Kinek hasznos a tömeges számlagenerálás funkció?
Azok számára, akiknek visszatérő vásárlóik vannak, és minden hónapban különböző számlákat állítanak ki. Továbbá több ügyfél számára számláznak egyszerre, és kevés terméket forgalmaznak széles körben. Illetve azok számára is hasznos, akik havi rendszerességgel állítanak ki több tucat hasonló számlát.
Amennyiben szeretnél időt spórolni a számlázással a tömeges számlagenerálás nyújtotta lehetőségek által, először be kell állítanod a funkciót. Néhány lépés az egész, és utána gyorsan és egyszerűen használható a tömeges számlagenerálás. Ha olyan online számlázó programot keresel, mely rendelkezik a tömeges számlagenerálás funkcióval, kattints a Billingo oldalára!
A tömeges számlagenerálás beállítása
A beállítás első lépéseként egy Excel táblázatban hozd létre a számlagenerálás mintasablon segítségével a számlázandók listáját. A különböző bizonylatok adatait mindig egymás alatt kell rögzíteni. Minden egyes számla esetében megjelölhető, hogy melyik számlatömbből legyen kiállítva.
Ezt követően jelöld a partner adózási típusát. Erre a NAV felé kötelező adatszolgáltatás miatt van szükség. Amennyiben rendelkezik a partner adószámmal, azt is fel kell tüntetni. A kitöltést követően mentsd el a táblázatot XLSX fájlként. Végül lépj be az online számlázó programba és töltsd fel a fájlt a megfelelő helyre.
Gyors és egyszerű számlázás
A tömeges számlagenerálás lehetővé teszi a gyors és egyszerű számlázást, hiszen néhány gombnyomással kiállítható korlátlan mennyiségű számla. Előnye továbbá, hogy papíralapú és e-számlák is generálhatók a segítségével, illetve a kiállított számlákról e-mailes értesítő küldhető a partnereknek.
Ráadásul API-összekötésre sincs szükség a tömeges számlagenerálás használatához, egyetlen fájlban összegyűjthető az összes számlázandó, továbbá egy- és többtételes bizonylatok is kiállíthatóak. A tömeges számlagenerálás segítségével sok-sok munkaóra megspórolható.