4p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nem véletlen, hogy a konferenciaszervezésre egész üzletág épül: ez egy olyan összetett terület, amely rengeteg szakértelmet és rutint igényel. Ha mégis önállóan vágnánk bele, akkor készüljünk fel! Nem lesz egyszerű egy olyan eseményt létrehozni, ami nemcsak profi, de érdekes és izgalmas is.

A következőkben lépésről lépésre mutatjuk be a szervezés legfontosabb lépéseit egy igazán emlékezetes rendezvényért!

Tervezzünk előre!

Ahhoz, hogy az összes többi pontot kipipálhassuk, először is jó előre kell gondolkodnunk és terveznünk. Ellenkező esetben a meghívott vendégeknek betelik a naptára, csakúgy, mint az előadóknak, ráadásul kisebb eséllyel találunk megfelelő helyszínt is. Sőt: az esemény köré épített marketingkampányt is nehezebb levezényelni, ha mindennel időhiányban szenvedünk.

Válasszunk megkapó helyszínt!

Manapság számos konferenciaközpont közül választhatunk, és nagyon nem mindegy, hogy melyik mellett tesszük le a voksunkat. Sokan azt élvezik a konferenciákban, hogy egy kicsit elszakadhatnak a hétköznapok szürkeségéből, a megszokott irodai környezetből. Éppen ezért jó ötlet egy ettől merőben eltérő helyszínt választani, ami közben illeszkedik az eseményünk témájához is. Egy technológiai tematikájú rendezvény például remekül mutat egy ultramodern, minimalista létesítményben, míg egy régészeti konferenciát inkább egy történelmi időket idéző helyre szervezzünk meg!

Találjunk egy érdekes témát!

Ha már szóba került a téma: kerüljük az elcsépelt, sablonos, „biztonságos” témákat, és találjunk egy olyat, ami valóban felkelti az emberek érdeklődését! Ez ideális esetben valamilyen aktuális kérdés, ami világszinten megmozgatja a szakmánk apraját-nagyját. Külön előny, ha a mi brandünk igazán otthon van az adott kérdéskörben, sőt akár megoldást is kínál az ezzel kapcsolatban felmerülő problémákra.

 

Keltsünk hírverést!

Mint már említettük, ha időben kezdjük el a konferenciaszervezést, arra is lesz elég időnk, hogy kellően promotálhassuk az eseményünket. Tény, hogy a résztvevőknek tudniuk kell, hogy miről szól a konferencia, hiszen ez alapján döntik el, hogy számukra releváns-e. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne hagyhatnánk meg néhány meglepetéselemet! Ezeket aztán teaserek, „sneak peakek”  formájában megoszthatjuk, például hírlevelekben vagy közösségimédia-posztokban. Ez felépíti a résztvevőkben az izgalmat, így már lesz egy szuper megalapozott hangulat, amikor megérkeznek a nagy napon a rendezvényünkre.

Hívjunk megnyerő előadókat!

Egy konferencián előadó szakembernek számtalan kritériumnak meg kell felelnie. Alapvető, hogy tájékozottnak kell lennie az adott témában, alapos tudással kell rendelkeznie – az pedig még jobb, ha hírneve is van. Emellett elengedhetetlen, hogy megnyerő és ösztönző legyen, valamint hogy érdekesen adjon elő. Alaposan fontoljuk meg tehát, hogy kik mellett döntünk!

Legyen interaktív!

Ne hagyjuk, hogy a hangulat leüljön, hogy a vendégek unatkozni kezdjenek! Ne legyenek üresjáratok, és alakítsuk interaktívvá a rendezvényt! Ezt nemcsak az előadások során tehetjük meg, hanem plusz programokkal, kiegészítő workshopokkal is. Fontos, hogy ezek szakmailag értékelhetőek, hasznosak legyenek, közben pedig izgalmasak is.

Készüljünk ajándékcsomaggal!

Az apró meglepetéseknek mindenki örül, nem véletlen, hogy igen nagy népszerűségnek örvendenek a különböző „goodie bagek”. Érdemes egy ilyet összeállítani, hogy a konferencia végeztével a látogatók elvihessék magukkal. Lehetnek benne olyan kisebb tárgyak, amelyek hasznosak, illetve az iparágunk kapcsán relevánsak. Ha a zacskón, illetve a reklámajándékokon feltüntetjük a logónkat is, akkor biztosak lehetünk abban, hogy még sokáig emlegetni fogják a konferenciánkat – különösen akkor, ha a fenti lépéseknek is maradéktalanul eleget tettünk!

 

 

Címkék: Vállalat
A rovat támogatója:
A rovat támogatója a Garantiqa.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vállalat Megvenné a Lukoil eszközeit az egykori pornócsászár
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 20:19
Az osztrák üzletember, Bernd Bergmair Washingtonig ment, és ügyvédje is jó befektetésnek tartaná a Lukoilt. Azt azonban nem árulta el, melyik Oroszországon kívüli eszközt választaná.
Vállalat A CATL bejelentette, mikor kezdődik a sorozatgyártás a debreceni akkugyárban
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 15:54
A CATL európai működésért felelős ügyvezető igazgatója Debrecenben tett nagy bejelentést. Azt is elmondta, hogy a jövő év első negyedévében ezerről ezerötszázra növelik a dolgozói létszámot.
Vállalat Nincs minden rendben az Airbus háza táján? Itt egy újabb jel
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 11:10
Nem tudják leszállítani a vállalt gépmennyiséget.
Vállalat Tovább nyomul a 4iG a hadiiparban
Privátbankár.hu | 2025. december 2. 10:45
Tovább erősödik a stratégiai védelmi ipari együttműködés a 4iG és az EDGE Group között.
Vállalat Mobilszolgáltatót és fegyvergyártó céget vásárolt a 4iG
Privátbankár.hu | 2025. december 1. 18:43
Erősen indult az év utolsó hónapja a 4iG-nek: egy nap alatt két ügyletük is lezárult. A Netfone 99 százalékét, illetve a Gestamen 90 százalékát szerezték meg.
Vállalat Európa-szerte elfordulnak a Teslától az autóvásárlók
Privátbankár.hu | 2025. december 1. 17:07
Franciaországban, Spanyolországban és Hollandiában is visszaesett a regisztrált új Teslák száma novemberben. Az egész évet nézve sem jobb a helyzet, egyre kisebb szeletet tudhatnak magukénak az európai autópiacon.
Vállalat Budai magánklinikát vett a Mészáros Csoport
Privátbankár.hu | 2025. december 1. 16:25
Többségi tulajdonrészt szerzett a Mészáros Csoport a Mind Klinika Zrt.-ben és annak leányvállalataiban. Mészáros Lőrinc a klinika szolgáltatásait a munkavállalói cafeteria elemei közé is beépítené.
Vállalat Megszűnt a szigetszerű működés – ambíciózus tervek a 4iG csoportban
Bózsó Péter | 2025. december 1. 12:57
A magyar IT és űripar zászlóshajójának vezetője egy hétfői háttérbeszélgetésen részletezte a cég terveit, miután pénteken közzétették a harmadik negyedéves eredményeket.
Vállalat Óriási bejelentést tett az Airbus, rengeteg járatát érinti
Privátbankár.hu | 2025. november 29. 08:44
Az Airbus pénteken bejelentette mintegy hatezer A320-as repülőgép visszahívását, hogy sürgősen kicseréljen egy, a napfény sugárzására érzékeny vezérlőszoftvert, miután október végén incidens történt az egyik ilyen gépen az Egyesült Államokban.
Vállalat Elindult az MBH részvényprogramja, a külföld is cél
Imre Lőrinc | 2025. november 28. 10:54
Életet lehelne az MBH Bank részvényeibe, és hosszabb távon a blue chipek kategóriáját célozza meg a pénzintézet menedzsmentje. Barna Zsolt, az MBH Bank elnök vezérigazgatója a Portfolio-nak adott interjúban arról is beszélt, hogy külföldön terjeszkednének tovább. A kormányzat exraprofitadó-emeléséről szóló bejelentéséről nem értesült előzetesen, és csak átmeneti időre tudja azt elfogadni.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG