3p

Biztosan te is láttál már olyan videót a közösségi média platformokon, amelyekben fóliák és műanyag flakonok között úszkáló állatok láthatók. Ezek ékesen bizonyítják, hogy égető szükség van a hatékony és környezettudatos megoldásokra az ipari fóliázás terén is.

Szerencsére napjainkban Magyarországon egyre több a környezettudatos cégvezető, akik nem csupán a költséghatékonyságot tartják szem előtt, hanem arra is odafigyelnek, hogy csökkentsék az általuk termelt hulladék mennyiségét.

Ezért is használják a Mű-Pack Kft. - Csomagolástechnika környezettudatos stretchfóliáit, amelynek köszönhetően három hónap alatt összesen közel százhuszonöt tonnával kevesebb hulladék került ki tőlük.

Vékony, mégis rendkívül erős

Bár lehet, hogy elsőre eléggé csekélynek tűnik az a tíz mikronnyi vastagság, de ezek a fóliák a különleges gyártási technológiának köszönhetően igazán jól bírják a terhelést. Olyannyira, hogy akár téglát is lehet velük csomagolni.

Ugyan még ezek sem olyan termékek, amelyeket ha elásol a kertbe, akkor lebomlanak majd, de a közel harminc éve használatban lévő fóliákkal szemben megvan az az előnyük, hogy sokkal, de sokkal kevesebb kell belőlük. Ennek köszönhetően pedig akár 60%-kal is kevesebb hulladék keletkezhet, ami azért nem kis mennyiség.

Még mindig nem sikerült meggyőznünk? Nézzünk meg akkor most egy rövid számítást, amelynek segítségével meg tudjuk mutatni a különbséget a vállalkozásodban jelenleg használt hagyományos stretchfólia és a környezettudatos változatok között!

Számoljunk kicsit utána a dolgoknak!

A piacon kapható hagyományos stretchfóliák tekercsén általában 120-150 méter hosszú, 23 mikrométer vastag fólia van. Ezzel szemben a környezettudatos változatok tekercsén 350 méter fólia van, amelynek ugyan a vastagsága 10 mikrométer, az erőssége viszont ugyanolyan, mint a hagyományos stretchfóliáké.

Ez eredményezi azt, hogy egy tekercs átlagos kézi stretchfóliával összvissz öt raklapot lehet becsomagolni, míg a környezettudatos változatokkal akár tizenötöt is, ami valljuk be, nem is különbség.

Szóval a “biztos jó ez a fólia, de a megvásárlása sajnos nem fér bele a költségvetésbe” és az ehhez hasonló kifogások érvényüket vesztették, mivel a környezettudatos stretchfóliák választása a költséghatékonyság szempontjából is jobban megéri.

Ha nem boldogulsz a választással

Abban az esetben, ha a rendelkezésre álló kínálatból nem tudsz választani, akkor mindenképpen érdemes felvenned a kapcsolatot a Mű-Pack Kft. - Csomagolástechnika szakértő csapatával.

Ők segítenek kiválasztani a számodra megfelelő környezettudatos stretchfóliát, és a szükséges mennyiség alapján pontos árajánlatot is adnak, amely nagymértékben megkönnyítheti a döntés meghozatalát.

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Csapatépítés: befektetés vagy plusz kiadás?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 18:58
A legtöbb vállalat életében időről időre felmerül a kérdés, hogy vajon tényleg megéri-e csapatépítést szervezni, vagy ez csak egy újabb költség, amit a vezetőség jobb híján elkönyvel a „jó hangulat fenntartása” címen? A válasz azonban sokkal egyértelműbb, mint gondolnánk. Egy jól megválasztott program ugyanis nem csupán a közösséget erősíti, hanem hosszú távon a teljesítményre és a lojalitásra is hat. 
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Miért éri meg ökobarattá tenni egy szálláshelyet?
Márkázott tartalom | 2025. október 27. 12:22
A turizmusban is évről évre egyre fontosabb szempont a fenntarthatóság. Az utazók közül sokan ma már nemcsak a szállás kényelmét vagy elhelyezkedését mérlegelik, hanem azt is, hogy mennyire környezetbarát a hely, ahol megszállnak. Egy ökobarát szálláshely nemcsak a bolygónknak tesz jót, de hosszú távon a tulajdonosnak is, hiszen csökkenhetnek a költségek, nőhet a vendégek elégedettsége és a vállalkozás vonzóbbá válhat a piacon. 
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG