Legyen szó Európa legnagyobb tetőre szerelt napelem parkjáról, amelyet az E.ON az Audi Hungariával közösen álmodott meg és épített fel, vagy a MOM Park energetikai korszerűsítéséről, ahol a fenntarthatósági szempontok kaptak fontos szerepet, a cél az volt, hogy az energetikai vállalat ügyfeleivel együtt gondolkozva, közösen találja meg a megfelelő energetikai megoldásokat.
Hasonló előremutató lehetőségek minden vállalkozás számára elérhetőek. Az E.ON segít abban, hogy az energiatudatos cégek a jövő tervezésekor figyelembe tudják venni, hogy korszerűbb fűtéstechnikai, hővisszanyerő, rendszerek bevezetésével mennyit nyernek hosszú távon, mennyivel csökkenthetik a kiadásaikat, sőt megújuló energiaforrások alkalmazásával akár CO2 kibocsátásukat is. Az E.ON munkatársai együtt gondolkoznak az ügyfelekkel, hiszen az egyedi igények, a vállalkozás története, a körülmények ismerete mind elengedhetetlenek a vállalkozás igényeire szabott energetikai megoldás kialakításában.
Az integrált energetikai szolgáltatással az E.ON főként az autógyártó cégeket és azok beszállítóit, a szállodaipart, a vegyi- és gyógyszeripart, a kiskereskedelmi egységeket és az élelmiszeripart célozza meg, de mindenkinek érdekes lehet, aki a következő időszakban korszerűbb megoldásokban gondolkozik.