedig a valóság az, hogy a vállalkozások jelentős része épp a növekedés szakaszában szembesül likviditási problémákkal. Amikor nő az értékesítés, bővül az ügyfélkör, és egyre több megrendelés érkezik. Az öröm mellett nő a nyomás is: nagyobb árukészlet, több munkatárs, fejlettebb logisztikai háttér – vagyis egyre nagyobb finanszírozási igény.
Vállalat Mindenkit meglepett az EA, a részvényesek pénztárcája is vastagodik
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 11:41
Erős negyedévet zárt az Electronic Arts, jól fogadták a legújabb játékokat, nyáron pedig újabb nagy dobásra készül a cég.
Vállalat Komoly gyomrost kaphat a Google
Privátbankár.hu | 2025. május 7. 10:17
Meg kell válnia két fontos bevételi forrásától az óriáscégnek? A bíróság dönthet, de nem áll jól a Google szénája.
Vállalat A lakás-takarékpénztári konstrukciók biztonságosak, kiszámíthatóak, megbízhatóak
Natív tartalom | 2025. május 7. 09:48
Egy éve szerzett többségi tulajdonrészt az MBH Bank a Fundamenta-Lakáskassza Zrt.-ben. Jakabfalvy Dórával, a lakás-takarékpénztár üzleti divíziójának ügyvezetőjével beszélgettünk arról, milyen tapasztalatokkal gazdagodtak az azóta eltelt időszakban, milyen akcióval élhetnek az ügyfelek a közelmúltban piacra dobott Jövőépítő Lakásszámla nevű új termékük kapcsán, és kitértünk a társasházakat érintő, állagmegóvást célzó megtakarítás fontosságára is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG