A digitális szolgáltatások valódi ereje akkor mutatkozik meg, amikor nemcsak technológiai szinten, hanem emberi oldalról is mindenki számára hozzáférhetővé válnak. A Telekom hosszú ideje azon dolgozik, hogy a sokszínűség, az esélyegyenlőség és az akadálymentesítés ne elvárásként, hanem természetes vállalati működésként jelenjen meg. Legújabb podcastünkben a vállalat szakértői arról beszélnek, hogyan lesz a szolgáltatásokból valódi értékteremtés, a kötelezettségekből pozitív ügyfélélmény, és miért meghatározó eleme egy befogadó digitális társadalomnak az egyszerű, mindenki számára érthető kommunikáció.
A beszélgetés egyes fejezeteit a videó ezen részeinél találja:
0.00 Beköszönő, felvezető
1:17 Sokszínűség, esélyegyenlőség, akadálymentesítés a Telekomnál. Célok, motiváció.
3:14 így gondolkodnak a Telekomosok az akadálymentesítésről
5:17 Értékteremtés az akadálymentesítés?
7:01 Érzékenyítés szemléletformálás
9:00 Befogadó digitális társadalom a Telekom olvasatában, Jó példák
14:50 Szolgáltatási kötelezettségből ügyfélélmény
18:35 Amire büszkék vagyunk
20:07 Az érthető kommunikáció is része az akadálymentesítésnek
23:43 A jó ügyfélkapcsolat része az egyszerű értehető kommunikáció az ügyfelekekel.
25:42 Jótanácsok, hogyan feleljünk meg a jogszabályoknak
29:28 A sikeres út vége a 0 ügyfélpanasz
Az összes Klasszis Podcastot itt érheti el.
Ha csak hallgatni szeretné a műsort:
Petro Porosenko ellenzéki pártja elzárta a házelnöki emelvényt.


