Első alkalommal jutott ki két magyar startup cég a Las Vegasban tartott innovatív technológiákat bemutató kiállításra, a Consumer Electroincs Show-ra (CES). A sörfőzés automatizálásával foglalkozó Brewie és a virtuális valóságot gyerekeknek bemutató sBrick 3800 kiállító mellett mutatta be fejlesztéseit. 170 ezren látogattak ki az eseményre, ahol a világ minden részéről ideérkezett startupok mutatták be a legújabb piacra szánt termékeiket. A Brewie csapatával készített interjúnkat itt nézheti meg.
A Brewie alapítója, Pál Marcell elmondta, két nap alatt több mint 800-an látogatták meg a standjukat. Az sBrick pedig egy olyan gyerekjátékot mutatott be a nemzetközi kiállításon, ami a virtuális világot köti össze a valósággal, és a gyerekek motorikus és egyéb kreatív képességeit fejleszti.
A kijutást segítő Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) vezérigazgatója, Ducsai-Oláh Zsanett szerint a résztvevőket szakmai zsűri választotta ki, a Los Angeles-i kiállításnál fontos kritérium volt, hogy a stratup cég rendelkezzen kész termékkel, a résztvevőknek pedig legyen angol nyelvtudása.