Mint ahogy arról korábban a Privátbankár.hu is beszámolt, szombaton a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) informatikai rendszerét ért sorozatos támadások miatti leterheltség következtében nem voltak elérhetők az online értékesítési rendszer által nyújtott szolgáltatások. A BKK aztán szombat délután azt közölte, ismét zavartalan az online értékesítési rendszer működése.
Úgy tűnik, hétfő délelőtt sem állt teljesen helyre minden a honlapon. Szerettük volna megnézni, miként közlekednek egyes BKK-járatok, azonban sem a mobilos, sem pedig a normál oldalon nem működik a menetrendkereső. (Lásd a lenti képet.)
Itt kellene megjelennie a menetrendeknek, azonban egy fehér semmi fogadja az oldalra látogatókat. |
Rossz hír az is, hogy járatok fennakadását mutató BKK Infó oldal és a BKK shop is elérhetetlen. (Lásd a lenti képet.)
"A BKK informatikai infrastruktúráját továbbra is sorozatos támadások érik, ezért az online értékesítési rendszer által nyújtott szolgáltatások folyamatos elérhetősége átmenetileg nem biztosítható" - olvasható az online shop oldalon még hétfő délelőtt.
(A járatkimaradásokról addig érdemes a BKK Facebook oldaláról tájékozódni.)
Vitézy Dávid, a BKK volt vezére is kiszúrta az oldalon továbbra is fennáló problémákat.
"A címlapot beborító sajtóközlemények rovatot ugyan megjavították, de mintha azon túl az érdemi forgalmi oldalakra nem jutott volna figyelem - ezért jobbító szándékkal jelzem: elég jó lenne a naponta tízezrek által használt menetrendi oldalakat is megjavítani" - írja Vitézy a Facebookon.