4p

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szolgáltatásokkal újít a Lufthansa az európai járatain: a három jegyfajtával járó extrákat a különféle utasigények szerint lehet válogatni.

A Lufthansa július 28-tól új díjszabást vezet be európai járataira. A különféle szolgáltatáscsomagokat kínáló és díjszabású háromféle jegyopció – Light, Classic és Flex –  október 1-től elérhető a légitársaság németországi és európai járatainak turistaosztályán. Az utasok szolgáltatáscsomagok közül választhatnak, amelyek később egyéni igények szerint kiegészíthetők.

Személyre szabás felsőfokon

Jens Bischof, a német légitársaság igazgatósági tagja és kereskedelmi vezérigazgató-helyettese elmondta: „Minden utazó álma, hogy csak azért a szolgáltatásért fizessen, amelyet ténylegesen igénybe is vesz. Új díjszabásunkkal éppen ezt tesszük utasainkért. A rugalmasan kialakított rendszernek köszönhetően a jövőben minden utas az általunk kínált különböző szolgáltatásokból választva, egyénileg szabhatja saját igényeire utazását. A Light, Classic és Flex díjszabás átláthatóbb a korábbinál és Európán belül választási lehetőséget kínál a turistaosztályon utazó ügyfeleinknek a repülőjegy árának kiválasztásában.”

Az új díjszabási koncepció bevezetése része a Lufthansa értékesítési stratégia-reformjának. A különböző díjszabású csomagok elsősorban az ingyen feladható poggyászok mennyisége, a kívánt ülés kiválasztásának lehetősége, a jegyek átfoglalása és törlése területén különböznek. A teljes új koncepció tartalmazza az abszolút rugalmas üzleti osztály és a turistaosztály három új díjszabású repülőjegyét.

A Lufthansa minden új díjszabású csomagjának része magán a repülőúton kívül, hogy az utasok kézipoggyászt vihetnek a fedélzetre, ingyen italt és snacket szolgálnak fel nekik a fedélzeten, kiválaszthatják ülésüket amennyiben indulás előtt 23 órával jelentkeznek be a járatra, és pontokat gyűjthetnek a Miles & More törzsutas-programban.

Így változnak a csomagok

A Light opció azoknak az utasoknak lesz a legkedvezőbb, akik kizárólag kézipoggyásszal utaznak és semmilyen átfoglalási és visszatérítési lehetőséggel nem szeretnének élni. Jens Bischof elmondta: „Jelenleg utasaink harmada utazik csupán egy kézipoggyásszal Európán belül.” A Light díjszabású jegyek már 38 700 forintos ártól foglalhatók oda-vissza útra. Ezzel a jeggyel átfoglalási és visszatérítési lehetőség nem jár. Az alap jegyhez igény esetén az utas utanként 4700 forintos induló díjért feladhat még egy poggyászt, vagy 3100 forinttól foglalhat ülést magának. Mindezt a foglalástól számítva a járat indulásáig bármikor megteheti.

A Classic díjszabás egy ingyen feladható csomagot tartalmaz 23 kg-ig, emellett lehetővé teszi, hogy az utas már a foglaláskor kiválassza a kívánt ülést. Ez a változat rugalmasabb, mint a Light opció, mivel ebben az esetben további díjfizetés ellenében az adott útvonalon lehetőség van átfoglalásra. A Classic díjszabású jegyek 51 300 forintos ártól foglalhatók oda-vissza útra.

A Flex díjszabás esetén a kívánt ülés már foglaláskor kiválasztható, a jegy díjmentesen átfoglalható, illetve az útvonal is megváltoztatható. Amennyiben az eredetileg foglalt kategóriában már nincs szabad hely, akkor egy esetleges ráfizetés szükségessé válhat.

Marad a Business osztály

A turistaosztály három új díjszabású opciója mellett az üzleti osztály továbbra is minden járaton elérhető lesz és továbbra is tartalmazza az ehhez a kategóriához tartozó megszokott szolgáltatásokat és előnyöket. Ilyen például a váróhasználati lehetőség, két darab 32 kg-os csomag ingyenes feladása, ülőhelyfoglalás, nagyobb személyes tér a szomszédos ülés szabadon hagyásával, vagy az elsőbbségi beszállás.

Újdonság, hogy ezentúl az erre az osztályra megváltott jegy rugalmasan és ingyenesen átfoglalható, illetve törlés esetén ingyenesen visszatérítik a jegy árát. Amennyiben az eredetileg foglalt kategóriában már nincs szabad hely, akkor bizonyos esetekben a ráfizetés szükségessé válhat. A Lufthansa üzleti osztályát, amely a légitársaság prémium ajánlata, elsősorban üzleti ügyfelei és az igényes, szabadidős céllal utazók számára kínálja. Jegyek ebben a kategóriában mindössze 133 000 forinttól elérhetőek, oda-vissza útra.

Van, ahol már így megy

A Lufthansa új díjszabási koncepcióját tagvállalatával, az Austrian Airlines légitársasággal egyszerre vezeti be. A Swiss már június vége óta az új rendszer szerint értékesíti jegyeit, a Brüssels Airlines pedig 2014-ben vezette be különböző díjszabásait. A hosszú távú járatokra szóló repülőjegyek árazása nem változik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Levelet küldtek Brüsszelbe egy jelentős ügyben – Orbán Viktor is az aláírók közt volt?
Privátbankár.hu | 2025. december 6. 08:57
Megtartanák a hibrid autókat 2035 után is.
Vásárló Adják is, veszik is a használt mobilokat a Magyar Telekomnál
PR | 2025. december 5. 13:41
2 évvel ezelőtti indulása óta már 30 ezernél is több felújított készüléket vásároltak a Magyar Telekom ügyfelei. A vállalat portfóliójában az összes online értékesített mobil 10 százaléka felújított. A felújított készülékek vásárlása mellett folyamatosan nő a népszerűsége a Telekom és a Recommerce közös online platformjának is, ahol bárki eladhatja használt mobilját, tabletét vagy játékkonzolját. Ezzel a megoldással a januári indulás óta több mint 75 millió forintnyi eszközt adtak el az ügyfelek.
Vásárló Leszámolnak az oroszok az iPhone egyik legkedveltebb funkciójával
Privátbankár.hu | 2025. december 4. 13:51
Korlátozzák a FaceTime működését.
Vásárló Itt vannak az új üzemanyagárak – további jó hírt kaphatnak az autósok
Privátbankár.hu | 2025. december 3. 09:47
Az autósok egyik fele örülhet.
Vásárló Hogyan befolyásolja a jármű története az autó eladási árát?
PR | 2025. december 1. 14:34
A motorháztetőn lévő embléma ma már nem minden. Kiderült, hogy a vásárlók számára nagyobb jelentőséggel bír az autó tényleges műszaki állapota és története, amelyek kulcsfontosságú döntési tényezőkké válnak a vásárlásnál. Nem csoda – a jármű élettörténetének ismerete segít elkerülni jelentős anyagi veszteségeket. Pontosan milyen hatással van az autó története a vétel- és viszonteladási árra?
Vásárló Meglepetésekkel készül idén karácsonyra a Magyar Telekom
Natív tartalom | 2025. november 27. 12:50
Kedvezményözönt zúdít a Telekom karácsonykor jelenlegi és jövőbeli ügyfeleire, ezzel is támogatva a rég halogatott kapcsolatfelvételt családtagok, barátok, ismerősök között.
Vásárló Zuhanó borfogyasztás: minőségi választ ad egy magyar borászat
PR | 2025. november 19. 09:36
A borfogyasztás visszaesése által okozott krízisre a Jammertal a Nagyborral válaszol.
Vásárló Ötször annyi játékot vesznek a családok decemberben, mint máskor
Privátbankár.hu | 2025. november 18. 12:57
Egy átlagos kisgyerekes családnak 88 ezer forintba kerül a karácsony. 
Vásárló Hogyan érheted el, hogy a webshopod előkelő helyen szerepeljen a keresőkben?
Márkázott tartalom | 2025. november 14. 18:04
Megépítetted a webshopodat, feltöltötted a termékeket, leírásokat is készítettél, mégsem nő a látogatottság? Sok webáruház-tulajdonos tapasztalja ugyanezt, amikor mindent megtesz, mégis alig látszik a Google organikus találatai között. Az alábbiakban a BP Digital szakértői osztanak meg hasznos tippeket, hogyan javíthatod a helyezéseidet!
Vásárló Zagyszivattyú kínálat – Mutatjuk, mire használható az eszköz!
Márkázott tartalom | 2025. november 13. 10:21
A modern építőipar, a mélyépítés, valamint a környezetvédelemhez kapcsolódó víztelenítési és szennyvízkezelési feladatok elképzelhetetlenek a zagyszivattyú kínálat megbízható és nagy teljesítményű tagjai nélkül. A zagyszivattyúk képesek a legnagyobb kihívást jelentő, koptató hatású, szilárd részecskéket és iszapot tartalmazó folyadék, a zagy hatékony kezelésére. A Tsurumi márkanév a megbízhatóság, a tartósság és a technológiai innováció szinonimája a szakmában. Közel egy évszázados tapasztalatával a világ egyik legelismertebb gyártójává vált a merülőszivattyúk szegmensében.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG