4p
Környezettudatos. Formatervezett. Vegán. Ultra-trendi. Mindez egy magyar lány vezette cég terméke: itt az új hazai vegán mosószer, ami nem csak az ökológiai lábnyomot csökkenti, de szinte minden bizonnyal a hazai bio tisztítószer piacot is át fogja rendezi.

Nem csak a kockázati tőke által támogatott fejlesztések, vagy a nemzetközi multik finanszírozta beruházások hozhatnak változást a hazai bio mosószerek piacán, hanem egy fiatal lány által vezetett, környezettudatos és felelős kis vállalkozás is. Nem kérdés: ez a kis csapat megfelelő kihívást jelent a hazai mosószer piacon szinte egyeduralkodó, káros, kőolajszármazékokat is felhasználó „hagyományos termékeknek”.

A Csegény Zsófia által vezetett Sansin Globe Zrt.  célja, hogy olyan, szinte 100 százalékban természetes (azon belül is vegán) mosószerrel lássa el a hazai piacot, amelyik kiszolgálja azoknak a fiataloknak és családoknak az igényeit, akik nem szeretnék szervezetüket feleslegesen vegyi anyagokkal terhelni, és akiknek fontos, hogy milyen Földet hagynak örökül gyerekeik számára. Mindezt persze úgy, hogy közben az új fejlesztés árban versenyképes maradjon a nagy, bejáratott hagyományos öblítőkkel és mosószerekkel szemben, valamint ne kelljen kompromisszumot kötni annak tisztító erejében, fehérítő és folteltávolító hatásában sem.

Nem csak szép

Az EU éves műanyaghulladék termelése 20 millió tonna, amelyből mindösszesen csak 14% kerül újrahasznosításra - nagy része pedig sajnálatos módon még mindig a tengereinkben és folyóinkban köt ki.  A Sansin munkatársai ezen is változtatni kívánnak! A gazdaságos, ellenben magas esztétikai értékkel bíró csomagolás legfontosabb jellemzője, hogy olyan gyártási folyamat során készül, amelyben az alapanyag az újrahasznosított HDPE regranulátum. A külcsín nem mehet a környezetvédelem rovására - mondja Csegény Zsófia, a közgazdász végzettséggel rendelkező cégvezető, és hozzáteszi, felelős nőként és leendő anyaként mindennél fontosabb számomra, hogy milyen környezetben élek, és milyen bolygóra tervezem az utódaim életét. Pontosan tudom, hogy milyen fontos, hogy megengedhető áron hozzáférjünk az igazoltan környezetbarát, nullához közelítő egészségügyi kockázattal rendelkező mosószerekhez.

Nem kell az agresszív reklám

A cég nem kíván beszállni a „hagyományos mosószereket” gyártó multik generálta és főműsoridőben történő reklámháborúba. A túlzó kampányköltés helyett teljesen másra helyezi a hangsúlyt: nevezetesen, hogy a termék rendelkezzen minden olyan nemzetközi minősítéssel, ami azt igazolja, hogy garantáltan ellenőrzött alapanyagokból készülnek. A két legfontosabb jelzés a flakonon a Vegán Társaság és az USDA hitelesítetten bio-alapanyag minősítés.

A Vegan Society (Vegán Társaság) logója által jelölt termékek egészen biztosan 100 százalékosan vegánok.

A szervezet egyik legfontosabb alapeszméje, hogy az állatok ellen irányuló erőszakot meg kell szüntetni (éppen ezért ugyanúgy ellenzik az állatokból készült élelmiszerek fogyasztását, mint az állatkísérleteket - az orvostudományban vagy a kozmetikai iparban), illetve, hogy fel kell hagynunk a génmódosított termékek használatával.

