4p

Európa legrégebbi luxusszálloda-csoportja jubileumi weboldallal és a 125. évfordulóra összeállított kedvezményes ajánlatokkal ünnepli születésnapját

Budapest, 2022. április  21. - Az idei év igazi mérföldkő a  Kempinski Hotels életében. 1897-ben egy családi kézben lévő borkereskedéssel és étteremmel kezdődött a cég története, s a Kempinski ma már 80 elegáns hotelből, üdülőszállodából és luxus apartmanokból álló portfóliót kezel a világ 34 országában. Több kontinensen - Brazíliától Pekingig -, további 26 projekt áll fejlesztés alatt.

A jubileum kapcsán, április 5-én indított weboldal bemutatja az évfordulóra összeállított különleges ajánlatok gyűjteményét, amelyek 2022.szeptember 31-ig akár 25%-os kedvezményt is tartalmaznak, rugalmas lemondási feltételek mellett. A weboldal kiemeli a Kempinski történetének néhány emlékezetes pillanatát, és bemutatja azokat a munkatársakat, akik ma folytatják a 125 éve kezdődött hagyományokat.

“A Kempinski a kezdetek óta nagy megbecsülésnek örvend. A vendéglátásban eltöltött 125 év eredményeképpen ez a hírnév ott él minden munkatársunkban, több mint 130 nemzet szülötteiben, akik fáradhatatlanul törekednek arra, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsák vendégeinknek” – mondta Bernold Schroeder, a Kempinski Hotels S.A. vezérigazgatója, a Kempinski AG igazgatótanácsának elnöke.

„Elhivatott munkatársainknak köszönhetjük, hogy  nagyszerű szolgáltatásokkal várjuk vendégeinket, és kollégáink szenvedélye a záloga annak, hogy a következő 125 évben is folytatódhasson  a legenda.

A Kempinski története röviden

Berthold Kempinski borkereskedő és vendéglős a cég 1897-es megalapításakor elkötelezte magát a magas színvonalú vendéglátás mellett. Berlini éttermei a városban a legnépszerűbbek közé tartoztak és a Kempinski név már ismert és kedvelt volt, amikor a cég a szállodaiparban is érdekeltségeket szerzett.

A Kempinski a következő néhány évtizedben folyamatosan terjeszkedett, először Németországban - Münchenben, Hamburgban és Frankfurtban - nyitott új szállodákat, majd kulcsfontosságú európai úti célok felé fordult. 1992-ben került a portfólióba többek között a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és első kínai szállodája, a Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. Napjainkban a Kempinski Kínában 21 szállodát menedzsel. Az európai hagyományok, valamint a minőségi szolgáltatások terén szerzett hírneve hozzájárult ahhoz, hogy olyan házakkal kössön szerződést, mint például a nemrégiben megnyílt Universal Beijing Resort két szállodája.

A Kempinski folyamatosan növekedett az ázsiai, csendes-óceáni térség mellett Afrikában és a Közel-Keleten is, ahol meghatározó desztinációkban a nemzetközi szállodavállalatok közül elsőként nyitott szállodákat. A Kempinski 2017-ben debütált az amerikai kontinensen Kuba első ötcsillagos luxusszállodájával, a Gran Hotel Manzana Kempinski La Habanával és azóta további üdülőszállodákat is üzemeltet Kubában és Dominikán. A vállalat hosszú távú elkötelezettségét mutatja a régió iránt, hogy a közelmúltban megállapodást írt alá a legendás brazil Laje de Pedra Hotel & Residences-szel, amely a tervek szerint 2024-ben nyílik meg.

A Kempinski szállodák száma folyamatosan növekszik. Csak az elmúlt hat hónapban tíz új menedzsment megállapodás született olyan desztinációkban, mint Lombok, Dubaj, Szaúd-Arábia és Isztambul. Ezek a szerződések megerősítik a tényt, hogy a szállodatulajdonosoknak fontos szempont a Kempinski hosszú múltra visszatekintő tapasztalata.

“Büszkék vagyunk rá, hogy a Kempinski név szerte a világon tekintélyt szerzett magának” – mondja Schroeder. „Arra törekszünk, hogy minden új hotel illeszkedjen a meglévő Kempinski portfolióhoz, s, hogy meg tudjuk őrizni azokat az értékeket, amelyek a 125 év kiváló eredményeinek köszönhetően meghatározzák a márkát.”

1897-ben Berthold Kempinski a vendéglátásban korábban nem látott újításokkal örvendeztette meg vendégeit: olyan apró gesztusokkal, mint például, hogy pohárral is lehetett bort rendelni, nem csak palackkal, valamint bevezette a féladagokat és a fix árú menüket. Öröksége ma is tovább él és a Kempinski szerte a világon törekszik az innovációra, ezt bizonyítják az olyan közelmúltbeli kezdeményezések, mint a ’Kempinski fitness a szobában’ vagy az új Titan Tikes Kids’ Club, valamint a KEMPINSKI DISCOVERY hűségprogram megújítása a Global Hotel Alliance-szal együttműködésben.                                      

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
Vásárló Teszt Plussz Magazin: ezek a legjobb vezeték nélküli állóporszívók
Márkázott tartalom | 2025. november 12. 10:25
A Teszt Plussz Magazin ismét frissítette vezeték nélküli állóporszívó tesztjét, aminek részeként megvizsgálták az egész piacot, és a teszteredményekből kiderült, hogy a Dyson még mindig uralja a prémium kategóriát, de egyre komolyabb kihívót jelent a Dreame, miközben az alacsonyabb kategóriákat leginkább a Xiaomi, a Bosch, a Shark és a Gorenje porszívói uralják.
Vásárló Váratlanul bezuhant a drágulás a boltokban – a kormányt ez hidegen hagyja
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. november 10. 05:42
Az előző hónaphoz képest régen látott mértékű árcsökkenést talált a legfrissebb Privátbankár Árkosár-felmérés a hipermarketekben. Éves szinten persze nőttek az árak, de a drágulás több mint egyéves mélypontra fékezett. Az árrésstop mégis maradt – ennek már csak politikai okai lehetnek, szakmaiak nem. Novemberi felmérésünk során lehet, hogy láttuk az ország utolsó szögletes trappistáját is.
Vásárló Alvás és mindennapi terhelés – Hogyan válasszunk megfelelő matracot?
Márkázott tartalom | 2025. november 8. 17:23
A pihenés módja sokak számára egy megszokott rutin, mégis gyakran csak akkor kerül előtérbe, amikor hosszabb idő után kényelmetlenséget tapasztalunk. A fekhely kialakítása nemcsak az alvás hosszára, hanem a napközbeni működésünkre is hat. 
Vásárló Az adatmentés fontossága a digitális korban
Márkázott tartalom | 2025. november 7. 16:50
A digitális világban mindennapi eszközeinkkel rögzítjük életünk pillanatait: képek, dokumentumok, üzenetek. De vajon elegendő figyelmet fordítunk ezek megőrzésére? Fontos tudatosítani, hogy eszközeink naponta különféle kockázatoknak vannak kitéve.
Vásárló Zöld fűtési alternatíva: a pelletkazánok
Márkázott tartalom | 2025. november 5. 16:41
Napjaink egyik nagy kérdése, hogy miként lehet környezettudatosan élni, és ennek részeként, milyen technológiákat érdemes választani a mindennapi életben. 
Vásárló A jövő otthona, avagy miért választják egyre többen a könnyűszerkezetes házakat?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 17:16
Az építkezés mindig nagy döntés, hiszen az ember az otthonát nem néhány évre tervezi. Az utóbbi időben egyre többen fordulnak a könnyűszerkezetes házak felé, amelyek nemcsak gyorsabban elkészülnek, hanem energiatakarékosabbak és fenntarthatóbbak is a hagyományos építési módoknál.
Vásárló Hogyan érd el a Z generációt a közösségi médiában?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 10:15
Az online platformok terén a Z generáció egyedi szereppel bír; ők azok a digitális bennszülöttek, akik gyakorlatilag már az online térben nőttek fel. 
Vásárló A megbízható rögzítés az építőipar alapja
Márkázott tartalom | 2025. november 3. 16:45
Az építkezések és felújítások világában sokszor a legapróbb részletek döntik el, mennyire lesz tartós és biztonságos a végeredmény. Akár egy családi ház szerkezetéről, akár ipari létesítményről van szó, a stabil rögzítés nélkülözhetetlen. Azok az elemek, amelyek a háttérben végzik a dolgukat, valójában a teljes szerkezet biztonságát tartják kézben.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG