7p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Bang & Olufsen – a dán audió márka – bejelentette a Beosound Theatre-t, mely azzal a céllal készült, hogy a világ legerőteljesebb és legjobban magával ragadó hangélményét nyújtsa. Az innovatív és aprólékosan kidolgozott csúcskategóriás soundbar egyetlen termékben nyújtja azt a moziélményt, melyet mások komplett rendszerekkel tudnak csak elérni.

Emeljük a mércét! A Bang & Olufsen bemutatja: Beosound Theatre

„A Beosound Theatre teljesen újradefiniálja a filmes hangzást az otthonában. Erőteljes hangzásával, fejlett technológia használatával és moduláris kialakításával a több hangszórós hangrendszerek élményét egy hangsugárzó eszközbe foglalva nyújtja és bármilyen képernyőhöz zökkenőmentesen illeszthető” – mondta Kristian Teär, a Bang & Olufsen vezérigazgatója, majd hozzátette: „A Beosound Theatre segítségével felszabadítjuk az ügyfelek számára jelenleg elérhető kiváló minőségű streaming szolgáltatások teljes potenciálját és elhozzuk a moziélmény varázsát az otthonokba. Ugyanakkor a moduláris felépítésnek köszönhetően évtizedekig korszerű maradhat, ami lehetővé teszi, hogy csak frissítse és ne kelljen lecserélnie ezt a gyönyörű hangsugárzót.”

Egy egész mozi egyetlen gyönyörű hangsugárzóban

Az erőteljes és magával ragadó moziélmény megteremtése érdekében a Beosound Theatre 12 hangszóróval rendelkezik, köztük két egyedi gyártású, hosszú löketű 6,5„-os mélysugárzóval és 800 wattos beépített erősítő teljesítménnyel, akár 112 dB hangnyomást biztosítva. A beszéd tisztaságát az egyedi készítésű középső csatorna biztosítja, ahol a magassugárzó közvetlenül a középsugárzó elé van szerelve. A hangszórók összehangolása biztosítja a kiváló hangelosztást, emelve a minőségi hangélményt a szobában mindenki számára, míg az irányítottságot a beszédminőség optimalizálására tervezték.

A Bang & Olufsen zászlóshajó Beolab 90 hangszóróihoz kifejlesztett Beam Width és Beam Direction Control rendszerre építve a Beosound Theatre új, háromdimenziós hangirányítást vezet be a közvetlen, oldalsó és felfelé irányuló hangszórók szabadalmaztatott kombinációjának köszönhetően. Ezzel a hangszórók nem csak a hang előállításában, hanem annak nyalábszélességének és irányának szabályozásában is együtt dolgoznak.

”Eredetileg a Beam Width és Beam Directivity Controlt a Beolab 90 számára fejlesztettük ki, hogy csökkentsük az oldalfali visszaverődések hatását a hallgatói pozícióban, így szinte eltüntetve a falakat. A Beosound Theatre-ben a technológiát arra használjuk, hogy a hangot a hallgatótól távolabbra irányítsuk, ami növeli a tágasság érzetét, így sokkal magával ragadóbb élményt nyújt„ – mondta Jakob Dyreby vezető technológiai szakértő.

Bang & olufsen tv-élmény szinte bármilyen képernyőre

A Bang & Olufsen a kivitelezés és a tervezés egyedi megközelítésében is élen jár: a modularitás elve alapján az ügyfelek könnyedén átalakíthatják a soundbar-t teljes falra vagy padlóra szerelhető Bang & Olufsen TV-élménnyé, így a rendszer tökéletesen beleolvad a környezetébe és nem foglal több helyet, mint meglévő tévéjük.

A moduláris tervezési elképzelés a tévékészülékekre és a soundbar burkolatára is vonatkozik, mindkettő cserélhető. Az alumínium ”szárnyak„ meghosszabbíthatók azon ügyfelek számára, akiknek a TV-képernyője a korszerűsítés során növekszik, bizonyítva, hogy a Beosound Theatre továbbra is tökéletesen integrált megoldásokat kínál a hosszabb élettartam érdekében[2].

”Tudjuk, hogy ügyfeleink olyan termékekbe akarnak befektetni, melyek tartósak, ezért a Beosound Theatre-t modulárisra terveztük, hogy élettartama alatt sok tévét kiszolgálhasson. Olyan megoldást hoztunk létre, amely lehetővé teszi, a termék cseréje helyett annak frissítését, ezzel egy olyan terméket létrehozva, amely az idő múlásával együtt fejlődik a vásárlóval„ – mondta Mads Kogsgaard Hansen, a Product Circularity vezetője, majd így folytatta:

A soundbar-tól a hangközpontig

Bár a Beosound Theatre egy erőteljes, egyetlen elemből álló megoldás, akár dedikált hangközpontként is használható, ami új lehetőségeket kínál az otthoni mozi kialakításához. Hét beépített kimenettel és akár 16 külső hangszórót is támogatva egy teljes értékű Dolby Atmos 7.1.4 surround konfiguráció szívévé válhat. Ebben a konfigurációban a Beosound Theatre középső hangszóróként funkcionál, egyesíti a Dolby Atmos dekódolást és az egyedi hangolású utófeldolgozást a Bang & Olufsen saját True Image algoritmusával, maximalizálva az összes Bang & Olufsen hangszóró képességeinek alkalmazását.

Ezeken kívül a Beosound Theatre egy új basszushangkezelő rendszerrel rendelkezik, amely semmi máshoz nem hasonlítható. Míg más rendszerek egyszerűen a legerőteljesebb hangszóróhoz – általában a mélysugárzóhoz – küldik a basszust, a Beosound Theatre a rendszerben lévő összes Bang & Olufsen hangszórót egyetlen egységként használja. Ez nem csak a teljes rendszer maximális potenciáljának használatát biztosítja, hanem segít a rezonancia szabályozásában, biztosítva, hogy a különböző hangszórók egymással és ne egymás ellen dolgozzanak.

”A Beosound Theatre-t megvásárolhatja soundbarként, majd később hozzáadhat egy pár hátsó hangszórót – például a Beolab 28-at – egy háromszög elrendezésben, mely hihetetlen térbeli hangzást ad, miközben továbbra is minimális a helyfoglalás és nincs rendetlenség a térben. Mindössze annyit kell tennie, hogy összekapcsolja a hangszórókat. Ez a rugalmasság azt is jelenti, hogy ügyfeleinket nem korlátozza a kezdeti vásárlási döntésük, ami viszont segít meghosszabbítani a Beosound Theatre használatát.„ mondta Jakob Dyreby vezető technológiai szakértő.

A vitorlások kecsessége ihlette

A Beosound Theatre folytatja a Bang & Olufsen olyan közkedvelt termékeinek tervezési filozófiáját, mint a Beolab 8000, Beolab 18 és Beolab 28, amelyek arra összpontosítottak, hogy a komoly hangerő tűpontosan (és) kiegyensúlyozottan jelenjen meg.

A Beosound Theatre-t úgy tervezték, hogy tükrözze a vitorlások könnyed kecsességét, a keel-szerű kialakításának köszönhetően úgy tűnik, mintha egy alumínium pengén támaszkodna és egyetlen folyékony formaként lebegne a levegőben.

Egyszerű beállítás az új roomsense technológiával

A Beosound Theatre a Bang & Olufsen új, Roomsense nevű beállítási technológiájával érkezik. A külső mikrofon elhelyezésével a hallgató pozíciójában a Beosound Theatre a Bang & Olufsen alkalmazással együttműködve méri a hallgató és a soundbar távolságát. Még ennél is többet nyújtva a különböző elhelyezések alapján szerepet rendel az egyes hangszórókhoz, hangkompenzációt hajt végre minden egyes hangszóró esetében, akár szabadon-, falhoz- vagy sarokba állítva kerül elhelyezésre, valamint általános szobakompenzációt végez a nem kívánt rezonancia elkerülése érdekében.

”A Roomsense segítségével mindenki pillanatok alatt elkészítheti a tökéletes beállítást. De ugyanilyen fontos, hogy a hangszórók mindenféle elhelyezését megengedi, így az emberek úgy rendezhetik be otthonukat, ahogyan szeretnék – nem kell a szabványos hangszóró elhelyezésekhez alkalmazkodni„, mondta Jakob Dyreby.

[1] A Beosound Theatre egy fix fali konzollal és egy asztali állvánnyal érkezik a termék soundbarként való felállításához.

[2] Optimalizálva bizonyos 55”, 65„ és 77” LG képernyőkhöz.

További információk és vásárlási lehetőség a Bang & Olufsen Showroomban!

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Ikonikus termékével csábítja a vásárlókat legújabb boltjába az Ikea
Buksza blog | 2024. november 23. 16:49
Egy olyan, már-már prózai termék, mint a bevásárlószatyor, akár ikonná is válhat, amelyre marketingkampányt lehet építeni. Az Ikea pontosan ezt teszi az igencsak elegánsnak ígérkező új boltjában.
Vásárló A botrány után jön a bagóért adott menü a Mekikben
Buksza blog | 2024. november 23. 15:48
A McDonald’s 2025-ben új termékcsoporttal jelentkezik, amelynek ételeiben az lesz a közös, hogy feltűnően olcsón fogják kínálni őket. Ezzel folytatják az idén kezdett ötdolláros burgeroffenzívát.
Vásárló Lehet, hogy a jövőben még több kis boltot nyitnak a nagy boltláncok
Csernátony Csaba, Buksza blog | 2024. november 23. 14:51
Az olaszországi kiskereskedelem az áruházláncok rémálma, mert több száz cég versenyez a vásárlókért. Még az olyan óriásoknak is komoly gondjaik akadnak, mint a francia Carrefour.
Vásárló Visszaküldhető flakonok és biológiailag lebomló tisztítószerekkel hódít a Biobubi
Natív tartalom | 2024. november 22. 11:48
Fenntartható és hatékony tisztítószereket árusít Háromfai Balázs és felesége Százhalombattáról. A flakonvisszaváltó rendszert is üzemeltető magyar vállalkozás 2019-es indulása óta mára országos ismertségnek örvend. A sikert megalapozó vízkőoldó mellett folyamatosan nő a biológiailag lebomló anyagokból készült termékek palettája, mosószer, mosogatószer, duguláselhárító, ablaktisztító, zsíroldó, felmosószer és kávégép tisztító is helyet kapott a könnyen kezelhető webshopban.
Vásárló Hogyan őrizd meg az egyensúlyt otthoni munkavégzés mellett?
Márkázott tartalom | 2024. november 18. 09:36
Az otthoni munkavégzés ma már nem csak egy lehetőség, hanem sokak számára a mindennapi valóság. A home office vonzereje a rugalmas időbeosztásban, a kényelmes otthoni környezetben és az ingázással megspórolt időben rejlik.
Vásárló Kaptak egy újabb tockost a bolti kasszák
Privátbankár.hu | 2024. november 17. 15:48
Van olyan ország Európában, nevezetesen Spanyolország, ahol a vásárlók jelentős része még mindig idegenkedik attól, hogy az önkiszolgáló pénztáraknál fizessen az áruházakban.
Vásárló Garantáltan ki fogja borítani a szülőket az egyik legnépszerűbb karácsonyi gyerekjáték
Buksza blog | 2024. november 17. 08:19
Próbára teszi a szülők türelmét, amikor gyermekük a karácsonyra kapott mentőautóval napokon át nínózik, ám az idei ünnepek alatt nem csupán hangot, hanem szagot is kibocsáthat a legnépszerűbb játék.
Vásárló Méregdrága termék diszkontból: megjött közel 2 millió forintos edénykészlet
Buksza blog | 2024. november 17. 08:12
Az amerikai Costco a tagsági díjas diszkontkereskedelem mintapéldánya, ám rendszeresen előáll luxustermékkel is. A vásárlók körében általában nagy tetszést aratnak méregdrága csecsebecséi.
Vásárló A “mentes” trend előretörése a szépségápolásban
Márkázott tartalom | 2024. november 15. 10:14
A különböző divathullámok nemcsak a ruhaiparban ütik fel a fejüket az egyes korszakokban, hanem a szépségápolásban is. Nincs ez másképp a jelenben sem, amikor is a “mentes” trenddel találkozunk úton-útfélen.
Vásárló A boltláncok hadat üzennek az éttermeknek
Buksza blog | 2024. november 11. 12:58
Az európai fogyasztók Magyarország éves GDP-jének négy és félszeresét költik élelmiszerekre és italokra. Ennek egy részét vagy vendéglőben fogyasztják, vagy áruházban veszik, és otthon felmelegítik.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG