A SPAR 1990-ben jelent meg a magyar piacon, és első üzletét 1991-ben nyitotta Tatán. Azóta az ország egyik legnagyobb kiskereskedelmi hálózatává nőtte ki magát, jelenleg 652 üzlettel rendelkezik országszerte. Ezeknek közel fele franchise rendszerben, magyar kiskereskedők tulajdonában működik. A SPAR Magyarország több mint 17 ezer munkavállalóval az egyik legnagyobb hazai foglalkoztató.
Helyi beszerzés, kiváló minőség – a SPAR Magyarország sikerének titka Fotó: KMÉ
A SPAR és a KMÉ-védjegy
A vállalat számára kiemelten fontos a minőség és a hazai beszállítókkal való együttműködés. „Az élelmiszertermékek beszerzése során 91%-ban hazai beszerzési forrásokra támaszkodunk” – hangsúlyozta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A SPAR Magyarország 2020-ban szerezte meg először a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Azóta már 6 termékük viseli büszkén ezt az elismerést, amely a minőség egyik legfontosabb garanciája hazánkban.
S-Budget Mascarpone megszerezte a KMÉ-védjegyet Fotó: KMÉ
Hazai beszállítók és sikeres együttműködések
A SPAR Magyarország hazai beszállítókkal történő közös munkájának egyik példája a Szarvasi Mozzarella Kft.-vel való sikeres együttműködés, amelynek eredményeként az S-Budget Mascarpone megszerezte a KMÉ-védjegyet.
„Nemcsak megszerezni, hanem megtartani is fontos a védjegyet. Rendszeres élelmiszerbiztonsági tesztek, önellenőrzési rendszerek és mikrobiológiai vizsgálatok biztosítják a minőséget” – mondta Maczelka Márk.
Miért érdemes pályázni a KMÉ-védjegyre?
A SPAR Magyarország tapasztalatai szerint a KMÉ-védjegy jelentős előnyt biztosít a fogyasztók számára, mivel növeli a termékekbe vetett bizalmat. „A vásárlói visszajelzések alapján a védjegy megléte segíti a döntéshozatalt, és erősíti a termék és a gyártó iránti bizalmat” – tette hozzá Maczelka Márk.
A védjegy elnyerése nemcsak piaci előnyt jelent, hanem lehetőséget ad arra is, hogy a gyártók tovább fejlesszék minőségbiztosítási rendszereiket, hiszen a háttérben zajló ellenőrzési folyamatok ezt segítik elő.
Bővülő kínálat – a jövő tervei
A SPAR Magyarország célja, hogy a jövőben tovább növelje a KMÉ-védjeggyel rendelkező termékek számát. A beszerzési csapat folyamatosan dolgozik a gyártópartnerekkel azon, hogy minél több termék feleljen meg a szigorú minőségi követelményeknek.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá
havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is,
a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk!
Legyen Ön is előfizetőnk!
A negyedik negyedévben a működési eredményének javulására számít a Richter, így az árfolyamszűrt, tisztított EBIT (kamatfizetés és az adózás előtti eredmény) 8-10 százalékkal nőhet az év egészében.
A Ferrari olasz luxusautó-gyártó bevétele és nyeresége egyaránt nőtt a harmadik negyedévben éves összevetésben – derült ki a vállalat kedden közzétett jelentéséből.
Az amerikai kávézólánc bejelentette, hogy kínai tevékenységének irányítását eladja a kínai Boyu Capitalnak egy 4 milliárd dolláros tranzakció keretében – ez az egyik legnagyobb kínai egységeladás egy globális fogyasztói vállalat részéről az elmúlt években.
Januárban lesz egy éves a One, de a márkát már nyár végén többen említették a piackutatóknak, mint a korábbi Digit, vagy a Vodafone-t. Néhány hónap alatt 35 százalékkal növelték a vezetékes internetszolgáltatásuk értékesítését, és hamarosan bevezetnék az 5,5G-t.
A Lukoil, a második legnagyobb orosz olaj- és gázkitermelő cég adózott eredménye 352,479 milliárd rubel volt az idei első kilenc hónapban, 14,2 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál – áll a cég közleményében.
A 4iG elnöke – úgyis mint a Nemzetközi üzleti kapcsolatok fejlesztéséért felelős rendkívüli és meghatalmazott nagykövet – Orbán Viktor delegációjának tagjaként részt vett a Nagy Egyiptomi Múzeum megnyitó ünnepségén.