Úgy látszik, a chiphiány nem érintette olyan nagy mértékben az Aston Martint, a cég ugyanis 82 százalékkal több autót szállított le a kereskedőknek tavaly. A vállalat adózott eredménye ugyanakkor elmaradt a várttól, mert a tavalyi utolsó negyedévben kevesebbet szállított ki a Valkyrie sportautójából - írta meg az MTI.
Az Aston Martin közölte, hogy a tavalyi utolsó három hónapban 10 Valkyrie autót szállított ki, ami elmaradt a tervezettől. A járműgyártó részben emiatt a becsültnél kisebb, mintegy 15 millió font (20 millió dollár) nyereséggel zárta a tavalyi évet.
Az Aston Martin tavaly összesen 6182 autót adott el, amihez nagy mértékben járult hozzá első SUV-ja, a DBX iránti élénk kereslet.
Az 1913-ban alapított cég részvényeivel 2018 októberében indult meg a kereskedés a londoni tőzsdén, azóta az árfolyama csaknem 30 százalékkal csökkent.