7p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A Bang & Olufsen – a dán audió márka – bejelentette a Beosound Theatre-t, mely azzal a céllal készült, hogy a világ legerőteljesebb és legjobban magával ragadó hangélményét nyújtsa. Az innovatív és aprólékosan kidolgozott csúcskategóriás soundbar egyetlen termékben nyújtja azt a moziélményt, melyet mások komplett rendszerekkel tudnak csak elérni.

Emeljük a mércét! A Bang & Olufsen bemutatja: Beosound Theatre

„A Beosound Theatre teljesen újradefiniálja a filmes hangzást az otthonában. Erőteljes hangzásával, fejlett technológia használatával és moduláris kialakításával a több hangszórós hangrendszerek élményét egy hangsugárzó eszközbe foglalva nyújtja és bármilyen képernyőhöz zökkenőmentesen illeszthető” – mondta Kristian Teär, a Bang & Olufsen vezérigazgatója, majd hozzátette: „A Beosound Theatre segítségével felszabadítjuk az ügyfelek számára jelenleg elérhető kiváló minőségű streaming szolgáltatások teljes potenciálját és elhozzuk a moziélmény varázsát az otthonokba. Ugyanakkor a moduláris felépítésnek köszönhetően évtizedekig korszerű maradhat, ami lehetővé teszi, hogy csak frissítse és ne kelljen lecserélnie ezt a gyönyörű hangsugárzót.”

Egy egész mozi egyetlen gyönyörű hangsugárzóban

Az erőteljes és magával ragadó moziélmény megteremtése érdekében a Beosound Theatre 12 hangszóróval rendelkezik, köztük két egyedi gyártású, hosszú löketű 6,5„-os mélysugárzóval és 800 wattos beépített erősítő teljesítménnyel, akár 112 dB hangnyomást biztosítva. A beszéd tisztaságát az egyedi készítésű középső csatorna biztosítja, ahol a magassugárzó közvetlenül a középsugárzó elé van szerelve. A hangszórók összehangolása biztosítja a kiváló hangelosztást, emelve a minőségi hangélményt a szobában mindenki számára, míg az irányítottságot a beszédminőség optimalizálására tervezték.

A Bang & Olufsen zászlóshajó Beolab 90 hangszóróihoz kifejlesztett Beam Width és Beam Direction Control rendszerre építve a Beosound Theatre új, háromdimenziós hangirányítást vezet be a közvetlen, oldalsó és felfelé irányuló hangszórók szabadalmaztatott kombinációjának köszönhetően. Ezzel a hangszórók nem csak a hang előállításában, hanem annak nyalábszélességének és irányának szabályozásában is együtt dolgoznak.

”Eredetileg a Beam Width és Beam Directivity Controlt a Beolab 90 számára fejlesztettük ki, hogy csökkentsük az oldalfali visszaverődések hatását a hallgatói pozícióban, így szinte eltüntetve a falakat. A Beosound Theatre-ben a technológiát arra használjuk, hogy a hangot a hallgatótól távolabbra irányítsuk, ami növeli a tágasság érzetét, így sokkal magával ragadóbb élményt nyújt„ – mondta Jakob Dyreby vezető technológiai szakértő.

Bang & olufsen tv-élmény szinte bármilyen képernyőre

A Bang & Olufsen a kivitelezés és a tervezés egyedi megközelítésében is élen jár: a modularitás elve alapján az ügyfelek könnyedén átalakíthatják a soundbar-t teljes falra vagy padlóra szerelhető Bang & Olufsen TV-élménnyé, így a rendszer tökéletesen beleolvad a környezetébe és nem foglal több helyet, mint meglévő tévéjük.

A moduláris tervezési elképzelés a tévékészülékekre és a soundbar burkolatára is vonatkozik, mindkettő cserélhető. Az alumínium ”szárnyak„ meghosszabbíthatók azon ügyfelek számára, akiknek a TV-képernyője a korszerűsítés során növekszik, bizonyítva, hogy a Beosound Theatre továbbra is tökéletesen integrált megoldásokat kínál a hosszabb élettartam érdekében[2].

”Tudjuk, hogy ügyfeleink olyan termékekbe akarnak befektetni, melyek tartósak, ezért a Beosound Theatre-t modulárisra terveztük, hogy élettartama alatt sok tévét kiszolgálhasson. Olyan megoldást hoztunk létre, amely lehetővé teszi, a termék cseréje helyett annak frissítését, ezzel egy olyan terméket létrehozva, amely az idő múlásával együtt fejlődik a vásárlóval„ – mondta Mads Kogsgaard Hansen, a Product Circularity vezetője, majd így folytatta:

A soundbar-tól a hangközpontig

Bár a Beosound Theatre egy erőteljes, egyetlen elemből álló megoldás, akár dedikált hangközpontként is használható, ami új lehetőségeket kínál az otthoni mozi kialakításához. Hét beépített kimenettel és akár 16 külső hangszórót is támogatva egy teljes értékű Dolby Atmos 7.1.4 surround konfiguráció szívévé válhat. Ebben a konfigurációban a Beosound Theatre középső hangszóróként funkcionál, egyesíti a Dolby Atmos dekódolást és az egyedi hangolású utófeldolgozást a Bang & Olufsen saját True Image algoritmusával, maximalizálva az összes Bang & Olufsen hangszóró képességeinek alkalmazását.

Ezeken kívül a Beosound Theatre egy új basszushangkezelő rendszerrel rendelkezik, amely semmi máshoz nem hasonlítható. Míg más rendszerek egyszerűen a legerőteljesebb hangszóróhoz – általában a mélysugárzóhoz – küldik a basszust, a Beosound Theatre a rendszerben lévő összes Bang & Olufsen hangszórót egyetlen egységként használja. Ez nem csak a teljes rendszer maximális potenciáljának használatát biztosítja, hanem segít a rezonancia szabályozásában, biztosítva, hogy a különböző hangszórók egymással és ne egymás ellen dolgozzanak.

”A Beosound Theatre-t megvásárolhatja soundbarként, majd később hozzáadhat egy pár hátsó hangszórót – például a Beolab 28-at – egy háromszög elrendezésben, mely hihetetlen térbeli hangzást ad, miközben továbbra is minimális a helyfoglalás és nincs rendetlenség a térben. Mindössze annyit kell tennie, hogy összekapcsolja a hangszórókat. Ez a rugalmasság azt is jelenti, hogy ügyfeleinket nem korlátozza a kezdeti vásárlási döntésük, ami viszont segít meghosszabbítani a Beosound Theatre használatát.„ mondta Jakob Dyreby vezető technológiai szakértő.

A vitorlások kecsessége ihlette

A Beosound Theatre folytatja a Bang & Olufsen olyan közkedvelt termékeinek tervezési filozófiáját, mint a Beolab 8000, Beolab 18 és Beolab 28, amelyek arra összpontosítottak, hogy a komoly hangerő tűpontosan (és) kiegyensúlyozottan jelenjen meg.

A Beosound Theatre-t úgy tervezték, hogy tükrözze a vitorlások könnyed kecsességét, a keel-szerű kialakításának köszönhetően úgy tűnik, mintha egy alumínium pengén támaszkodna és egyetlen folyékony formaként lebegne a levegőben.

Egyszerű beállítás az új roomsense technológiával

A Beosound Theatre a Bang & Olufsen új, Roomsense nevű beállítási technológiájával érkezik. A külső mikrofon elhelyezésével a hallgató pozíciójában a Beosound Theatre a Bang & Olufsen alkalmazással együttműködve méri a hallgató és a soundbar távolságát. Még ennél is többet nyújtva a különböző elhelyezések alapján szerepet rendel az egyes hangszórókhoz, hangkompenzációt hajt végre minden egyes hangszóró esetében, akár szabadon-, falhoz- vagy sarokba állítva kerül elhelyezésre, valamint általános szobakompenzációt végez a nem kívánt rezonancia elkerülése érdekében.

”A Roomsense segítségével mindenki pillanatok alatt elkészítheti a tökéletes beállítást. De ugyanilyen fontos, hogy a hangszórók mindenféle elhelyezését megengedi, így az emberek úgy rendezhetik be otthonukat, ahogyan szeretnék – nem kell a szabványos hangszóró elhelyezésekhez alkalmazkodni„, mondta Jakob Dyreby.

[1] A Beosound Theatre egy fix fali konzollal és egy asztali állvánnyal érkezik a termék soundbarként való felállításához.

[2] Optimalizálva bizonyos 55”, 65„ és 77” LG képernyőkhöz.

További információk és vásárlási lehetőség a Bang & Olufsen Showroomban!

(x)

Címkék: Vásárló

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Vásárló Nincsen még vége a horrornak a benzinkutakon
Privátbankár.hu | 2025. október 29. 10:36
Újabb áremelkedés jön.
Vásárló Egész évben karácsony – de hová tűnik az ünnep varázsa?
Elek Lenke | 2025. október 27. 19:22
Kint 17 fokot mutat a hőmérő, még októberben vagyunk, de az egyik nagy bevásárlóközpont lakberendezési üzletében már ömlenek ránk a halloweeni mellett a karácsonyi áruk is. Mire eljön az ünnep, elvész annak a varázsa, gondolhatja sok magyar vásárló. De hogyan és miért kezdtek a hazai kereskedők is elmozdulni ebbe az irányba?
Vásárló Új korszak kezdődik Salgótarjánban: épül a város első STOP SHOP bevásárlóparkja
Natív tartalom | 2025. október 27. 16:18
Salgótarján új fejezethez érkezik: a város központjában, a Lidl melletti területen megkezdődött a régió legújabb STOP SHOP bevásárlóparkjának építése. A CPI Hungary fejlesztésében megvalósuló projekt nemcsak új vásárlási lehetőségeket, hanem modern, fenntartható és közösségbarát környezetet is hoz a nógrádi megyeszékhelyre.
Vásárló Csak ebben a magánkórházban található újszülött/koraszülött intenzív centrum
Natív tartalom | 2025. október 27. 14:33
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. A TritonLife magánkórház közleményében továbbá kiemelik, hogy intézményükben van a magánegészségügyben egyedüliként elérhető újszülött/koraszülött intenzív centrum (PIC II).
Vásárló Nagy öröm érte az Aldi vásárlóit
Privátbankár.hu | 2025. október 21. 08:14
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét.
Vásárló Milyen termékeket érdemes értékesíteni a magyar online piactereken?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 16:56
A magyar online kereskedelem folyamatosan bővül, és a piacterek egyre népszerűbbek a vásárlók körében. Az eladók számára ez hatalmas lehetőségeket kínál, ugyanakkor egy fontos kérdést is felvet: mely termékek fogynak a legjobban? A megfelelő termékkör kiválasztása döntő lehet a siker és a stagnálás között.
Vásárló Brand safety vs. bevétel: mit kezdjenek a kiadók a „szürke zónás” hirdetőkkel?
Márkázott tartalom | 2025. október 20. 10:17
A hazai online médiapiac egyszerre él meg két nyomást: az egyik az olvasói bizalom megőrzése, a másik a hirdetési bevétel növelése. A kettő általában együtt halad – amíg nem kerül szóba a „szürke zóna”. Ez az a tér, ahol a hirdető jogilag tiszta, a termékkategória nem tiltott, mégis felmerülhetnek reputációs, ízlésbeli vagy kontextusbeli kérdések. Klasszikus példa, amikor egy komoly, tragédiával foglalkozó cikk mellé fut be harsány, „garantált eredményt” ígérő kreatív. Nem illegális, csak rossz helyen van – és a kiadó márkájától idegen.
Vásárló Egyre jobb magyar autósnak lenni
Privátbankár.hu | 2025. október 20. 09:49
Megint csökkentek az üzemanyagok átlagárai, a dízelről pedig újabb jó hír érkezett.
Vásárló A családi büdzsé megfelelő kezelése
Márkázott tartalom | 2025. október 17. 11:12
Napjainkban a család pénzügyeinek tervezése egyre inkább tudatos gazdálkodást jelent, miközben a cél a gyermekek fejlődésének és boldogságának is támogatása is. 
Vásárló Olyan boltokat jelentett be a Lidl Magyarország, amilyeneket még nem láttunk
Privátbankár.hu | 2025. október 16. 16:20
Október közepétől egy mozgó üzletté alakított kisbusszal járja körbe az országot a Lidl.
hírlevél
Ingatlantájoló
Együttműködő partnerünk: 4iG