6p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Ha ügyesen megtervezett, logóval ellátott, egyedi dobozokba csomagolva küldjük ki ügyfeleinknek a termékeinket, akkor mesebeli hőshöz hasonlóan mi is hetet ütünk egy csapásra. Amennyiben webshopunk van, online kereskedünk, különösen fontos, hogy ne csak egyszerű csomagolóanyagként tekintsünk a papírdobozra, hanem a cég arculati elemeként, esztétikus, praktikus tárgyként, amivel költséghatékony módon juttathatjuk el a termékünk mellett a cégünk jó hírét is a háztartásokba.

  1. Arculat

 A 21. században rengeteg múlik egy cég arculatának vizuális megtervezésén. A grafikailag jól kialakított látványelemekkel (logo, honlap stb.) a cég beazonosítható, megjegyezhető lesz, bevésődik a vásárló tudatába. Ha például induló webshopunk van, az üzleti terv és a logisztika mellett nagyon lényeges, hogy a hatékony marketingről és az arculatról is gondoljunk valamit. A cégünk arculatára szabott papírdobozokkal elérhetjük, hogy a vásárlóink már a csomag átvétele során ráismerjenek a honlapunkon látható logóra, látványelemekre akár öntudatlanul is. Ahhoz, hogy a csomag átvétele jó érzésként maradjon meg a vásárlóban, persze az is fontos, hogy kiváló legyen a termékünk és megfelelő céggel intézzük a logisztikai folyamatokat!   

  1. A 2 in 1 hatékonysága 

            A termék csomagolását nem úszhatjuk meg. Rengeteg múlik a csomagolástechnikán, hiszen a szállítás során csak a megfelelő doboz, kitöltő anyag vagy buborékfólia felhasználásával érhet biztonságosan célba a termékünk. És ha már egyszer úgyis csomagolunk, miért ne használnánk ki a felületet a saját cégünk reklámozására? Alkalmazzuk a kettő az egyben elvét! Fontos, hogy olyan céggel készíttessük el a papírdobozokat, amelyik a minőségi alapanyagok, sztenderdek mellett kellő technikai felkészültséggel és esztétikai érzékkel képes kivitelezni az egyedileg tervezett, reklámfelületként is funkcionáló dobozokat.        

  1. Költséghatékonyság

Ha már megvan a dobozunk, ami reklámfelületként is működik, van még néhány jó hírünk: elég a doboz szállítási költségeiről gondoskodnunk, de nem kell külön költenünk a reklámfelületért, a szállításért, vagy reklámanyagok kihelyezéséért. Úgy juttatjuk el a háztartásokba a reklámunkat, hogy lényegében nem költünk rá. Természetesen ehhez az is szükséges, hogy ne csak a marketing stratégiánk, de a termékünk is kiváló legyen. Így a vásárló örömmel használja a terméket, és jó szívvel ajánlja másoknak is a cégünket. És a szájhagyomány útján terjedő jó hírnél nincs is fontosabb reklámfelület!   

  1. Kiváltja a szórólap szerepét

Egy ügyesen megtervezett csomagolással mentesülhetünk a szórólap vagy egyéb reklámanyag előállítása alól, így nem juttatunk be újabb és újabb hulladékot a háztartásokba. Természetesen a dobozba helyezett szórólapozást is lehet személyre szabott és környezetkímélő módon intézni. Ha például kézműves (vagy arra hajazó) terméket forgalmazunk, csodákra képes egy-egy személyre szóló, akár kézzel írt kis üzenet, amiben megköszönjük a vásárlónak, hogy minket választott. Lehet, hogy tenyérbemászó gesztusnak tűnik, de kiválóan működik főleg frissen induló vállalkozások esetében. A vásárló emlékezni fog ránk, amikor következőleg kell rendelnie! Főleg, ha a szép kis dobozunk ott figyel a logónkkal a szekrénye tetején. 

  1. Esztétikus

Egy online cégnek is fontos a fizikai jelenlét. Egy-egy webshopnak gyakran nincs saját raktára, üzlete, és az általuk gyártott vagy forgalmazott termék az egyetlen kézzelfogható élmény, ami eljut a vásárlóhoz. Ha nemcsak a termékünk kiváló, de még a dobozunk is esztétikus, újabb jó pontokat szerzünk a vevőinknél. Amennyiben a doboz szép, a rajta elhelyezett reklám ízléses, nem hivalkodó, akár még lakberendezési tárgy is válhat belőle. Azért ne essünk át a ló túloldalára, vegyük figyelembe, hogy milyen vevőkörhöz szeretnénk szólni a csomagolással!

Fontos, hogy egy doboz esztétikailag a megfelelő vevőkört célozza meg, legyen kreatív a kivitelezése, legyen olcsó, tartós és lássa el a vevőt a megfelelő információkkal.

  1. Praktikus

Vannak olyan vevők, akik hosszú távon gondolkoznak a csomagolóanyagról. Sőt, egyes vásárlók úgy veszik át a szépen kivitelezett, gusztusos logóval ellátott dobozt a futártól, hogy már pontosan tudják, mit fognak benne tárolni. Kacatok rendszerezésére, iratok, játékok vagy karácsonyfadíszek tárolására is bevethetjük az esztétikus, masszív dobozokat! A jó minőségű tárolókra minden háztartásban szükség van. Költözésnél, vagy ideiglenes tárolásnál is hasznát vehetjük. 

Ráadásul ha épp nincs szükségünk rájuk, egyszerűen el tudjuk helyezni, akár összehajtva, akár a különböző méretű dobozokat egymásba pakolva. Vagy kölcsönadhatjuk valamelyik facebookos ismerősünknek, aki kétségbeesve, az utolsó percben keres kartondobozt a költözködéshez.

