4p

Tényleg itt a repülőrajt, jön a gazdasági áttörés?
Mi vár a magyar vállalkozásokra? Mit okoz az árrésstop?

Online Klasszis Klub élőben Oszkó Péterrel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. április 8. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európa legrégebbi luxusszálloda-csoportja jubileumi weboldallal és a 125. évfordulóra összeállított kedvezményes ajánlatokkal ünnepli születésnapját

Budapest, 2022. április  21. - Az idei év igazi mérföldkő a  Kempinski Hotels életében. 1897-ben egy családi kézben lévő borkereskedéssel és étteremmel kezdődött a cég története, s a Kempinski ma már 80 elegáns hotelből, üdülőszállodából és luxus apartmanokból álló portfóliót kezel a világ 34 országában. Több kontinensen - Brazíliától Pekingig -, további 26 projekt áll fejlesztés alatt.

A jubileum kapcsán, április 5-én indított weboldal bemutatja az évfordulóra összeállított különleges ajánlatok gyűjteményét, amelyek 2022.szeptember 31-ig akár 25%-os kedvezményt is tartalmaznak, rugalmas lemondási feltételek mellett. A weboldal kiemeli a Kempinski történetének néhány emlékezetes pillanatát, és bemutatja azokat a munkatársakat, akik ma folytatják a 125 éve kezdődött hagyományokat.

“A Kempinski a kezdetek óta nagy megbecsülésnek örvend. A vendéglátásban eltöltött 125 év eredményeképpen ez a hírnév ott él minden munkatársunkban, több mint 130 nemzet szülötteiben, akik fáradhatatlanul törekednek arra, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtsák vendégeinknek” – mondta Bernold Schroeder, a Kempinski Hotels S.A. vezérigazgatója, a Kempinski AG igazgatótanácsának elnöke.

„Elhivatott munkatársainknak köszönhetjük, hogy  nagyszerű szolgáltatásokkal várjuk vendégeinket, és kollégáink szenvedélye a záloga annak, hogy a következő 125 évben is folytatódhasson  a legenda.

A Kempinski története röviden

Berthold Kempinski borkereskedő és vendéglős a cég 1897-es megalapításakor elkötelezte magát a magas színvonalú vendéglátás mellett. Berlini éttermei a városban a legnépszerűbbek közé tartoztak és a Kempinski név már ismert és kedvelt volt, amikor a cég a szállodaiparban is érdekeltségeket szerzett.

A Kempinski a következő néhány évtizedben folyamatosan terjeszkedett, először Németországban - Münchenben, Hamburgban és Frankfurtban - nyitott új szállodákat, majd kulcsfontosságú európai úti célok felé fordult. 1992-ben került a portfólióba többek között a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és első kínai szállodája, a Kempinski Hotel Beijing Lufthansa Center. Napjainkban a Kempinski Kínában 21 szállodát menedzsel. Az európai hagyományok, valamint a minőségi szolgáltatások terén szerzett hírneve hozzájárult ahhoz, hogy olyan házakkal kössön szerződést, mint például a nemrégiben megnyílt Universal Beijing Resort két szállodája.

A Kempinski folyamatosan növekedett az ázsiai, csendes-óceáni térség mellett Afrikában és a Közel-Keleten is, ahol meghatározó desztinációkban a nemzetközi szállodavállalatok közül elsőként nyitott szállodákat. A Kempinski 2017-ben debütált az amerikai kontinensen Kuba első ötcsillagos luxusszállodájával, a Gran Hotel Manzana Kempinski La Habanával és azóta további üdülőszállodákat is üzemeltet Kubában és Dominikán. A vállalat hosszú távú elkötelezettségét mutatja a régió iránt, hogy a közelmúltban megállapodást írt alá a legendás brazil Laje de Pedra Hotel & Residences-szel, amely a tervek szerint 2024-ben nyílik meg.

A Kempinski szállodák száma folyamatosan növekszik. Csak az elmúlt hat hónapban tíz új menedzsment megállapodás született olyan desztinációkban, mint Lombok, Dubaj, Szaúd-Arábia és Isztambul. Ezek a szerződések megerősítik a tényt, hogy a szállodatulajdonosoknak fontos szempont a Kempinski hosszú múltra visszatekintő tapasztalata.

“Büszkék vagyunk rá, hogy a Kempinski név szerte a világon tekintélyt szerzett magának” – mondja Schroeder. „Arra törekszünk, hogy minden új hotel illeszkedjen a meglévő Kempinski portfolióhoz, s, hogy meg tudjuk őrizni azokat az értékeket, amelyek a 125 év kiváló eredményeinek köszönhetően meghatározzák a márkát.”

1897-ben Berthold Kempinski a vendéglátásban korábban nem látott újításokkal örvendeztette meg vendégeit: olyan apró gesztusokkal, mint például, hogy pohárral is lehetett bort rendelni, nem csak palackkal, valamint bevezette a féladagokat és a fix árú menüket. Öröksége ma is tovább él és a Kempinski szerte a világon törekszik az innovációra, ezt bizonyítják az olyan közelmúltbeli kezdeményezések, mint a ’Kempinski fitness a szobában’ vagy az új Titan Tikes Kids’ Club, valamint a KEMPINSKI DISCOVERY hűségprogram megújítása a Global Hotel Alliance-szal együttműködésben.                                      

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Dohányzás: anyuci és apuci idegesítő szerepébe képzeli magát egy áruházlánc
Buksza blog | 2025. április 8. 11:03
Ihletet adott a belga Delhaize áruházlánc marketingeseinek a cigarettásdobozokon megjelentő figyelmeztetés a dohányzás káros hatásairól. Pozitív életvezetési tanácsokat fognak adni a vevőknek.
Vásárló Furcsa sorsa jutott egy csapat Audi – ezt is Trump intézte el
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 13:57
Audi-szállítmányok ragadtak bent az amerikai kikötőkben.
Vásárló Nagyobb benzinár-esésre ébrehetünk kedden
Privátbankár.hu | 2025. április 7. 09:54
Ha a kiskereskedők is úgy gondolják, akár 5-6 forinttal is olcsóbban tankolhatunk.
Vásárló Mennyit ér valójában az árrésstop? Megnéztük, tényleg olcsóbb lett-e minden
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. április 7. 05:42
Az árrésstop bevezetése óta először jelenik meg a Privátbankár Árkosár-felmérés – a mi méréseink szerint is nagyjából annyival csökkentek az árak, mint amennyit a miniszter számolt. A jelentős beavatkozással a négy hónappal ezelőtti szintre sikerült visszalökni a családi élelmiszer-bevásárlás árát, a jövő havi inflációs mutató is kedvezőbb lehet – de hogy mindez milyen hatásokat okoz majd hosszabb távon, azt nem tudni.
Vásárló Hasznos tudnivalók cserépkályha tisztításával kapcsolatban
Márkázott tartalom | 2025. április 2. 09:20
Természetes folyamat a cserépkályhák használata során, ha a belső járatok koszolódnak, kormosodnak, ami indokolhat időszakos tisztítást. Ez minden fűtés esetén szükséges, akár radiátorról, akár egyéb alternatíváról van szó, mert a hatásfokot nagymértékben meghatározza a működtetésből eredő lerakódás.
Vásárló Portugália édes gyöngyszeme: a gyümölcsös gin
Márkázott tartalom | 2025. április 1. 09:01
Portugália sokak számára a futball hazája, ám az ország más területeken is kiemelkedő, például a gasztronómia és az italgyártás terén. A mediterrán éghajlat, a gazdag kulturális örökség és a helyi alapanyagok együttese egyedi karaktert ölt, amely időről időre újdonságokkal színesíti az italvilágot. 
Vásárló Döntöttek a vásárlók, lépéskényszerben a cégek
Buksza blog | 2025. április 1. 07:17
Egy friss felmérésből az derült ki, hogy megszűnőben van az az igényes fogyasztóréteg, amely ragaszkodott az ismert, megszokott, bevált termékmárkákhoz vásárlásai során.
Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG