(EPA/FOCKE STRANGMANN) |
A H&M bár visszaigazolta a webshopos vásárlásokat, azokat később mégsem teljesítette. A bíróság ezért most jogerős ítéletben marasztalta el a céget a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének közleménye szerint. Az eset még 2016 augusztus 18-án történt, a közérdekű pert pedig a fogyasztóvédők indították - írja az Index.
A portál cikke emlékeztet: nagyon kedvező áron voltak feltüntetve a termékek, több vásárló a megrendelés előtt még rá is kérdezett a cég facebookos oldalán, hogy megfelelőek-e az árak, de miután igenlő választ kaptak, megrendelték a ruhákat. Ennek ellenére később a cég mégsem küldte a termékeket.
A bíróság most arra kötelezte a H&M-et, hogy az ítéletben foglalt megállapítást tegyék ki a honlapjukra úgy, hogy az egy évig látható legyen.