Ezáltal a Vodafone – a vállalati vezetékes hang és menedzselt adatszolgáltatások éves szinten több mint 80 milliárd forintos piacára belépve – immár vállalati ügyfeleinek is egyszerre, egy kézből nyújtja a távközlési szolgáltatások teljes palettáját – olvasható a cég közleményében.
A Fixed Connectivity szolgáltatások bevezetésével a Vodafone egy kézből tudja nyújtani ügyfeleinek az összes távközlési szolgáltatást, így a vállalati mobil szolgáltatások piacán is tovább erősíti pozícióit.
A Vodafone nagyvállalati ügyfeleinek:
- bérelt vonalat,
- bérelt vonali internet szolgáltatást
- és virtuális magánhálózati szolgáltatásokat kínál, kiegészítve ezáltal a vállalati mobil- és Vodafone Iroda szolgáltatásokat.
Az új menedzselt adatszolgáltatásokat garantált minimum 99,5 százalékos rendelkezésre állással, folyamatos (24/7-es) műszaki ügyfélszolgálati háttérrel és Magyarországon egyedülálló módon az ügyfél igényei szerint testreszabott felülettel lehet megrendelni.
Az önkiszolgáló felületen az ügyfelek folyamatos és azonnali visszajelzést kapnak a valós szolgáltatási szintekről, nyomon követhetik, elemezhetik a pillanatnyi sávszélesség adatokat is.
Az új szolgáltatások bevezetésére a Vodafone a szükséges alaphálózati fejlesztésekkel együtt több száz millió forintot fordított - olvasható a közleményben.