Úgy tűnik, megfordulni látszik az eddigi elhasaló trend az AppleWatch eladások piacán, Tim Cook vezérigazgató bejelentése szerint ugyanis minden eddiginél több okosórát értékesítettek a karácsonyi szezon első hetében, mint korábban. Az Apple ugyan továbbra sem közöl naprakész adatokat az órát illetően, a
Reuters cikke mindenesetre elárulja, hogy az idei harmadik negyedévben összesen 1,1 millió AppleWatch talált gazdára – ez 71 százalékkal kevesebb, mint tavaly.
A karácsonyi időszak számít egyébként a legerősebbnek az Apple működésében, a vezérigazgató pedig abban bízik, hogy az okosóra lehet az idei karácsony slágerterméke. Kérdés ugyanakkor, hogy ez mennyiben tudja ellensúlyozni az iPhoneok csökkenő népszerűségét: bár a kínai versenytársak miatt egyre telítődik a piac, úgy tűnik, a hiányzó jack dugó ellenére is elkapkodták az új telefonokat, erről korábban
itt írtunk bővebben. >>>