Miközben éppen felmondja az állam a mobilinternet-előfizetéseket, a Magyar Telekom közleményben tudatta a Privátbankárral, hogy az anyacég Deutsche Telekom eladta az Origo Zrt. 100 százalékát - tehát ment a Freemail, az Adnetwork hirdetési hálózat, a Videa, a Lifenetwork és az Ozone tévécsatorna is - méghozzá a VS.hu-t kiadó New Wave Media Kft.-nek. A vételár 4,2 milliárd forint volt, a tranzakció 2016 első negyedévében zárul majd.
A nyár közepén többször is írtunk arról, hogy bejelentkezett a csomagért Gattyán György a Docleren keresztül, a Habony-féle Modern Media Group éa az Indexet is tulajdonló CEMP is, amely Spéder Zoltánhoz tartozik.
Végül csak a New Wave Media és a Docler maradt versenyben, végül pedig az előbbi adta a jobb ajánlatot. Érdekesség, hogy sok újságíró menekült át a VS-hez akkor, amikor Sáling Gergő főszerkesztőt a kormány nyomására eltávolították a főszerkesztői posztról a Lázár Jánosról szóló oknyomozások miatt. Kérdés, hogy mi lesz az összeolvadás után, amivel létrejön a legnagyobb magyar szerkesztőség több mint 70 fővel.