Változik a vállalati stratégia, ezért válik meg a dolgozói ötödétől az egyik legnagyobb technológiai szolgáltató.
Világszerte összesen 14 ezer embert bocsát el a a Cisco Systems, mivel a társaság a hardware gyártásról a szoftverfejlesztésre áll át, írja kiszivárgott információkra hivatkozva a Reuters. Ezzel a Cisco is beállt a Microsoft, a HP és az Intel mögé a költségcsökkentők sorába, a személyi számítógépek piacának zsugorodása miatt ugyanis mindkét vállalat jelentős leépítéseket hajtott végre az elmúlt két évben.
Forrás: Nasdaq
A tervek szerint a társaság lassan átáll a korábbi hálózati eszközfejlesztésről a szoftver- és felhőpiacra, ehhez azonban a dolgozói kör teljes átalakítására van szükség, ezért döntöttek a leépítés mellett. A hírnek a befektetők sem örültek, a bejelentés után lefordultak a Cisco részvényei a Nasdaq szerint. A papír egyébként csak az idén 15 százalékot tudott erősödni.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A Mazda Motor Corporation pénteki közleménye szerint az idén január-májusban értékesített járműveinek száma éves szinten 4,3 százalékkal 533 402-re emelkedett.
A kínai elektromos autógyártó 32 milliárd forintért épít buszgyártó üzemet Komáromban, jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken.
Az amerikai sportszergyártó nyeresége 86 százalékkal zuhant a negyedik pénzügyi negyedévében az eladások csökkenése és a költséges vállalati szerkezetátalakítás hatására.
A Magyar Telekom 2025. június 26-án rendkívüli közgyűlést tartott, amelyen döntés született a Társaság passzív mobil infrastruktúra portfoliójának egy kizárólagos tulajdonú leányvállalatba történő szétválasztásáról.
Amerikai tudósok szerint egy algoritmus szisztematikusan megemelte a viteldíjakat a sofőrök és az utasok kárára. Korábban brit kutatók is erre jutottak.
Elfogadta a Zwack Unicum Nyrt. közgyűlése a vállalat igazgatóságának javaslatát, így a társaság 3,052 milliárd forint osztalékot fizet, ami névértékre vetítve 150 százalékos osztalékszintet jelent, részvényenként 1500 forintot.