A Walt Disney és a Warner Bros. Discovery a hónap elején felfüggesztette a hirdetéseket az X-en, miután Musk támogatott egy antiszemita posztot, amelyben tévesen azt állította, hogy a zsidó közösség tagjai gyűlöletet szítanak a fehérek ellen – írja a CNBC.
Miután szerdán a New York Times DealBook rendezvényén tartott beszédében bocsánatot kért a posztért, Musk káromkodással teli tirádát zúdított a hirdetőkre, amiért elmenekültek a platformról, és "zsarolással" vádolta a márkák képviselőit. Kiemelte a Walt Disney vezérigazgatóját, Bob Iger-t, aki korábban felszólalt az eseményen, és azt mondta, hogy az X-szel való társulás "nem volt pozitív számunkra".
"A vállalatoknak meg kell védeniük a márkákat, amelyekért dolgoznak" - mondta Lou Paskalis, az AJL Advisory marketing tanácsadó cég alapítója és a Bank of America globális médiáért felelős korábbi vezetője. "Ez nem arról szól, hogy a hirdetők összejönnek egy titkos klubházban ".
Az X vezérigazgatója, Linda Yaccarino csütörtökön az alkalmazottaknak írt feljegyzésében, amelyet a Reuters idézett, azt mondta, hogy Musk interjúja "őszinte és mélyreható", és arra biztatta a munkatársakat, hogy nézzék meg. Megismételte, hogy az X küldetése, hogy nyílt platform legyen, cenzúra nélkül.