  1. A papírdoboz újrahasznosítható, környezetbarát megoldás

Előfordul, hogy mégis meg kell szabadulnunk a kartondobozok egy részétől (ha például megsérül, elszakad, elázik vagy egyéb okok miatt használhatatlanná válik). Ilyenkor ne a kommunális kukába dobjuk a dobozokat, hanem a szelektív gyűjtésbe, hiszen a papírdobozokat újra lehet hasznosítani. Bolygónk jövője többek között attól is függ, hogy megfelelően tudjuk-e kezelni a háztartásunkon átfutó hulladékot. A papírdoboz itt is komoly előnyökkel indul például az egyszer használatos műanyaggal, nylon zacskókkal, egyéb csomagolóanyagokkal szemben.

7+1. Játék

Előfordult már, hogy vettél egy szuper gyerekjátékot, de a kisfiad kizárólag a kartondobozzal volt hajlandó játszani? Néhány kartondobozból lehet hajó, bunker, autó, repülő, középkori vár, tündérpalota, a minimérnököknek csak a képzelet szabhat határt!

Hogy a kutyák, cicák pontosan minek képzelik a kartondobozt, azt nem tudjuk, de ellenállhatatlan vonzalmat éreznek arra, hogy egy kartondobozt válasszanak alvóhelyüknek a kisállatboltban vásárolt párna vagy ágy helyett.     

A papírdoboz nemcsak praktikus, de esztétikus csomagolóanyag, értékes reklámfelület. Ráadásul többféle módon is újra tudjuk hasznosítani a háztartásunkban, hulladékként is újrahasznosítható. Érdemes kihasználni a benne rejlő lehetőségeket, pénzt, időt és munkaerőt spórolhatunk meg, amit a cégünk fejlesztésébe, terjeszkedésre fordíthatunk.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Búcsú az 1687 milliárd forintos értéktől: eladósorba kerülhet a Dr. Martens
Buksza blog | 2024. április 23. 10:07
Az elmúlt hónapokban egymás után érkeztek a rossz hírek a legendás Dr.Martens bakancsokat gyártó vállalat háza tájáról, aminek a márka önállóságának elvesztése lehet a következménye.
Vásárló Inkább a pénzre szavaztak: maradnak a kínálatban az egészségtelenebbnek mondott élelmiszerek
Buksza blog | 2024. április 23. 07:44
Elbukott egy olyan civil szervezet támadása a kényeztető csokoládék ellen, amely azt gondolja magáról, hogy a hozzá hasonló felvilágosult csoportoknak meg kell védeniük az embereket saját maguktól.
Vásárló Visszafordultak a magyar diszkontok
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2024. április 22. 05:31
Fordult a kocka a magyarországi diszkontláncokban a Privátbankár Diszkont Árkosár-felmérése szerint áprilisban. Miközben februárról márciusra drágább, most olcsóbb lett a kosár. 
Vásárló Miért nehéz fogást találni a legnagyobb boltláncokon?
Buksza blog | 2024. április 21. 13:16
A kereskedés a legősibb mesterségek közé tartozik, ám egy friss tanulmány szerint nagyot téved az, aki azt hiszi, hogy talpon maradhat az a kereskedő, aki csak a kereskedői szimatára támaszkodik.  
Vásárló Kihívás, szórakozás és megmérettetés is; minden, amit a futóversenyekről tudni kell!
Márkázott tartalom | 2024. április 19. 10:51
A futás egy olyan természetes mozgásforma, amely egyszerűen kivitelezhető, nem igényel komoly anyagi beruházást, hatékony a test számára, ráadásul könnyen beiktatható a napirendünkbe. 
Vásárló Automatikusan megírt SEO szövegekkel a nagy kínai áruház ellen?
Márkázott tartalom | 2024. április 18. 12:11
Az újdonsült nagy kínai webáruház idehaza is tarol, így nem véletlen, hogy a hazai cégek többek között automatikusan megírt SEO szövegekkel és egyéb marketingmegoldásokkal is próbálnak tenni a cég térnyerése ellen. Mivel árban egyszerűen lehetetlen velük versenyezni, így nincs más lehetőség, minőségben és vásárlási élményben kell, még akkor is, ha ez sem olyan egyszerű.
Vásárló Nekiment a Temunak a legendás márka
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. április 18. 08:42
Régi gondja a legismertebb márkáknak, hogy a hamisítók olyan árukkal bombázzák a vásárlókat, amelyek nagyon hasonlítanak legendás termékeikre, és a végeláthatatlan pereskedés nem segít rajtuk.
Vásárló Példátlan lépésre szánta el magát a magyar Penny tulajdonosa: teljesen új boltot nyitott Berlinben
Buksza blog | 2024. április 17. 10:43
A vegán étkezés egyre inkább „divatba jön”, ha lehet így fogalmazni, amivel igyekeznek lépést tartani az élelmiszergyártók is. Eljött az ideje annak, hogy a kiskereskedők is csatasorba álljanak.
Vásárló Egyértelmű mondás jött a magyar Tesco sorsáról
Buksza blog | 2024. április 16. 07:29
Bár legutóbb a Sparral csapott össze a kormány, de a Tesco is az "örök" felvásárlási célpontok között szerepel. Úgy tűnik, marad ebben a státuszban.
Vásárló Környezetvédelem a társasjáték csomagolásoknál
Márkázott tartalom | 2024. április 11. 09:41
Egyre gyakoribb, hogy a társasjátékok esetében is mind inkább odafigyelnek a csomagolásra. Ezzel előtérbe került az a törekvés, hogy ez az iparág is egyre “zöldebb” legyen. Kérdés persze, hogy a játékok minőségére és sérülékenységére mindez nincs-e negatív hatással?
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG