6p

Ha ügyesen megtervezett, logóval ellátott, egyedi dobozokba csomagolva küldjük ki ügyfeleinknek a termékeinket, akkor mesebeli hőshöz hasonlóan mi is hetet ütünk egy csapásra. Amennyiben webshopunk van, online kereskedünk, különösen fontos, hogy ne csak egyszerű csomagolóanyagként tekintsünk a papírdobozra, hanem a cég arculati elemeként, esztétikus, praktikus tárgyként, amivel költséghatékony módon juttathatjuk el a termékünk mellett a cégünk jó hírét is a háztartásokba.

  1. Arculat

 A 21. században rengeteg múlik egy cég arculatának vizuális megtervezésén. A grafikailag jól kialakított látványelemekkel (logo, honlap stb.) a cég beazonosítható, megjegyezhető lesz, bevésődik a vásárló tudatába. Ha például induló webshopunk van, az üzleti terv és a logisztika mellett nagyon lényeges, hogy a hatékony marketingről és az arculatról is gondoljunk valamit. A cégünk arculatára szabott papírdobozokkal elérhetjük, hogy a vásárlóink már a csomag átvétele során ráismerjenek a honlapunkon látható logóra, látványelemekre akár öntudatlanul is. Ahhoz, hogy a csomag átvétele jó érzésként maradjon meg a vásárlóban, persze az is fontos, hogy kiváló legyen a termékünk és megfelelő céggel intézzük a logisztikai folyamatokat!   

  1. A 2 in 1 hatékonysága 

            A termék csomagolását nem úszhatjuk meg. Rengeteg múlik a csomagolástechnikán, hiszen a szállítás során csak a megfelelő doboz, kitöltő anyag vagy buborékfólia felhasználásával érhet biztonságosan célba a termékünk. És ha már egyszer úgyis csomagolunk, miért ne használnánk ki a felületet a saját cégünk reklámozására? Alkalmazzuk a kettő az egyben elvét! Fontos, hogy olyan céggel készíttessük el a papírdobozokat, amelyik a minőségi alapanyagok, sztenderdek mellett kellő technikai felkészültséggel és esztétikai érzékkel képes kivitelezni az egyedileg tervezett, reklámfelületként is funkcionáló dobozokat.        

  1. Költséghatékonyság

Ha már megvan a dobozunk, ami reklámfelületként is működik, van még néhány jó hírünk: elég a doboz szállítási költségeiről gondoskodnunk, de nem kell külön költenünk a reklámfelületért, a szállításért, vagy reklámanyagok kihelyezéséért. Úgy juttatjuk el a háztartásokba a reklámunkat, hogy lényegében nem költünk rá. Természetesen ehhez az is szükséges, hogy ne csak a marketing stratégiánk, de a termékünk is kiváló legyen. Így a vásárló örömmel használja a terméket, és jó szívvel ajánlja másoknak is a cégünket. És a szájhagyomány útján terjedő jó hírnél nincs is fontosabb reklámfelület!   

  1. Kiváltja a szórólap szerepét

Egy ügyesen megtervezett csomagolással mentesülhetünk a szórólap vagy egyéb reklámanyag előállítása alól, így nem juttatunk be újabb és újabb hulladékot a háztartásokba. Természetesen a dobozba helyezett szórólapozást is lehet személyre szabott és környezetkímélő módon intézni. Ha például kézműves (vagy arra hajazó) terméket forgalmazunk, csodákra képes egy-egy személyre szóló, akár kézzel írt kis üzenet, amiben megköszönjük a vásárlónak, hogy minket választott. Lehet, hogy tenyérbemászó gesztusnak tűnik, de kiválóan működik főleg frissen induló vállalkozások esetében. A vásárló emlékezni fog ránk, amikor következőleg kell rendelnie! Főleg, ha a szép kis dobozunk ott figyel a logónkkal a szekrénye tetején. 

  1. Esztétikus

Egy online cégnek is fontos a fizikai jelenlét. Egy-egy webshopnak gyakran nincs saját raktára, üzlete, és az általuk gyártott vagy forgalmazott termék az egyetlen kézzelfogható élmény, ami eljut a vásárlóhoz. Ha nemcsak a termékünk kiváló, de még a dobozunk is esztétikus, újabb jó pontokat szerzünk a vevőinknél. Amennyiben a doboz szép, a rajta elhelyezett reklám ízléses, nem hivalkodó, akár még lakberendezési tárgy is válhat belőle. Azért ne essünk át a ló túloldalára, vegyük figyelembe, hogy milyen vevőkörhöz szeretnénk szólni a csomagolással!

Fontos, hogy egy doboz esztétikailag a megfelelő vevőkört célozza meg, legyen kreatív a kivitelezése, legyen olcsó, tartós és lássa el a vevőt a megfelelő információkkal.

  1. Praktikus

Vannak olyan vevők, akik hosszú távon gondolkoznak a csomagolóanyagról. Sőt, egyes vásárlók úgy veszik át a szépen kivitelezett, gusztusos logóval ellátott dobozt a futártól, hogy már pontosan tudják, mit fognak benne tárolni. Kacatok rendszerezésére, iratok, játékok vagy karácsonyfadíszek tárolására is bevethetjük az esztétikus, masszív dobozokat! A jó minőségű tárolókra minden háztartásban szükség van. Költözésnél, vagy ideiglenes tárolásnál is hasznát vehetjük. 

