4p
Szolgáltatásokkal újít a Lufthansa az európai járatain: a három jegyfajtával járó extrákat a különféle utasigények szerint lehet válogatni.

A Lufthansa július 28-tól új díjszabást vezet be európai járataira. A különféle szolgáltatáscsomagokat kínáló és díjszabású háromféle jegyopció – Light, Classic és Flex –  október 1-től elérhető a légitársaság németországi és európai járatainak turistaosztályán. Az utasok szolgáltatáscsomagok közül választhatnak, amelyek később egyéni igények szerint kiegészíthetők.

Személyre szabás felsőfokon

Jens Bischof, a német légitársaság igazgatósági tagja és kereskedelmi vezérigazgató-helyettese elmondta: „Minden utazó álma, hogy csak azért a szolgáltatásért fizessen, amelyet ténylegesen igénybe is vesz. Új díjszabásunkkal éppen ezt tesszük utasainkért. A rugalmasan kialakított rendszernek köszönhetően a jövőben minden utas az általunk kínált különböző szolgáltatásokból választva, egyénileg szabhatja saját igényeire utazását. A Light, Classic és Flex díjszabás átláthatóbb a korábbinál és Európán belül választási lehetőséget kínál a turistaosztályon utazó ügyfeleinknek a repülőjegy árának kiválasztásában.”

Az új díjszabási koncepció bevezetése része a Lufthansa értékesítési stratégia-reformjának. A különböző díjszabású csomagok elsősorban az ingyen feladható poggyászok mennyisége, a kívánt ülés kiválasztásának lehetősége, a jegyek átfoglalása és törlése területén különböznek. A teljes új koncepció tartalmazza az abszolút rugalmas üzleti osztály és a turistaosztály három új díjszabású repülőjegyét.

A Lufthansa minden új díjszabású csomagjának része magán a repülőúton kívül, hogy az utasok kézipoggyászt vihetnek a fedélzetre, ingyen italt és snacket szolgálnak fel nekik a fedélzeten, kiválaszthatják ülésüket amennyiben indulás előtt 23 órával jelentkeznek be a járatra, és pontokat gyűjthetnek a Miles & More törzsutas-programban.

Így változnak a csomagok

A Light opció azoknak az utasoknak lesz a legkedvezőbb, akik kizárólag kézipoggyásszal utaznak és semmilyen átfoglalási és visszatérítési lehetőséggel nem szeretnének élni. Jens Bischof elmondta: „Jelenleg utasaink harmada utazik csupán egy kézipoggyásszal Európán belül.” A Light díjszabású jegyek már 38 700 forintos ártól foglalhatók oda-vissza útra. Ezzel a jeggyel átfoglalási és visszatérítési lehetőség nem jár. Az alap jegyhez igény esetén az utas utanként 4700 forintos induló díjért feladhat még egy poggyászt, vagy 3100 forinttól foglalhat ülést magának. Mindezt a foglalástól számítva a járat indulásáig bármikor megteheti.

A Classic díjszabás egy ingyen feladható csomagot tartalmaz 23 kg-ig, emellett lehetővé teszi, hogy az utas már a foglaláskor kiválassza a kívánt ülést. Ez a változat rugalmasabb, mint a Light opció, mivel ebben az esetben további díjfizetés ellenében az adott útvonalon lehetőség van átfoglalásra. A Classic díjszabású jegyek 51 300 forintos ártól foglalhatók oda-vissza útra.

A Flex díjszabás esetén a kívánt ülés már foglaláskor kiválasztható, a jegy díjmentesen átfoglalható, illetve az útvonal is megváltoztatható. Amennyiben az eredetileg foglalt kategóriában már nincs szabad hely, akkor egy esetleges ráfizetés szükségessé válhat.

Marad a Business osztály

A turistaosztály három új díjszabású opciója mellett az üzleti osztály továbbra is minden járaton elérhető lesz és továbbra is tartalmazza az ehhez a kategóriához tartozó megszokott szolgáltatásokat és előnyöket. Ilyen például a váróhasználati lehetőség, két darab 32 kg-os csomag ingyenes feladása, ülőhelyfoglalás, nagyobb személyes tér a szomszédos ülés szabadon hagyásával, vagy az elsőbbségi beszállás.

Újdonság, hogy ezentúl az erre az osztályra megváltott jegy rugalmasan és ingyenesen átfoglalható, illetve törlés esetén ingyenesen visszatérítik a jegy árát. Amennyiben az eredetileg foglalt kategóriában már nincs szabad hely, akkor bizonyos esetekben a ráfizetés szükségessé válhat. A Lufthansa üzleti osztályát, amely a légitársaság prémium ajánlata, elsősorban üzleti ügyfelei és az igényes, szabadidős céllal utazók számára kínálja. Jegyek ebben a kategóriában mindössze 133 000 forinttól elérhetőek, oda-vissza útra.

Van, ahol már így megy

A Lufthansa új díjszabási koncepcióját tagvállalatával, az Austrian Airlines légitársasággal egyszerre vezeti be. A Swiss már június vége óta az új rendszer szerint értékesíti jegyeit, a Brüssels Airlines pedig 2014-ben vezette be különböző díjszabásait. A hosszú távú járatokra szóló repülőjegyek árazása nem változik.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Új címke került a régi élelmiszerekre, amitől „egészségesebbek lettek”
Buksza blog | 2024. december 22. 17:09
A korábban mérgelődő élelmiszeripari vállalatok észrevették, hogy egyre többen kapnak súlycsökkentő gyógyszereket, ami magában hordoz egy jó lehetőséget.
Vásárló Luxuscikkek „bagóért”: megjelent a „lefelé eladás”
Buksza blog | 2024. december 22. 16:16
A luxustermékek egyik jellemzője volt, hogy a piacuk válságálló, érzéketlenek az általános kereslet hullámzására, ám ez sem látszik már örök igazságnak.
Vásárló Veszedelmes járvány jelent meg Magyarország határánál
Privátbankár.hu | 2024. december 22. 13:21
Szerbiában a magyar határ közelében ismét megjelent az afrikai sertéspestis, ami jelenős veszteséget okozhat a sertésállományban. A belgrádi kormány rendkívüli intézkedéseket vezetett be.
Vásárló Kapaszkodjon: ilyen idén egy trendi karácsonyfa
Elek Lenke | 2024. december 21. 10:19
Az idei karácsonyi dekorációkban a fenntarthatóság, a természetesség és a letisztult stílus keveredik a fényűző, csillogó elemekkel.
Vásárló Így kell ételt és pénzt menteni – Ön már muncholt?
Elek Lenke | 2024. december 20. 15:12
Egy magyar startup forradalmasította az ételmentést, miközben divattá tette a fenntarthatóságot.
Vásárló Már a munkavállalók vannak jobb alkupozícióban, nem a munkáltatók – interjú Szimeiszter Sándorral, a JYSK vezérével
Csernátony Csaba | 2024. december 19. 05:46
A vásárlóknak kínált termékek kiválasztásában a mesterséges intelligencia helyett inkább az emberi döntésben bízik Szimeiszter Sándor, a JYSK Magyarországért, Görögországért és Ausztriáért felelős országigazgatója. A dán kiskereskedő cég nem tervez jelentős további áruháznyitásokat Magyarországon, mert közel lefedettnek tekintheti a piacot. Ugyanakkor más, hagyományos boltláncokkal szemben jól boldogul az online értékesítéssel a JYSK.  A cégvezető beszélt arról is, hogy a gyenge forint milyen hatással lehet az árcímkékre. 
Vásárló Megjelent az űrkutatásból származó technológia a fogkrémeknél
Buksza blog | 2024. december 15. 18:03
Az űrhajók és a fogkrémek meglehetősen távol állnak egymástól, ám összekötheti őket, hogy hasonló módszerekkel készülnek. Legalábbis a Colgate ebbe az irányba megy. 
Vásárló Ki lehet törni a bejgli, halászlé, töltött káposzta háromszögből? A franciák mutatják a karácsonyi lakomadivatot
Buksza blog | 2024. december 15. 11:13
A franciák karácsonyi ételválasztása megmutatja, hogy ki lehet törni a halászlé, töltött káposzta, bejgli készítésének Bermuda-háromszögéből, ha egy kicsit bonyolultabban gondolkodik a házi szakács.
Vásárló Furcsa balesetben halt meg egy Magyarországon is népszerű márka alapítója
Privátbankár.hu | 2024. december 15. 08:26
Kirándulás közben történt a szerencsétlenség.
Vásárló Futárok nevében verik át a gyanútlan online vásárlókat a csalók: figyelmeztet a szlovák rendőrség
Privátbankár.hu | 2024. december 12. 12:59
Egy újfajta csalásra hívja fel a figyelmet a magyar nyelvű szlovákiai sajtó, ami vélhetően nem csupán Magyarország északi szomszédjának lakóit veszélyezteti.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG