A német vállalat a legendás, 1888-ban indult FT-t pár hónapja próbálta megvenni, de miután ez nem sikerült, inkább a 2009-es alapítású Business Insidert vásárolták fel. Az AS részéről egyébként nem ez volt az első befektetés az online médiába, pénzt nyomtak már a nemrég indult Micbe és Ozyba is.
A tévés NBC Universal 200 millió dollárt fektetett a Vox Media-ba és a BuzzFeedbe egyaránt, jelentősen ráerősítve az oldalak gazdasági helyzetére. A tőkeinjekció után a Vox és a BuzzFeed értékét 1-1,5 milliárd dollárra becsülik.
Az Axel Springernek már korábban is volt kilenc százalék részesedése a Business Insiderben, de most további 88 százalékot vesznek 343 millió dollárért. Ez jóval kevesebb, mint amennyit a Nikkei fizetett a Financial Timesért, de a bevételekben a BI várhatóan le fogja hagyni a patinás lapot.