Ráadásul ha épp nincs szükségünk rájuk, egyszerűen el tudjuk helyezni, akár összehajtva, akár a különböző méretű dobozokat egymásba pakolva. Vagy kölcsönadhatjuk valamelyik facebookos ismerősünknek, aki kétségbeesve, az utolsó percben keres kartondobozt a költözködéshez.

  1. A papírdoboz újrahasznosítható, környezetbarát megoldás

Előfordul, hogy mégis meg kell szabadulnunk a kartondobozok egy részétől (ha például megsérül, elszakad, elázik vagy egyéb okok miatt használhatatlanná válik). Ilyenkor ne a kommunális kukába dobjuk a dobozokat, hanem a szelektív gyűjtésbe, hiszen a papírdobozokat újra lehet hasznosítani. Bolygónk jövője többek között attól is függ, hogy megfelelően tudjuk-e kezelni a háztartásunkon átfutó hulladékot. A papírdoboz itt is komoly előnyökkel indul például az egyszer használatos műanyaggal, nylon zacskókkal, egyéb csomagolóanyagokkal szemben.

7+1. Játék

Előfordult már, hogy vettél egy szuper gyerekjátékot, de a kisfiad kizárólag a kartondobozzal volt hajlandó játszani? Néhány kartondobozból lehet hajó, bunker, autó, repülő, középkori vár, tündérpalota, a minimérnököknek csak a képzelet szabhat határt!

Hogy a kutyák, cicák pontosan minek képzelik a kartondobozt, azt nem tudjuk, de ellenállhatatlan vonzalmat éreznek arra, hogy egy kartondobozt válasszanak alvóhelyüknek a kisállatboltban vásárolt párna vagy ágy helyett.     

A papírdoboz nemcsak praktikus, de esztétikus csomagolóanyag, értékes reklámfelület. Ráadásul többféle módon is újra tudjuk hasznosítani a háztartásunkban, hulladékként is újrahasznosítható. Érdemes kihasználni a benne rejlő lehetőségeket, pénzt, időt és munkaerőt spórolhatunk meg, amit a cégünk fejlesztésébe, terjeszkedésre fordíthatunk.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ilyen is nagyon régen volt a magyar boltláncokban
Csernátony Csaba - Kollár Dóra | 2025. március 31. 05:44
Újra csökkent a Privátbankár Diszkont Árkosarában szereplő termékek átlagára havi szinten, amire legutóbb tavaly nyáron volt példa. 
Vásárló Gigasztár állt a volt first lady mellé
Buksza blog | 2025. március 29. 12:11
Két évvel ezelőtt indította útjára Michelle Obama egészséges üdítőitallal foglalkozó közhasznú vállalkozását, amelybe beszállt az egyik legismertebb, jelenleg is aktív kosárlabdázó.
Vásárló Politika, pirula, profit – így tarol a modern reklámipar
Elek Lenke | 2025. március 26. 15:02
A reklámipar ma már nem a klasszikus kampányokról szól, hanem a kreativitás, a gyors reagálás és a digitális jelenlét uralja. A politikától a gyógyszeriparig minden ágazat használja, miközben a reklámformák egyre sokszínűbbek: influenszerek, mesterséges intelligencia és álcsatornák is beléptek a játékba. De hol húzódik az etika határa?
Vásárló Riasztó eredményre jutott a brit Aldi az időszakos termékeknél
Buksza blog | 2025. március 23. 16:24
Az Egyesült Királyság a gazdagabb országok közé tartozik, ám most egy kiábrándító adat érkezett. 
Vásárló A BYD megirigyelte a Dacia sikerét, indul a gőzhenger
Privátbankár.hu | 2025. március 23. 16:16
Még el sem indult a termelés a BYD szegedi üzemében, de az értékesítés terén már gőzerővel folyik a terjeszkedés. 
Vásárló Kiborítja a boltosokat az árrésről szóló legújabb ötlet, új címkék jöhetnek a romániai üzletekben
Buksza blog | 2025. március 23. 12:12
Romániában azt találta ki az állami fogyasztóvédelmi hatóság, hogy a boltok tüntessék fel a termékek árában foglalt árrést az árcímkéken. A kiskereskedők szerint csacsiság a javaslat.
Vásárló Vészjósló eredményeket tettek közzé Európa egyik központi repterén
Privátbankár.hu | 2025. március 22. 15:41
Finoman szólva sem teljesített jól a biztonsági szolgálat.
Vásárló A Lidl elárulta, miről lehet felismerni az árrésstopos termékeket
Privátbankár.hu | 2025. március 20. 10:17
A kereskedelmi vásárlókat nem szolgálja ki árrésstopos termékekkel a Lidl, a lakosságra viszont semmilyen korlátozás nem vonatkozik – jelentette be a társaság.
Vásárló Amin nem szabad spórolni: a gyermek gumipapucs
Márkázott tartalom | 2025. március 20. 09:20
Semmilyen gyermekeknek szánt lábbelin nem szabad a fogunkhoz verni a garast, mert komoly károkat tudunk okozni. Egyrészt anyagilag is rosszabbul járhatunk, ha mindenképpen az olcsóbb változathoz ragaszkodunk, másrészt pedig a gyermek lábának fejlődése és a járása kerülhet veszélybe, ha nem a megfelelő kialakítású és minőségű cipőt adjuk rájuk.
Vásárló Következik a nagy leállás: félő, hogy senki nem fog költeni
Buksza blog | 2025. március 19. 15:01
A gazdaság minden ágazatát érintik Donald Trump amerikai elnök vámemelései. Csak a bizonytalanság biztos. 
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG