Persze nem csak a médiacégeknek kell reklámadót fizetniük.(Fotó: RTL Group) |
A világszerte 49 kereskedelmi televíziót és 29 rádiót üzemeltető társaság csütörtökön közölte: az árbevétel 7,7 százalékkal, csaknem 1,5 milliárd euróra nőtt a 2014. második negyedévihez képest.
Az első negyedévben még csökkenést mértek éves összehasonlításban. Az RTL csoport az idei év egészében az árbevétel enyhe növekedésével számol.
Az üzemi eredmény (EBITDA) 4,3 százalékkal, 340 millió euróra nőtt. A negyedéves nettó profit 245 millió euró (77 milliárd forint) lett. Ez jelentősen meghaladja a tavalyi 111 millió eurót, de 2014-ben "az azóta megszüntetett magyarországi reklámadó lerontotta az eredményt" - emlékeztetett a dpa német hírügynökség.