Egy elég régi ügy miatt vették elő a Media Markt Saturn Holding szűrét, egy 2015-ös bronz hétvégi promó miatt ugyanis 10 millió forint büntetést szabott ki rájuk a Gazdasági Versenyhivatal. A hivatal a 2015. december 5-ére és 6-ára hirdetett akciójának tájékoztatásait vizsgált, beleértve a következő szlogent: „Bronzhétvégén most minden húszezer forint feletti vásárlás esetén tízezer forintonként ezer forintot visszaadunk Media Markt ajándékkártyán!” Ez azonban megtévesztő volt, ugyanis az akció nem vonatkozott minden 20 ezer forint feletti vásárlásra, ezt közölte a GVH a Privátbankár.hu-val.
A cég a promócióval kapcsolatos reklámokat rádióban, bannereken és eladáshelyi reklámeszközökön tette közzé. A GVH a reklámok értékelésekor kiemelt figyelemmel volt arra, hogy olyan célzott kampányról volt szó, amely csatornáit (nagy hallgatottságú rádió, nagy látogatottságú honlapok, illetve webáruházban látható bannerek), tárgyát (műszaki cikkekre adott – minimum 2.000 forintos kedvezmény) és időszakát (az adventi, illetve a „Black Friday” utáni időszak) tekintve különösen alkalmas a fogyasztói figyelem hatékony felkeltésére, így a forgalom jelentős növelésére. Ráadásul a bannerjein elhallgatta a promóció korlátait, például azt, hogy ún. szórólapos termékre vagy webáruházas vásárláskor nem érvényes az akció.