A vállalat 3,19 dolláros kiigazított részvényenkénti eredményt és 6,8 milliárd dolláros bevételt ért el, szemben a várt 3,14 dolláros EPS-sel és 6,7 milliárd dolláros bevétellel – számolt be hírlevelében az Equilor. A McDonald's az elmúlt időszakban az agresszív áremelések miatt veszített vásárlókat, akik a spórolás érdekében gyakrabban étkeznek otthon, ezért a vállalat új termékekkel (McCrispy Strips, Snack Wraps) és értékajánlatokkal (5 dolláros menü) próbálja visszacsábítani őket.
A második negyedévben már javulás mutatkozott, a látogatottság 0,8 százalékkal nőtt év-év alapon, ami bár nem erős növekedés, de fordulat jeleit mutatja. A cég szeptembertől prémium italokat (kávék, frissítők, „dirty sodák”) fog tesztelni, hogy jobban megszólítsa a Z generációt és magasabb haszonkulcsú értékesítést generáljon.