Ismeretlen személyek a UPC ügyfeleit megkeresve ajánlják fel, hogy átvállalják az előfizetett szolgáltatást, hogy "terhet vegyenek le a vállukról". Mindezt azonban azért teszik, hogy hozzájussanak az ügyfelek személyes adataihoz, valamint még az átírási kérelem elbírálásának befejezése előtt eltulajdoníthassák a szolgáltatást biztosító berendezéseket (médiabox, modem) - közölte a társaság a Privátbankár.hu-val.
A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor átírási kérelemmel keresik meg őket telefonon vagy interneten keresztül, egyeztessenek az ügyfélszolgálattal.
A UPC Magyarország a benyújtott átírási kérelmek során felmerült díjakat kizárólagosan az átvállalóra terheli. A szolgáltató sem készpénzben, sem elektronikus úton nem kér be díjakat, a berendezések mozgatása pedig kizárólagosan az átírási kérelem sikeres elbírálását követően a UPC által történik meg.
A UPC arra kéri ügyfeleit, hogy amennyiben hasonló visszaélést tapasztalnak, mielőbb jelezzék a 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.