Az online marketing szinte napról napra új lehetőséget teremt számunkra, melyekre érdemes figyelnünk és tesztelnünk. A régi, számokban is jól mérhető felületeket sem szabad azonban elfelejtenünk. Ilyen a Google hirdetési hálózata is, ahol fizetett hirdetésekkel potenciális ügyfelekre találhatunk. Éppen ezért a legjobb, ha hozzáértő kezekre bízzuk, és Google Ads ügynökséghez fordulunk.
A Google Ads ügynökségekről röviden
A Google Ads ügynökségek olyan marketing szakembereket, SEM specialistákat foglalkoztatnak, akik értenek a számok és statisztikák nyelvén. Nem elég az, ha csak a Google Ads hirdetéskezelő felülethez értenek, marketing szemlélettel kell a kampányokra tekinteniük.
A jó ügynökségek egyik ismérve, hogy valóban képesek megérteni az ügyfelek igényeit, így első sorban fontos számukra, hogy megismerjék a terméket, szolgáltatást, amelyre kampányokat futtatják és optimalizálják.
Tippek Google Ads ügynökség kiválasztásához
Szerencsére a Google Ads ügynökségek kínálatában nincs hiány, hiszen számos online marketinggel foglalkozó szakember foglalkozik már ezzel a területtel. Érdemes azonban néhány dologra odafigyelni, mikor Google Ads ügynökséget választunk.
- Transzparencia: Még a szerződés aláírása előtt jó tisztában lenni azzal, hogy mennyire transzparensen dolgozik az ügynökség, nekünk, mint ügyfeleknek milyen hozzáférésünk van az egyes fiókokhoz. Jó, ha nyomon tudjuk követni a számokat, illetve az együttműködés lezárta után törekedjünk arra, hogy ne maradjunk Google Ads fiók nélkül.
- A Google Partner minősítés egyfajta garanciaként szolgál. Ha az ügynökség rendelkezik ezzel a címmel, akkor biztosak lehetünk abban, hogy nem kezdő SEM specialistákkal van dolgunk.
- A szakértelem rendkívül fontos, azonban a személyes tényezőkre is hangsúlyt kell fektetni. Olyan Google Ads ügynökséget kell választani, ahol fontos a kommunikáció, így mindig értesülhetünk az eredményekről, valamint bármikor felvázolhatjuk új ötleteinket.
Összegzés
A Google Ads ügynökségek segíthetnek fellendíteni weboldalunk látogatottságát, kellő forgalmat tudnak generálni vállalkozásunknak. A megfelelő ügynökség kiválasztása során, többek között érdemes figyelembe venni a transzparenciát, a Google Partner minősítését és a rendszeres kommunikáció lehetőségét.