MTI Fotó: Balaton József |
A magyar élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban elsőként indította el a chatbot-szolgáltatását az Aldi, Messengeren keresztül. Az üzenetküldő szolgáltatásba beépített intelligens megoldás a nap 24 órájában válaszol a beérkező kérdésekre, hiszen az információkhoz gyorsan hozzáfér és meg is jeleníti azokat, ezt közölte az Aldi a Privátbankár.hu-val. Az újdonság május 10-e óta elérhető az Aldi Facebook oldalán.
Az üzletlánc tájékoztatása szerint az utóbbi években azt tapasztalták, hogy a megkeresések döntő hányadát egy-egy link, vagy az ügyfélszolgálati oldalra való irányítással tudják megválaszolni. Ezekre az üzenetekre ma már egy chatbot is képes reagálni, ráadásul segíti is az ügyfélszolgálat munkáját, hiszen a Facebook-os megkereséseknél így már csak ahhoz kell emberi erőforrás, ahol ez ténylegesen szükséges, vagy esetleg a felhasználó külön kéri.
Az Aldi legutóbbi újításának az autósok örülnek, erről itt írtunk bővebben. >>>