Gyulay Zsolt, a Hungaroring Sport Zrt. elnök-vezérigazgatója nem vállalkozott a költségek becslésére, a Világgazdaság korábbi információi szerint a becsült összeg eléri a 25 milliárd forintot.
A legutóbi magyar nagydíj idején azt jelentette be Szijjártó Péter: a kormány 5 milliárd forintot különített el a Hungaroring felújításának első ütemére A gphirek.hu-nak Gyulay Zsolt azt mondta: az első szakasz 2018 tavaszáig tart, és összesen legalább 20 milliárd forintba kerülhet a tervezéssel, engedélyeztetéssel együtt.
A Hungaroring idei nagy dobása: nálunk tesztel az egész mezőny
A Nemzetközi Automobil Szövetség nemrég adta hírül: Silverstone helyett a Hungaroringen lesz idén a Forma-1-es világbajnoki sorozat egyik kollektív tesztje. Mindez azt jelenti, hogy a magyarországi versenyhétvége (július 28-30.) után további három napig a Hungaroringen marad a mezőny, hiszen a hivatalos tesztnapok augusztus 1. és 2. lesznek. A csapatok a mogyoródi és a bahreini gyakorláson szabadon dolgozhatnak, bármilyen fejlesztést kipróbálhatnak, a megkötés csak annyi, hogy a négy napból kettőn olyan fiatal versenyzőket kell szerepeltetniük, akik eddig három nagydíjnál kevesebbet teljesítettek. Korábban csak egy-egy csapat tesztelt a Hungaroringen: 1989-ben a McLaren, 2001-ben pedig a Toyota töltött ott két napot, még az F1-es beszállása előtt.
Gyulay szerint a kollektív teszt nem kevés pénzt hoz, mert ebben az időszakban is nálunk költenek a csapatok. Maga a tesztelés külön beruházást nem igényel, de a személyzetre így is szükség lesz, a közreműködésükért fizetni kell – emelte ki az igazgató. Arra számít, hogy sikerül majd ideszoktatni a tesztelésekre a csapatokat, amire jó esélye lehet a Hungaroringnek.
A Hungaroring Sport Zrt. az elmúlt hat évből ötöt (köztük a 2016-ost) nyereséggel zárt.