A svéd divatóriás, amely többek között a H&M, az Arket és a Cos tulajdonosa, tavaly indította el új piaci stratégiáját, hogy segítsen tartsa a lépést a riválisokkal, köztük a Sheinnel és a Zalandóval.
A vállalat hat piacon 70 külső márkát vett fel a platformjára, miután az elmúlt negyedévben a vártnál jobb nyereséget ért el, köszönhetően az erős külső márkastratégiának - írja a Retail Gazette.
"Ezt nagyon jól fogadták a vásárlók, akik más márkákkal is kiegészítik a H&M választékát" - mondta Helena Helmersson vezérigazgató.
Ez ellentétben áll a divatcitán Zara megközelítésével, amely a folyamatos megélhetési válság ellenére jobban el tudta adni az amúgy drágább magasabb ruháit. Az Inditex tulajdonában lévő kiskereskedő csak exkluzív együttműködések esetén kínál más márkákat, mint például tavaly a Clarks-szal kötött partnersége révén.
A Reuters értesülései szerint a H&M Monki márkája a hongkongi Zalora e-kereskedelmi oldalon indulna, ami azt jelzi, hogy a vállalat hajlandó növelni jelenlétét harmadik fél platformjain, ellentétben az Inditex Zarával.