Az USDA Certified Biobased (USDA hitelesítetten bio-alapanyagú) pecsét azt igazolja a fogyasztók számára, hogy a kereskedelmi forgalomban elérhető termék magas arányban tartalmaz biológiailag termesztett összetevőket – ami persze nem csak egyfajta „eredetigazolást” jelent, hanem egyben tudatos ösztönzése a makro szintű bio alapú (és biológiailag lebomló) összetevőket tartalmazó termékek iránti kereslet fokozásának is. A Sansin által forgalmazott univerzális folyékony mosószer vagy színes ruhákhoz való mosógél esetében ez az arány például kiemelkedően magas, azaz közel 80 százalékos – de a maradék 20 % körüli összetevő is természetes eredetű, jellemzően természetes ásványi anyagok oldott sóiból áll.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Végleg vége a jó világnak: a 60 százalékos drágulás lassan megérkezhet a boltokba
Privátbankár.hu | 2024. március 28. 15:06
A csokoládé olyan szenvedélye az embereknek, hogy az elmúlt hónapokban képes volt rácáfolni a legalapvetőbb közgazdasági törvényre, a kereslet és kínálat önszabályozó mechanizmusának működésére.
Vásárló Kellemetlen áremelkedésre ébredhetnek szerdán a magyar autósok
Privátbankár.hu | 2024. március 25. 12:47
Drágul a benzin a húsvéti ünnepek előtt. 
Vásárló Hiába van vasszigor a magyar diszkontokban, erre jutott a legújabb Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérés
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. március 25. 05:44
Februárhoz képest 1,9 százalékkal nőtt a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára. Októberhez képest viszont bő 4 százalékos a csökkenés.
Vásárló Újra napirendre került a vasárnapi boltzár, a szomszédban
Buksza blog | 2024. március 24. 16:09
Könnyen lehet, hogy kellemetlen meglepetés érheti hamarosan a Romániába utazó magyarokat, ugyanis a bukaresti kormányt azt fontolgatja, hogy bevezeti a boltok kötelező vasárnapi zárva tartását.
Vásárló „Eldugják” a csokit a vásárlók elől egy diszkontláncban
Privátbankár.hu | 2024. március 23. 12:46
Az áruházak egyik vásárlásra csábító trükkje, hogy a pénztárak futószalagjai fölötti polcokon csábító apróságokat kínálnak a vevőknek ösztönözve az impulzus vásárlást. Ez megváltozhat a jövőben.
Vásárló Pórul járt a Tesco, a Lidl jött ki jól a veszekedésből
Buksza blog | 2024. március 21. 10:16
Mélyen a zsebébe kell nyúlnia a Tescónak azt követően, hogy a fellebbviteli bíróság is úgy találta, megtévesztő, ha úgy reklámozza Clubcardjának árait, mintha azok a Lildlénél is kedvezőbbek lennének.
Vásárló A romániai vásárlók nem ismernek tréfát
Privátbankár.hu | 2024. március 20. 15:21
Romániában győzelemre állnak a hazai élelmiszerek. Az ottani vásárlók többsége azokat választja a külföldi termékek helyett. Előbb leveszik a polcról a helyben termelt árut és csak utána nézik meg az árát. 
Vásárló Az osztrák nyugdíj igénylése
Márkázott tartalom | 2024. március 20. 09:47
Amennyiben életünk során nem csak Magyarországon dolgoztunk, hanem más országokban is, akkor jó tudni, hogy ezekből az országokból is számíthatunk nyugdíjkifizetésre. Ha Ausztriában dolgoztunk, akkor attól függően, hogy ez az időtartam mennyi volt, kaphatunk nyugdíjat egyenesen az osztrák nyugdíjfolyósítótól, vagy a magyar nyugdíjunkat emeli meg ez az időszak. Cikkünkben segítséget nyújtunk az osztrák nyugdíjrendszer megismeréséhez.
Vásárló Megváltozhatnak az áruházak, 237 000 milliárd forintból
Buksza blog | 2024. március 19. 08:36
Az EU rendületlenül alkotja azokat az új szabályokat, amelyek célja a kontinens iparának támogatása a fenntarthatóvá válásban és a digitalizálás elsajátításában. A kiskereskedelem is beállt a sorba.
Vásárló Fordulat az Ikeánál, már látszik, mire számíthatnak a magyar vásárlók
Privátbankár.hu | 2024. március 16. 16:19
Az Ikea vissza akarja hozni az elmúlt évek drasztikus inflációja előtti időszakot, ez pedig az árak jelentős csökkentését helyenként akár a profit rovására is.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG