A Gazdasági Versenyhivatal a Belly-Fit termékeket gyártó SCB Trade Kft.-vel kapcsolatban indított eljárást, meglátásuk szerint ugyanis a szilva reklámozásakor több olyan állítást fogalmaztak meg a spotokban, például a termék egészségre gyakorolt kedvező hatásáról, amiről nem derült ki, hogy az pontosan melyik összetevőnek is köszönhető. Emellett bizonyítatlanul tett közzé adatokat a termékben található jótékony baktériumkoncentrációról, az NFH vizsgálata ugyanis ezt az állítást nem igazolta, ezt közölte a Versenyhivatal a Privátbankár.hu-val.
A GVH súlyosító körülményként vette számításba, hogy a reklámok egészségügyi problémával érintett, illetve testtömegükkel elégedetlen fogyasztókat célzott meg, akik az átlagosnál érzékenyebbek az ezzel kapcsolatos információkra. Enyhítő körülmény volt azonban, hogy a cég azonnal felhagyott a reklámozással, az utolsó darabig visszavonta a terméket a piacról, és kártalanította a viszonteladókat azzal, hogy visszavásárolta a termékeket. Így végül csak 1,5 millió forint bírság megfizetésére kötelezték őket.