MTI Fotó: Bruzák Noémi |
Nem elég olcsónak lenni
A műszaki cikkek piaca a folyamatos bővülésnek köszönhetően két számjegyű növekedést ért el az elmúlt évben; mind a hagyományos, mind pedig az online kereskedelmet tekintve. A Media Markt forgalomnövekedésének aránya mindkét szegmensben meghaladta a piacét; a három éve indított webáruháza megduplázta a forgalmát.
A Media Markt tapasztalatai szerint a fogyasztók a jó árakat ma már természetesnek veszik ebben a szegmensben, ezért nem igazán tekinthető versenyelőnynek, ha valaki a versenytársaknál kicsivel jobb ajánlattal jelentkezik. Az tud igazán előnybe kerülni a piacon, aki ki tudja szolgálni a különböző vásárlói igényeket.
Kávézót is nyitottak
A Media Markt a Nestlé Hungáriával közösen létrehozta a régió első Nescafé Dolce Gusto kávézóját az áruháztéren belül, ahol a vásárlók szakértői segítséggel próbálhatják ki a kávégépeket.
Lecseréltük a mosógépet - mi kell még? A csereprogram hatására másfélszer több mosógép fogyott, mint korábban. Örülhetnek a műszaki áruházak, hiszen nemcsak a mosógépek iránti kereslet nőtt meg tavaly az utolsó negyedévben. Még mindig töretlen az okostelefonok népszerűsége is, ugyanezt viszont már nem lehet elmondani a tabletekről és a szórakoztató elektronikai eszközökről >> |