4p
Környezettudatos. Formatervezett. Vegán. Ultra-trendi. Mindez egy magyar lány vezette cég terméke: itt az új hazai vegán mosószer, ami nem csak az ökológiai lábnyomot csökkenti, de szinte minden bizonnyal a hazai bio tisztítószer piacot is át fogja rendezi.

Nem csak a kockázati tőke által támogatott fejlesztések, vagy a nemzetközi multik finanszírozta beruházások hozhatnak változást a hazai bio mosószerek piacán, hanem egy fiatal lány által vezetett, környezettudatos és felelős kis vállalkozás is. Nem kérdés: ez a kis csapat megfelelő kihívást jelent a hazai mosószer piacon szinte egyeduralkodó, káros, kőolajszármazékokat is felhasználó „hagyományos termékeknek”.

A Csegény Zsófia által vezetett Sansin Globe Zrt.  célja, hogy olyan, szinte 100 százalékban természetes (azon belül is vegán) mosószerrel lássa el a hazai piacot, amelyik kiszolgálja azoknak a fiataloknak és családoknak az igényeit, akik nem szeretnék szervezetüket feleslegesen vegyi anyagokkal terhelni, és akiknek fontos, hogy milyen Földet hagynak örökül gyerekeik számára. Mindezt persze úgy, hogy közben az új fejlesztés árban versenyképes maradjon a nagy, bejáratott hagyományos öblítőkkel és mosószerekkel szemben, valamint ne kelljen kompromisszumot kötni annak tisztító erejében, fehérítő és folteltávolító hatásában sem.

Nem csak szép

Az EU éves műanyaghulladék termelése 20 millió tonna, amelyből mindösszesen csak 14% kerül újrahasznosításra - nagy része pedig sajnálatos módon még mindig a tengereinkben és folyóinkban köt ki.  A Sansin munkatársai ezen is változtatni kívánnak! A gazdaságos, ellenben magas esztétikai értékkel bíró csomagolás legfontosabb jellemzője, hogy olyan gyártási folyamat során készül, amelyben az alapanyag az újrahasznosított HDPE regranulátum. A külcsín nem mehet a környezetvédelem rovására - mondja Csegény Zsófia, a közgazdász végzettséggel rendelkező cégvezető, és hozzáteszi, felelős nőként és leendő anyaként mindennél fontosabb számomra, hogy milyen környezetben élek, és milyen bolygóra tervezem az utódaim életét. Pontosan tudom, hogy milyen fontos, hogy megengedhető áron hozzáférjünk az igazoltan környezetbarát, nullához közelítő egészségügyi kockázattal rendelkező mosószerekhez.

Nem kell az agresszív reklám

A cég nem kíván beszállni a „hagyományos mosószereket” gyártó multik generálta és főműsoridőben történő reklámháborúba. A túlzó kampányköltés helyett teljesen másra helyezi a hangsúlyt: nevezetesen, hogy a termék rendelkezzen minden olyan nemzetközi minősítéssel, ami azt igazolja, hogy garantáltan ellenőrzött alapanyagokból készülnek. A két legfontosabb jelzés a flakonon a Vegán Társaság és az USDA hitelesítetten bio-alapanyag minősítés.

A Vegan Society (Vegán Társaság) logója által jelölt termékek egészen biztosan 100 százalékosan vegánok.

A szervezet egyik legfontosabb alapeszméje, hogy az állatok ellen irányuló erőszakot meg kell szüntetni (éppen ezért ugyanúgy ellenzik az állatokból készült élelmiszerek fogyasztását, mint az állatkísérleteket - az orvostudományban vagy a kozmetikai iparban), illetve, hogy fel kell hagynunk a génmódosított termékek használatával.

Az USDA Certified Biobased (USDA hitelesítetten bio-alapanyagú) pecsét azt igazolja a fogyasztók számára, hogy a kereskedelmi forgalomban elérhető termék magas arányban tartalmaz biológiailag termesztett összetevőket – ami persze nem csak egyfajta „eredetigazolást” jelent, hanem egyben tudatos ösztönzése a makro szintű bio alapú (és biológiailag lebomló) összetevőket tartalmazó termékek iránti kereslet fokozásának is. A Sansin által forgalmazott univerzális folyékony mosószer vagy színes ruhákhoz való mosógél esetében ez az arány például kiemelkedően magas, azaz közel 80 százalékos – de a maradék 20 % körüli összetevő is természetes eredetű, jellemzően természetes ásványi anyagok oldott sóiból áll.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
Vásárló Összefüggést találtak a fiatal felnőttek vastagbélrákja és a biológiai életkor között
Natív tartalom | 2025. november 12. 14:05
Az 50 év alatti vastagbélrákok emelkedése új megvilágításba helyezi a megelőzést – a biológiai életkor lehet a korai felismerés kulcsa.
Vásárló Teszt Plussz Magazin: ezek a legjobb vezeték nélküli állóporszívók
Márkázott tartalom | 2025. november 12. 10:25
A Teszt Plussz Magazin ismét frissítette vezeték nélküli állóporszívó tesztjét, aminek részeként megvizsgálták az egész piacot, és a teszteredményekből kiderült, hogy a Dyson még mindig uralja a prémium kategóriát, de egyre komolyabb kihívót jelent a Dreame, miközben az alacsonyabb kategóriákat leginkább a Xiaomi, a Bosch, a Shark és a Gorenje porszívói uralják.
Vásárló Váratlanul bezuhant a drágulás a boltokban – a kormányt ez hidegen hagyja
Gáspár András, Valkai Nikoletta | 2025. november 10. 05:42
Az előző hónaphoz képest régen látott mértékű árcsökkenést talált a legfrissebb Privátbankár Árkosár-felmérés a hipermarketekben. Éves szinten persze nőttek az árak, de a drágulás több mint egyéves mélypontra fékezett. Az árrésstop mégis maradt – ennek már csak politikai okai lehetnek, szakmaiak nem. Novemberi felmérésünk során lehet, hogy láttuk az ország utolsó szögletes trappistáját is.
Vásárló Hogyan érd el a Z generációt a közösségi médiában?
Márkázott tartalom | 2025. november 4. 10:15
Az online platformok terén a Z generáció egyedi szereppel bír; ők azok a digitális bennszülöttek, akik gyakorlatilag már az online térben nőttek fel. 
Vásárló Stresszmentes költözés: amit tudni érdemes
Márkázott tartalom | 2025. november 3. 10:03
Sokan, akik költözés előtt állnak, gyakran úgy érzik, hogy az új élet kezdete rengeteg teendővel jár. A költözés számos embernek okoz stresszt, hiszen a feladatok sokasága és a megszokott életterek áthelyezése kimerítő feladat. Elgondolkodott már azon, hogyan lehetne ezt a folyamatot egyszerűbbé tenni? Ebben a cikkben néhány hasznos tanáccsal és stratégiával nyújtunk segítséget a precíz és gördülékeny költözés lebonyolításához.
Vásárló Lépj be a pedagógia világába: új karrierlehetőségeket kínáló képzés
Márkázott tartalom | 2025. november 2. 10:26
A pedagógiai asszisztensek munkája sokrétű feladatokkal jár, amelyeket fontos jól elvégezni. Ezek a szakemberek az oktatási- és nevelési intézmények elengedhetetlen részei, akik a pedagógusokkal karöltve segítik a gyerekek fejlődését.
Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG