Étterem a Castellum Hotel négycsillagos wellness szállodában, Hollókőn. (MTI Fotó: Komka Péter) |
Tavaly 8,1 milliárd összforgalmat elérő, kedvezményes szálláscsomagok online piacán vásárolt be a Szallas.hu csoport: a csakutazas.hu, a nemaradjle.hu és sporoljvelem.hu oldalakat vette meg a cég - közölte a társaság a Privátbankár.hu-val.
Mint írják, a GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatása alapján a hazai kedvezményes szálláscsomagokat kínáló kuponos oldalak forgalma 2016-ban kb. 8,1 milliárd forintot tett ki. A Szallas.hu csoporthoz tartozó Szallasguru.hu egyike a meghatározó piaci szereplőknek, részesedése mintegy 20 százalék volt tavaly.
Az augusztus 31-ével lezárult tranzakciókban a Szallas.hu a diszkontáras közvetítői piac három szereplőjét akvirálta, amelyek 2016-ban együttesen közel 1 milliárd forint értékben adtak el akciós szálláshelyeket. A sporoljvelem.hu-t a cég már a Szallasguru.hu oldalba integrálta, míg a nemaradjle.hu és a csakutazas.hu szolgáltatások továbbra is saját arculatukkal, márkanevüket megőrizve, de már a szallas.hu Csoport informatikai infrastruktúráján érhetők el.