Az állami Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. komplex kommunikációs ügynökségi, rendezvényszervezési és médiaügynökségi feladataival ismét Balásy Gyula cégeit, a New Land Média Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t bízta meg. A szerződés hatályát a szerződés aláírásától, 2025. január 14-étől a keretérték kimerüléséig, de legfeljebb 2025. március 31-ig határozták meg.
A Rogán Antal tárcája alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatalon (NKOH) keresztül odaítélt megbízást a cégek a jelenleg is érvényben lévő, nettó 75 milliárd forintos kommunikációs keretszerződés egyik munkájaként kapták meg, az érték nettó 475 millió forint, amelynek 30 százaléka opciós keret – tehát a Magyar Bormarketing Ügynökség Zrt. az érték 70 százalékára vállalt biztos lehívást.
Fotó: Depositphotos
Rókusfalvy Pált 2022-ben nevezték ki bormarketingért felelős kormánybiztosnak. (És épp Rókusfalvy cége, a Roxer Kommunikációs Ügynökség Kft.t zárták ki abból a 24 milliárdos megbízásból, amit a New Land Media nyert meg a napokban a Nemzeti Kommunikációs Hivatal médiaügynökségi és kutatási feladatok ellátására kiírt tenderén. Kicsi a világ).
Rókusfalvy – aki Etyek első négycsillagos szállodájának is a tulajdonosa többek között – az ügynökség megalakulásakor példaként hozta fel nyugati szomszédunkat, ahol már 1986 óta létezik az osztrák bormarketing ügynökség. Rókusfalvy szerint Magyarországon sokáig nem volt igazi gazdája ennek a területnek.
Arról, hogy a Bormarketing Ügynökség milyen kampányokat folytatott fennállása óta, a Klasszis Médiához tartozó Mfor cikkéből tudhat meg többet.