A Világgazdaságnak Horváth Dori-Jenő ügyvezető igazgató azt mondta, hazai töltőállomásláncokat, vagy kisebb, úgynevezett fehér kutakat vásárolnának a terjeszkedéshez. Jelezte, hogy indultak az ENI hazai Agip-kúthálózatára kiírt tenderen is, de azt végül a Mol nyerte meg.
A Világgazdaság cégközlésekre hivatkozva azt írta, hogy a Lukoilé a hazai üzemanyag-kereskedelemi piac 6-7 százaléka a Magyar Ásványolaj Szövetségen belül, ezzel a negyedik legnagyobb forgalmazónak számítanak a Mol, a SHELL és az OMV mögött.
A Lukoil-kutak előző tulajdonosa veszteséges volt, a Normbenz viszont 2015-re szerény nyereséget vár - olvasható a lapban. Ennek hátterében többek között az áll, hogy a Normbenz szakított a Lukoil diszkontárképzésével, de azért olcsóbb maradt a versenytársainál.