4p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Nem véletlen, hogy a konferenciaszervezésre egész üzletág épül: ez egy olyan összetett terület, amely rengeteg szakértelmet és rutint igényel. Ha mégis önállóan vágnánk bele, akkor készüljünk fel! Nem lesz egyszerű egy olyan eseményt létrehozni, ami nemcsak profi, de érdekes és izgalmas is.

A következőkben lépésről lépésre mutatjuk be a szervezés legfontosabb lépéseit egy igazán emlékezetes rendezvényért!

Tervezzünk előre!

Ahhoz, hogy az összes többi pontot kipipálhassuk, először is jó előre kell gondolkodnunk és terveznünk. Ellenkező esetben a meghívott vendégeknek betelik a naptára, csakúgy, mint az előadóknak, ráadásul kisebb eséllyel találunk megfelelő helyszínt is. Sőt: az esemény köré épített marketingkampányt is nehezebb levezényelni, ha mindennel időhiányban szenvedünk.

Válasszunk megkapó helyszínt!

Manapság számos konferenciaközpont közül választhatunk, és nagyon nem mindegy, hogy melyik mellett tesszük le a voksunkat. Sokan azt élvezik a konferenciákban, hogy egy kicsit elszakadhatnak a hétköznapok szürkeségéből, a megszokott irodai környezetből. Éppen ezért jó ötlet egy ettől merőben eltérő helyszínt választani, ami közben illeszkedik az eseményünk témájához is. Egy technológiai tematikájú rendezvény például remekül mutat egy ultramodern, minimalista létesítményben, míg egy régészeti konferenciát inkább egy történelmi időket idéző helyre szervezzünk meg!

Találjunk egy érdekes témát!

Ha már szóba került a téma: kerüljük az elcsépelt, sablonos, „biztonságos” témákat, és találjunk egy olyat, ami valóban felkelti az emberek érdeklődését! Ez ideális esetben valamilyen aktuális kérdés, ami világszinten megmozgatja a szakmánk apraját-nagyját. Külön előny, ha a mi brandünk igazán otthon van az adott kérdéskörben, sőt akár megoldást is kínál az ezzel kapcsolatban felmerülő problémákra.

 

Keltsünk hírverést!

Mint már említettük, ha időben kezdjük el a konferenciaszervezést, arra is lesz elég időnk, hogy kellően promotálhassuk az eseményünket. Tény, hogy a résztvevőknek tudniuk kell, hogy miről szól a konferencia, hiszen ez alapján döntik el, hogy számukra releváns-e. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne hagyhatnánk meg néhány meglepetéselemet! Ezeket aztán teaserek, „sneak peakek”  formájában megoszthatjuk, például hírlevelekben vagy közösségimédia-posztokban. Ez felépíti a résztvevőkben az izgalmat, így már lesz egy szuper megalapozott hangulat, amikor megérkeznek a nagy napon a rendezvényünkre.

Hívjunk megnyerő előadókat!

Egy konferencián előadó szakembernek számtalan kritériumnak meg kell felelnie. Alapvető, hogy tájékozottnak kell lennie az adott témában, alapos tudással kell rendelkeznie – az pedig még jobb, ha hírneve is van. Emellett elengedhetetlen, hogy megnyerő és ösztönző legyen, valamint hogy érdekesen adjon elő. Alaposan fontoljuk meg tehát, hogy kik mellett döntünk!

Legyen interaktív!

Ne hagyjuk, hogy a hangulat leüljön, hogy a vendégek unatkozni kezdjenek! Ne legyenek üresjáratok, és alakítsuk interaktívvá a rendezvényt! Ezt nemcsak az előadások során tehetjük meg, hanem plusz programokkal, kiegészítő workshopokkal is. Fontos, hogy ezek szakmailag értékelhetőek, hasznosak legyenek, közben pedig izgalmasak is.

Készüljünk ajándékcsomaggal!

Az apró meglepetéseknek mindenki örül, nem véletlen, hogy igen nagy népszerűségnek örvendenek a különböző „goodie bagek”. Érdemes egy ilyet összeállítani, hogy a konferencia végeztével a látogatók elvihessék magukkal. Lehetnek benne olyan kisebb tárgyak, amelyek hasznosak, illetve az iparágunk kapcsán relevánsak. Ha a zacskón, illetve a reklámajándékokon feltüntetjük a logónkat is, akkor biztosak lehetünk abban, hogy még sokáig emlegetni fogják a konferenciánkat – különösen akkor, ha a fenti lépéseknek is maradéktalanul eleget tettünk!

 

 

Címkék: Vállalat
A rovat támogatója:
A rovat támogatója az MVM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Egymilliárd dolláros bukót jelent a Fordnak egy szeptemberi tűzeset
Privátbankár.hu | 2025. október 24. 16:27
Jelentősen nőtt az amerikai Ford járműgyártó nyeresége az idei harmadik negyedévben éves szinten, a bevétele pedig meghaladta a szakértők által vártat.  
Vállalat Nagyszerű híreket közölt az Intel a részvényesekkel
Privátbankár.hu | 2025. október 24. 15:26
Az amerikai Intel Corporation, a világ egyik vezető számítógép-alkatrész gyártója nyereséggel zárta a harmadik negyedévet az egy évvel korábbi veszteség után.  
Vállalat Romba döntötte a brit autógyártást a Jaguar elleni kibertámadás
Privátbankár.hu | 2025. október 24. 11:47
Több mint hét évtizedes mélypontra zuhant a brit autóipar termelése szeptemberben, mindenekelőtt a Jaguar Land Rover (JLR) elleni kibertámadás miatt, amely az egész múlt hónapra megbénította a legnagyobb brit autóipari csoport működését.  
Vállalat A rendőrség is nyomoz az olajfinomítóban történt tűz miatt
Privátbankár.hu | 2025. október 22. 19:42
Egyelőre nincs gyanúsított.
Vállalat Jelentős változtatásra készül a Mol
Privátbankár.hu | 2025. október 22. 18:22
Új szerkezetet kap az olajcég.
Vállalat Szijjártó Péternek fontos híre van: ez a paksi erőművet is érinti
Privátbankár.hu | 2025. október 22. 16:44
Tárgyalásokba kezdett a kormány.
Vállalat Mekkora kárt okozott a Molnak az olajfinomítós tűz?
Privátbankár.hu | 2025. október 22. 16:10
Már vizsgálják.
Vállalat Újabb területre fókuszál az ESG, ezt a vállalatoknak is tudniuk kell
Privátbankár.hu | 2025. október 22. 10:25
Ünnepélyes keretek között mutatták be a Családbarát fenntarthatóság című kötetet a Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (KINCS) épületében. A kiadványt a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM), a KINCS, valamint a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) közösen készítették. A most megjelent szakmai útmutató segíti a vállalkozásokat az SZTFH ESG kérdőív családbarát tárgyú pontjainak megértésében, ahogy az erre vonatkozó vállalati működés kialakításában is. 
Vállalat Nem örülhet maradéktalanul a Netflix
Privátbankár.hu | 2025. október 22. 09:10
Nőtt a Netflix nyeresége és bevétele az idei harmadik negyedévben. Utóbbi megegyezett az elemzői becslésekkel, a profit viszont kisebb lett a vártnál.
Vállalat Igencsak hatásos meglepetés a General Motors eredményében
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 19:20
A General Motors (GM) autógyártó vállalat harmadik negyedéves nyeresége és bevétele is felülmúlta alta az elemzői várakozásokat.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG